eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Cyfrowa gmina - zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych - część 2 i 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfrowa gmina – zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych – część 2 i 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ozorkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfrowa gmina – zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych – część 2 i 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb234e9b-18ac-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019678/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyfrowa gmina – zakup infrastruktury i narzędzi niezbędnych do świadczenia elektronicznych usług publicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300993/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 sztuki komputera przenośnego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był wolny od wad fizycznych i wad prawnych z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 12 miesiące. Dostarczane urządzenia i sprzęt muszą być nowy (nieużywany). Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń i sprzętu z ekspozycji i powystawowego.
Opis przedmiotu zamówienia / minimalne wymagane parametry (OPZ) zawarte zostały w załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 13161,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, sieciowego oraz oprogramowania.
Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego / oprogramowania biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Nie wymaga się, aby oprogramowanie systemowe / biurowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Oprogramowanie winno być dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności.

Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był wolny od wad fizycznych i wad prawnych z minimalnym okresem gwarancji wynoszącym 24 miesiące. Dostarczane urządzenia i sprzęt muszą być nowy (nieużywany). Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzeń i sprzętu z ekspozycji i powystawowego.

Zamówienie dotyczy:
a. 43 sztuk monitorów – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
b. 2 sztuk monitorów – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
c. 43 sztuk komputerów stacjonarnych typu desktop – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
d. 2 sztuk komputerów stacjonarnych typu desktop– załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
e. 3 sztuk komputerów stacjonarnych typu all-in-one – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
f. 1 sztuka komputera przenośnego – załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
g. 1 sztuka komputera przenośnego– załącznik nr 1 do SWZ - OPZ
h. 45 sztuk klawiatur i mysz komputerowych,
i. 65 sztuk pakietów biurowych w wersji podstawowej,
j. 5 sztuk pakietów biurowych w wersji rozszerzonej,
k. 1 sztuki urządzenia klasy UTM,
l. 1 sztuki urządzenia klasy UTM,
m. 1 sztuki urządzenia typu sieciowy serwer NAS wraz z dyskami oraz oprogramowaniem – załącznik 1 do SWZ - OPZ
n. 300 sztuk licencji na oprogramowanie antywirusowe (100 sztuk licencji przedłużenie oraz 200 sztuk licencji nowych),
o. 200 sztuk licencji na oprogramowanie służące do szyfrowania dysków w komputerach i serwerach

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30214000-2 - Stacje robocze

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 497970,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu. Zaterm wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.