Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206627/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00212301/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00223476/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00237769/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00249735/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE PRAC KONSERWACYJNYCH ORAZ PRAC NAPRAWCZYCH INSTALACJI, URZĄDZEŃ I AUTOMATYKI OBIEKTU KUBATUROWEGO, ZLOKALIZOWANEGO NA SKWERZE HOOVERA, UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 60 A W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD TERENÓW PUBLICZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZTP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010496921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podwale 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-261
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bom@ztp.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ztp.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE PRAC KONSERWACYJNYCH ORAZ PRAC NAPRAWCZYCH INSTALACJI, URZĄDZEŃ I AUTOMATYKI OBIEKTU KUBATUROWEGO, ZLOKALIZOWANEGO NA SKWERZE HOOVERA, UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 60 A W WARSZAWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b1cda71-ed74-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035478/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonania prac konserwacyjnych oraz prac naprawczych instalacji, urządzeń i automatyki obiektu kubaturowego, zlokalizowanego na Skwerze Hoovera w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTP-IV.26.13.2023.MBO Zp–13/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych oraz prac naprawczych instalacji, urządzeń i automatyki obiektu kubaturowego, zlokalizowanego na Skwerze Hoovera, położonego przy ul. Krakowskie Przedmieście 60 A w Warszawie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja:
1) zakres prac konserwacyjnych obiektu kubaturowego zlokalizowanego na Skwerze Hoovera - załącznik do SWZ;
2) kosztorys ofertowy dla zakresu prac naprawczych instalacji, urządzeń i automatyki obiektu kubaturowego zlokalizowanego na Skwerze Hoovera - załącznik do SWZ;
3) plan sytuacyjny z lokalizacją Obiektu - załącznik do SWZ;
4) projektowane postanowienia umowy – załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25041,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250341,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRONIX s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272306543
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250341,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcę odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwości
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymianą opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyńskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu usługi wsparcia producenta dla systemu deszyfrującego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (4 lokale)
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-189/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie świetlnej iluminacji świątecznej na terenie miasta Bielska-Białej w sezonie 2025/2026 r - trzy części postępowania
- Usługa konserwacyjno-naprawcza części ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ul. 4 Marca w Koszalinie.
- Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym 2025r.
- Zakup karmy z rozwiezieniem oraz oczyszczaniem miejsc zimowego dokarmiania, odśnieżaniem, naprawami bieżącymi i konserwacją brogów w latach 2025-2027 na terenie Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim
- ZP.U.MR.64.2025 Okresowa kontrola techniczna budynków Politechniki Warszawskiej
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.