Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281971/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00291542/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00295948/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całoroczne utrzymanie czystości z podziałem na dwa zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790726009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 96 50
1.5.8.) Numer faksu: 87 643 96 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat.augustowski@home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed733ec2-10d7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczne utrzymanie czystości z podziałem na dwa zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed733ec2-10d7-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056539/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całoroczne utrzymanie czystości z podziałem na na dwa zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.272.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 515000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 413800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Utrzymanie czystości wokół budynków administracyjnych Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 29 i ul. 3 Maja 37.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w II części SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 115000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Augustowie przy ul. 3 Maja 29 oraz utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Starostwo Powiatowe w budynku przy ul. Brzostowskiego 2 w Augustowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w II części SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94867,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94867,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Clean s.r.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: CZ09117164
7.3.3) Ulica: ul. V Zátišī 810/1, Mariánské Hory
7.3.4) Miejscowość: Ostrava
7.3.5) Kod pocztowy: 709 00
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2026-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intel Clean s.r.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: CZ17462355
7.3.3) Ulica: Oldřichovice 738
7.3.4) Miejscowość: Třinec
7.3.5) Kod pocztowy: 738 61
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2026-07-31INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Augustów w 2025 roku."
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Wykonanie modernizacji osadnika wtórnego (obiekt nr 5.2) na Oczyszczalni Ścieków w Augustowie - postępowanie II
- "Zakup oprzyrządowania do renowacji boisk i czyszczenia bieżni kompatybilnego z ciągnikiem John Deere 3045 R"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.