Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00277268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00286880/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-20
- 2025/BZP 00333520/01 - Wynik z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
1.2.) Oddział zamawiającego: CIUWO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381775740
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 1 Maja 18/19 lok. 21
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-118
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ciuwo.olsztyn.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Informatyzacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282645
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00277268
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
części 2: zapewnienie jednostkom organizacyjnym Zamawiającego prawa do jednoczesnego korzystania z oprogramowania antywirusowego:
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr FAP8Z3NUDRQZ z 1000 do 1250 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek;
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr XAN5WN5ZUTTV z 900 do 1150 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek;
lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na 500 stanowisk na okres 3 lat.
Po zmianie:
Zapewnienie jednostkom organizacyjnym Zamawiającego prawa do jednoczesnego korzystania z oprogramowania antywirusowego:
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr FAP8Z3NUDRQZ z 1000 do 1250 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek do 6 listopada 2026 roku;
- Rozszerzenie posiadanego klucza Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise nr XAN5WN5ZUTTV z 900 do 1150 stanowisk tj. urządzeń użytkowników – personelu jednostek do 8 listopada 2027 roku;
lub dostarczenie równoważnego rozwiązania antywirusa EDR na 250 stanowisk do 6 listopada 2026 roku oraz kolejnych 250 stanowisk do 8 listopada 2027 roku
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
36
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2027-11-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy: Środki ochrony prawnej.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby wraz z dowodem uiszczenia wpisu.
4. Terminy na wniesienie odwołania wynosi 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust.4 i 5 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Po zmianie:
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy: Środki ochrony prawnej.
2. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby wraz z dowodem uiszczenia wpisu.
4. Terminy na wniesienie odwołania wynosi 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust.4 i 5 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
7. U odniesieniu do części 2 - W przypadku rozszerzenia posiadanych kluczy Bitdefender GravityZone Business Security Enterprise umowa będzie obowiązywać do daty upływu ich ważności, tj. w przypadku klucza FAP8Z3NUDRQZ do 6 listopada 2026 roku, a w przypadku klucza XAN5WN5ZUTTV do 8 listopada 2027 roku. Również w przypadku zaoferowania równoważnego rozwiązania antywirusa EDR umowa będzie obowiązywać odpowiednio na 250 stanowisk do 6 listopada 2026 roku oraz kolejnych 250 stanowisk do 8 listopada 2027 roku.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia online dla 2 osób IDS-2 Stosowanie i Interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży oraz zakup kompletnego narzędzia IDS-2
- Usługa ochrony obiektu
- Dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w Olsztynie
- Sprzedaż z dostawą sprzętu telewizji przemysłowej CCTV dla UWM w Olsztynie.
- Usługa przygotowywania i wydawania ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Olsztynie w ramach projektu "Integracja - Zmiana - Praca'
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego wirówki do preparatyki składników krwi
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Poddębicach"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla stanowisk dydaktycznych z zakresu fotowoltaiki na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwkowa w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)"
- Rozbudowa systemu badań klinicznych o moduł kosztorysy
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo teleinformatyczne UM Pabianice: SIEM/PAM/NAC, RDP, UPS, ochrona danych i ewidencja, DLP oraz moduły ewidencyjne cyberbezpieczeństwa.
- Integracja systemu do zarządzania badaniami klinicznymi z systemem ERP oraz SAK. IZP.2411.231.2025.JM
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





