eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją inwestycji pn. "Zagospodarowanie terenów w rej. ul. Rakoniewskiego w Knurowie" w podz. na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenów w rej. ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podz. na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56e9c615-0514-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenów w rej. ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podz. na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56e9c615-0514-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego nad realizacją inwestycji pn. „Zagospodarowanie terenów w rej. ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podz. na dwa zadania (...) - w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 349593,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania pn.: „Zagospodarowanie terenów w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie” w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 – zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury technicznej w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie, z prawem opcji w zakresie robót budowlanych, Zadanie 2 – zaprojektowanie infrastruktury technicznej w rejonie ul. Rakoniewskiego w Knurowie, realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie umowy z dn. 08.05.2023 r. nr ZP.272.1.16.2023 z FIL-BUD Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Sikorskiego 115 A, 44-103 Gliwice. 2. Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego polega na zarządzaniu całością zadań mających na celu realizację w/w Inwestycji, określonych we wzorze umowy oraz szczegółowo wskazanych w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy, stanowiącym jej integralną część. 3. Inwestor Zastępczy będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rachunek Zamawiającego na podstawie niniejszej umowy oraz ewentualnych pełnomocnictw udzielonych mu przez Zamawiającego w trakcie realizacji niniejszej umowy, które Inwestor Zastępczy zobowiązuje się przyjąć i wypełniać ze starannością profesjonalnego pełnomocnika (podwyższona staranność) z zabezpieczeniem interesów Zamawiającego. 4. W celu realizacji umowy Inwestor Zastępczy zapewni osoby do: 1) sprawdzenia wykonania dokumentacji projektowej, 2) pełnienia nadzoru inwestorskiego, 3) sprawdzenia poprawności sporządzenia dokumentacji realizacyjnej i powykonawczej, w tym finansowej do rozliczeń z Wykonawcą Zadania, co najmniej w następujących specjalnościach: • instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; • instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;• inżynieryjnej: drogowej; 4) osobę - specjalistę ds. administracyjno-księgowych 5) oraz inne osoby do prawidłowej realizacji obowiązków Inwestora Zastępczego jeżeli zajdzie taka konieczność. 5. Dokumentacja projektowa sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w umowie, o której mowa w ust. 1 winna być sprawdzona zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi w niniejszej umowie oraz przedłożona do akceptacji Zamawiającego. 6. Nadzór inwestorski pełniony będzie w oparciu o dokumentację projektową, o której mowa w ust. 5 oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót przez osoby, o których mowa w § 8 wzoru umowy, posiadające wymagania wskazane przez Zamawiającego w SWZ. 7. Na finansowanie Inwestycji, o której mowa w ust. 1 Zamawiający otrzymał środki z programu Polski Ład i wszelkie płatności dotyczące tej inwestycji, a w konsekwencji płatności wynikające z realizacji niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem § 9 wzoru umowy podporządkowane są regułom określonym w tym programie. 8. W celu realizacji obowiązków Zamawiający udostępni Inwestorowi Zastępczemu wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia, wskazane w § 1 ust. 8 wzoru umowy. 9. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy oraz Załącznik Nr 1 do wzoru umowy - ZAKRES I WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZASTĘPSTWA INWESTYCYJNEGO, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 10. Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez Inwestora Zastępczego te obowiązki zastępstwa inwestycyjnego, które polegają w szczególności na zarządzaniu realizacją Zadania, kontrolą jego realizacji oraz rozliczeniu Zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71311300-4 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478224,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271934474

7.3.3) Ulica: Jadwigi i Feliksa Białych 5

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.