Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00506078/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie i wdrożenie scentralizowanego Multiportalu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8488141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wdrożenie scentralizowanego Multiportalu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662dd0e6-8476-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00331415/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługa projektowania stron internetowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.274.59/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 712587,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, testowanie, wdrożenie oraz serwis Multiportalu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II (dalej KUL) wraz z systemem zarządzania treścią CMS a także usługa gwarancji oraz wsparcia technicznego i rozwoju Multiportalu.
Multiportal będzie realizował procesy biznesowe poprzez pełne środowisko istniejących oraz nowych portali informatycznych, składających się z serwisu głównego uczelni oraz wyodrębnionych serwisów adresowanych do określonych grup odbiorców, związanych z jednostkami organizacyjnymi uczelni lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 oraz 1.1. do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48810000-9 - Systemy informacyjne
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Wskazana powyżej przesłanka zachodzi w sytuacji, gdy złożone oferty podlegają odrzuceniu ze względu na wady oferty lub zostały złożone przez wykonawców, którzy zostali z niego wykluczeni.W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, ponieważ wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek w III kw. 2025 r. do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz wdrożenie serwera składowania logów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa analizatora logów wraz z usługą wdrożeniową
- Usługa polegająca na wykonaniu serwisu internetowego wspomagającego obsługę programu "Poznajemy Podlaskie"
- "Świadczenie usługi administracji serwisem www.bpkhoryzont.pl w okresie 01.07.2025 - 30.11.2027", w tym ew. przeniesienie strony na zasoby Wykonawcy,
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
więcej: Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.