eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOprogramowanie antywirusowe dla jednostek



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna

1.3.) Oddział zamawiającego: CIUWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Informatyzacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9980da-b53f-4cb3-adf1-148a7fd7e9bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093060/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CIUWO.232.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228577,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części 1: zapewnienie jednostkom organizacyjnym Zamawiającego prawa do jednoczesnego korzystania z oprogramowania antywirusowego o nazwie Bitdefender GravityZone Pakiet Edukacyjny lub równoważny na okres 3 lat na 4640 stanowiskach, tj. na urządzeniach użytkowników – personelu jednostek organizacyjnych Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 133077,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapewnienie jednostkom organizacyjnym Zamawiającego prawa do jednoczesnego korzystania z oprogramowania antywirusowego:
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr FAP8Z3NUDRQZ z 1000 do 1250 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek do 6 listopada 2026 roku;
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr XAN5WN5ZUTTV z 900 do 1150 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek do 8 listopada 2027 roku;
lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na 250 stanowisk do 6 listopada 2026 roku oraz kolejnych 250 stanowisk do 8 listopada 2027 roku

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 95500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158768,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167774,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158768,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe Ingwar Wioletta Wiśniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451504847

7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 20A/35

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-461

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158768,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117465,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129242,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117465,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI, AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961

7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117465,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-11-08

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W odniesieniu do części 1 - umowa w zakresie postanowień umowy dotyczących prawa do korzystania z Oprogramowania zawarta jest na okres 3 lat liczonych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu możliwości korzystania z Oprogramowania oraz przekazania Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 nie później niż w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy.
W odniesieniu do części 2 - umowa w zakresie postanowień umowy dotyczących prawa do korzystania z Oprogramowania zawarta jest na okres:
- łącznie dla 1250 stanowisk (Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr FAP8Z3NUDRQZ z 1000 do 1250 stanowisk tj. urządzeń użytkowników lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na 250 stanowisk) - do 6 listopada 2026 roku, - łącznie dla 1150 stanowisk (Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr XAN5WN5ZUTTV z 900 do 1150 stanowisk tj. urządzeń użytkowników lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na kolejnych 250 stanowisk) - do 8 listopada 2027 roku. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu możliwości korzystania z Oprogramowania oraz przekazania Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 nie później niż w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.