Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00277268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00282645/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00286880/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
1.3.) Oddział zamawiającego: CIUWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-118
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9980da-b53f-4cb3-adf1-148a7fd7e9bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093060/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIUWO.232.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228577,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części 1: zapewnienie jednostkom organizacyjnym Zamawiającego prawa do jednoczesnego korzystania z oprogramowania antywirusowego o nazwie Bitdefender GravityZone Pakiet Edukacyjny lub równoważny na okres 3 lat na 4640 stanowiskach, tj. na urządzeniach użytkowników – personelu jednostek organizacyjnych Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 133077,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie jednostkom organizacyjnym Zamawiającego prawa do jednoczesnego korzystania z oprogramowania antywirusowego:- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr FAP8Z3NUDRQZ z 1000 do 1250 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek do 6 listopada 2026 roku;
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr XAN5WN5ZUTTV z 900 do 1150 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek do 8 listopada 2027 roku;
lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na 250 stanowisk do 6 listopada 2026 roku oraz kolejnych 250 stanowisk do 8 listopada 2027 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 95500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158768,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167774,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158768,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe Ingwar Wioletta Wiśniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451504847
7.3.3) Ulica: ul. Pana Tadeusza 20A/35
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-461
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE INGWAR WIOLETTA WIŚNIEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE INGWAR WIOLETTA WIŚNIEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158768,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117465,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129242,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117465,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI, AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117465,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-11-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W odniesieniu do części 2 - umowa w zakresie postanowień umowy dotyczących prawa do korzystania z Oprogramowania zawarta jest na okres:
- łącznie dla 1250 stanowisk (Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr FAP8Z3NUDRQZ z 1000 do 1250 stanowisk tj. urządzeń użytkowników lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na 250 stanowisk) - do 6 listopada 2026 roku, - łącznie dla 1150 stanowisk (Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr XAN5WN5ZUTTV z 900 do 1150 stanowisk tj. urządzeń użytkowników lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na kolejnych 250 stanowisk) - do 8 listopada 2027 roku. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu możliwości korzystania z Oprogramowania oraz przekazania Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 nie później niż w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywne dostawy olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych oraz płynów chłodzących, hamulcowych i eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli, quadów i łodzi.
- Dostawa nowych licencji dostępowych użytkownika, dedykowanych do posiadanej struktury informatycznej
- "Wykonanie kompleksowej usługi konferencyjno-szkoleniowej"
- Remont instalacji odgromowej siedziby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, przy ul. Artyleryjskiej 3B.
- Dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej średnioziarnistej (w workach) na zimno do remontów nawierzchni bitumicznych w okresie zimowym DW administrowanych przez RDW w Kętrzynie
- Remont O/VII polegającego na wykonaniu robót posadzkarskich oraz remont dwóch łazienek/sanitariatów na I piętrze budynku terapeutyczno-administracyjnego w WZLP
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem - Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa cyberbezpiecznej infrastruktury z wykorzystaniem wysokodostępnego klastra
- Zakup sprzętu IT i oprogramowania, w tym w obszarze cyberbezpieczeństwa wraz ze szkoleniami pracowników, w ramach projektu pn. "Rozwój e-usług i cyfryzacja zasobów geodezyjnych Powiatu Wągrowieckiego"
- Dostawa oprogramowania komputerowego II
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Płoty"
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.