Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa systemu do zarządzania transportem publicznym w ramach proj.„Budowa centrów przesiadkowych w Dąbrowie Zielonej, Koniecpolu, Przyrowie i Poczesnej z systemem zarządzania transportem Pow. Częst”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Częstochowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu do zarządzania transportem publicznym w ramach proj.„Budowa centrów przesiadkowych w Dąbrowie Zielonej, Koniecpolu, Przyrowie i Poczesnej z systemem zarządzania transportem Pow. Częst”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66fbd398-9b98-4ea7-81e3-033f9d2e0375
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045012/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa systemu do zarządzania transportem publicznym w ramach proj.„Budowa centrów przesiadkowych w Dąbrowie Zielonej, Koniecpolu, Przyrowie i Poczesnej z systemem zarządzania transportem Pow. Częst”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nazwa projektu/programu: „Budowa centrów przesiadkowych w Dąbrowie Zielonej, Koniecpolu, Przyrowie i Poczesnej z systemem zarządzania transportem Powiatu Częstochowskiego”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.czestochowa.powiat.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czestochowa-powiat.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://czestochowa-powiat.logintrade.net/public/instrukcje wymagania_techniczne_20210204.pdf. Szczegółowe informacje również
w ROZDZIALE XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja do RODO znajduje się w Rozdziale XXXIII SWZ - informacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja do RODO znajduje się w Rozdziale XXXIII SWZ - informacja dotycząca ochrony danych osobowych – RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IF.272.33.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) z modułem centralnym zarządzającym tablicami, portalem i aplikacją mobilną oraz modułem zarządzania flotą pojazdów komunikacji podmiejskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne sprzętu zawiera Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48813000-0 - System informacji ruchu pasażerskiego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert otrzyma najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca musi wykazać doświadczenie tj. wykonanie w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej jednej dostawy systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z jego uruchomieniem, która obejmowała obsługę i zarządzanie treścią dla minimum 100 tablic przystankowych w jednym zamówieniu (w tym np. LED, LCD, e-papier),
oraz
b) co najmniej jednej dostawy systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z jego uruchomieniem, która obejmowała wdrożenie z wykorzystaniem autokomputera w pojazdach transportu publicznego,
oraz
c) co najmniej jednej dostawy systemu dynamicznej informacji pasażerskiej wraz z jego uruchomieniem, obejmującej dostawę aplikacji mobilnej dla pasażerów, prezentującej statyczne i dynamiczne odjazdy pojazdów z przystanków objętych komunikacją publiczną.
Zamawiający uzna warunek dot. posiadanego doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem wszystkich powyższych dostaw wymienionych i opisanych w punktach: a), b), c).
W/w dostawy mogą być wykonane łącznie w jednym zamówieniu lub wykonawca może wykazać ich wykonanie w różnych zamówieniach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku Zdolność techniczna lub zawodowa wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona dostarczy:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem nazwy zamówienia wraz z opisem zakresu dostawy potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, daty wykonania i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca wykaże spełnienie warunku dot. posiadanego doświadczenia w kilku zrealizowanych dostawach, musi dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie (np. referencje) do każdej wymienionej w wykazie dostawy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN . Informacja z Rozdziale XXII SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA dot. WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA znajduje się w ROZDZIALE XVII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
Szczegóły dot. zmiany umowy opisane są w § 12 Projektu umowy -
Zmiana umowy.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://czestochowapowiat. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stanowisk dydaktycznych do ćwiczeń laboratoryjnych z użyciem promieniowania rentgenowskiego w ramach projektu "Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki"
- Dostawa systemu do zarządzania transportem publicznym w ramach proj."Budowa centrów przesiadkowych w Dąbrowie Zielonej, Koniecpolu, Przyrowie i Poczesnej z systemem zarządzania transportem Pow. Częst"
- Remont pomieszczeń w IV LO przy Alei Najświętszej Maryi Panny 56 w Częstochowie - BO (III postępowanie).
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Adama Bienia w Częstochowie
- Przebudowa pawilonu 6a w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Częstochowie - BO (II postępowanie)
- Wykonanie remontu ogólnobudowlanego stacji mechanicznego odwadniania osadu (Obiekt 18) na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra
- Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach realizacji projektu pn. "Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap IV".
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania do kompleksowego zabezpieczenia sieci LAN budynku Urzędu Gminy Adamówka"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.