eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c39608a9-57d3-4a9f-b4ba-b4c2ca9092d5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c39608a9-57d3-4a9f-b4ba-b4c2ca9092d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Dobry Zawód moja przyszłość”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Dobry Zawód moja przyszłość” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego działania 08.08 Kształcenie zawodowe w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/DZMP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55447,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 monitor interaktywny 1
2 urządzenie wielofunkcyjne atramentowe 1
3 komputer stacjonarny (desktop) z systemem operacyjnym, z dostępem do zasobów sieci lokalnej i Internetu, klawiatura, mysz, podkładka 1
4 monitor do komputera stacjonarnego 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

30213000-5 - Komputery osobiste

30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie w niniejszej sprawie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 pzp tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Zamawiający odrzucił oferty n/w wykonawców:
1. ProMaks Krzysztof Macheta na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 lit c) pzp – wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych.
2. Aktywnie w szkole Angelika Grandyberg na postawie art. 226 ust 1 pkt 5 pzp – oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Ad 1
Zgodnie z SWZ wykonawcy wraz z ofertą mieli złożyć przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie, że oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, a tym samym na podstawie art. 107 ust 2 pzp, Zamawiający pismem z dnia 17 czerwca 2025 r. wezwał wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wyznaczając termin do dnia 24 czerwca 2025 r. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego. Powyższe wypełnia dyspozycje art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c) pzp uzasadniając odrzucenie oferty wykonawcy j/w.

Ad 2
Zgodnie z SWZ wykonawcy wraz z ofertą mieli złożyć przedmiotowe środki dowodowe, na potwierdzenie, że oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, a tym samym na podstawie art. 107 ust 2 pzp, Zamawiający pismem z dnia 17 czerwca 2025 r. wezwał wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wyznaczając termin do dnia 24 czerwca 2025 r.
W w/w terminie wykonawca złożył przedmiotowe środki dowodowe, na podstawie których Zamawiający ocenił, że zaoferowany sprzęt nie spełnia wymagań Zamawiającego.
Pozycja 1. Monitor interaktywny
Wykonawca przekazując przedmiotowe środki dowodowe przesłał dwa pliki. Jeden plik został prawidłowo podpisany podpisem elektronicznym, drugi plik nie został podpisany. Plik niepodpisany posiadał szczegółowe informacje nt. monitora interaktywnego, plik podpisany – zawierał tylko nazwę i informację o ilości kabli. Plik niepodpisany Zamawiający traktuje, jakby nie został prawidłowo złożony, a tym samym nie mógł na jego podstawie oceniać, czy monitor spełnia wymagania.
Dokument podpisany nie zawierał natomiast żadnych informacji na temat parametrów monitora. Zamawiający nie mógł już wezwać wykonawcę do ponownego złożenia dokumentu bowiem zabrania mu tego art. 107 ust 2 pzp. Tym samym wykonawca nie wykazał, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego.
Pozycja 2. Urządzenie wielofunkcyjne
Na podstawie dokumentu przekazanego przez wykonawcę Zamawiający ustalił, że urządzenie to nie spełnia wymagań Zamawiającego. Zamawiający wymagał bowiem szybkości druku mono ≥ 20 str./min, podczas gdy zaoferowany sprzęt (Brother MFC-T920DW) drukuje max do 16 str./min.
Pozycja 3. Jednostka centralna + klawiatura, mysz, OS
Na podstawie dokumentu przekazanego przez wykonawcę Zamawiający ustalił, że sprzęt nie spełnia wymagań Zamawiającego. Zestawienie niezgodności przedstawiono poniżej.
Parametr Wymaganie Dell Vostro 3030
Procesor ≥ 6 rdzeni, 12 wątków, ≥ 3,6 GHz bazowo 10 rdzeni/16 wątków, 2,5 GHz bazowo
Pamięć RAM ≥ 32 GB DDR4 dual-channel 16 GB DDR5 (1×16 GB, single-channel)
Płyta gł. – SATA ≥ 4×SATA (w tym min. 3×SATA 3.0) nie podano liczby złącz
Złącza tył (on-board) 2×USB 2.0, 2×USB 3.2; 1×HDMI; 1×RJ45; jack słuch.; jack mic. brak osobnego jack mic
Zasilacz ≥ 500 W; efektywność ≥ 92% @50%, ≥ 89% @100% 460 W, brak danych o sprawności
Mysz przewodowa, 2-przyciskowa + rolka, laser, ≥ 6000 dpi optyczna, 1000 dpi
Podkładka pod mysz ≥ 25 × 20 cm, podpórka pod nadgarstek, plastikowa dołączona, brak wymiarów i info o podpórce
Klawiatura USB, QWERTY, F1-F12, blok num., odporna na zalanie Dell KB216, brak info o odporności na zalanie
Dodatki kabel zasilający brak informacji

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.