Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprężarki gazu wodorowego
dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387049383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-793
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.cudny@ichp.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ichp.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut działajacy w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania w dziedzinie nauk przyrodniczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprężarki gazu wodorowego
dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c5dd947-b326-40bb-97fb-7657c6001145
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ichp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ichp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
15.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
15.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
15.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
15.4. Włączona obsługa JavaScript;
15.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
16. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
16.1. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
16.2. Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
16.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.
16.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
17. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FL.250.10.2025.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprężarki gazu wodorowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia profesora Ignacego Mościckiego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia)
4.2.6.) Główny kod CPV: 42123100-8 - Sprężarki gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres bezpłatnego serwisu cześci zużywalnych(dostawa i montaż)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeśli Wykonawca wykaże w odniesieniu do:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
c) zdolności technicznej - w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że posiada doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w wykonaniu* jednej dostawy urządzeń zawierających rozwiązania tożsame lub zbliżone technologicznie z przedmiotem zamówienia, przez co rozumie się rozwiązania zaliczane do grupy sprężarek gazów łatwopalnych do ciśnienia co najmniej 100 bar, o wartości zamówienia co najmniej 200.000,00 zł brutto** (słownie złotych: dwieście tysięcy i 00/100) dla jednego urządzenia. W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca przedkłada wykaz zrealizowanych zamówień wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ) oraz zobowiązany jest załączyć dowody określające, czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Referencje powinny dotyczyć zamówienia zrealizowanego na terenie Polski lub innego kraju UE
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z przepisami u Pzp możliwa jest zmiana umowy w zakresie:1) wprowadzenia zmian nieistotnych rozumianych jako inne niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp;
2) wprowadzenia, stosownie do treści art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
a. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia opóźnień w dostawie komponentów lub przerwania łańcuchów dostaw w wyniku okoliczności niewynikających z winy Zamawiającego ani Wykonawcy; zmiana terminu powinna być proporcjonalna do opóźnień spowodowanych przez wyżej wskazane okoliczności; Wykonawca zobowiązany jest udowodnić wystąpienie okoliczności na które się powołuje.
b. zmiany oferowanego przedmiotu zamówienia ze względu na zakończenie produkcji, wycofanie z obrotu lub brak dostępności na rynku, której nie można było przewidzieć – w takim przypadku Wykonawca może przedstawić inny produkt (zamiennik) po warunkiem, że nowy produkt będzie miał takie same lub lepsze parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalne i eksploatacyjne w porównaniu z określonymi w SWZ, a cena nie będzie wyższa od podanej w Formularzu „Zestawienie kosztów zamówienia”;
c. zmiany wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług – wówczas Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone zgodnie z obowiązującą stawką podatku VAT;
d. uzasadnionej przyczynami technicznymi zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarach organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji;
e. w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, funkcjonalnymi, użytkowymi zmiany zakresu realizacji Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania, jego modyfikacja lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowanie dopasowania Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, w tym z racji optymalizacji finansowej – Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
f. w przypadku ujawnienia się wad oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań, narzędzi przyjętych metod, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie realizacji Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu, np. danego elementu, komponentu, rozwiązania, metody, techniki, sposobu elementem zastępczym rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę służącym osiągnięciu celu, któremu służy realizacja Umowy.
.
Na podstawie art. 439 ustawy pzp dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian Umowy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie
Strony przewidują możliwość wydłużenia terminów realizacji Przedmiotu Umowy, o których mowa w § 2 pkt 2), po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do Umowy, podpisanego przez obie Strony, w przypadku:
1) braku możliwości dostarczenia Przedmiotu Umowy, z przyczyn niezależnych od stron;
2) braku możliwości dostarczenia, montażu lub uruchomienia Przedmiotu Umowy, z przyczyn związanych z brakiem możliwości udostępnienia pomieszczeń lub brakiem instalacji niezbędnej do uruchomienia aparatury stanowiącej Przedmiot Umowy.
Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ichp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Ekspertyza na temat wymagań Prezesa PAA odnośnie programu monitoringu lokalnego wokół obiektów I i II kategorii zagrożeń, w tym elektrowni jądrowych (do zaleceń organizacyjnych i technicznych)
- Usługa usunięcia pozostałości, w tym środków chemicznych, po zabiegach dezynsekcji, deratyzacji w pokojach mieszkalnych (segmentach) w domach studenckich na Os. "Przyjaźń" w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie wyeksploatowanych kabli oświetlenia ulicznego przy ul. Wilanowskiej na odcinku od ul. Pu...
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu spełniającego obowiązujące normy dla ochrony informacji niejawnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.