eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzreniawaWykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie



Og³oszenie z dnia 2025-07-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYS£U ROLNO-SPO¯YWCZEGO W SZRENIAWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MNRiPRS w Szreniawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szreniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-szreniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum-szreniawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ muzeów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-140d544f-ed5f-4676-b598-20a853f796d5

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00332612

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00084097/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-140d544f-ed5f-4676-b598-20a853f796d5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-140d544f-ed5f-4676-b598-20a853f796d5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. - Dz.U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemys³u Rolno-Spo¿ywczego w Szreniawie z siedzib± w Szreniawie przy ul. Dworcowej 5;
2) inspektorem ochrony danych jest Grzegorz Król, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez pocztê elektroniczn±, adres e-mail: muzeum@muzeum-szreniawa.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie” o nr DA.271.05.2025. Je¿eli Pani/Pana oferta zostanie wybrana to bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w zw. z umow± na wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Muzeum w Szreniawie, stanowi±c± za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie w przypadkach, w których wymagaj± tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz.164) - przez czas okre¶lony w tych przepisach.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9) w zakresie przewidzianym przepisami prawa posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
e) prawo do usuniêcia danych osobowych,
f) prawo do przenoszenia danych osobowych.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.271.05.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznych posadowionych na dachach wybranych budynków Muzeum Narodowego Rolnictwa i Przemys³u Rolno-Spo¿ywczego w Szreniawie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) wykonanie Projektów Wykonawczych w zakresie zgodnym z PFU,
2) wykonanie, uruchomienie i przy³±czenie wszystkich instalacji fotowoltaicznych oraz wykonanie przy³±cza wraz z ca³± aparatur± zabezpieczeniow±, uk³adem pomiarowym oraz telemetri± zgodnego z uzgodnionym przez OSD Enea Operator Projektem Wykonawczym,
3) dokonanie wszystkich niezbêdnych pomiarów po stronie DC oraz AC, jak równie¿ samego przy³±cza wraz z telemetri± i integracj± do systemu SCADA OSD Enea Operator, jak równie¿ wykonania dla ka¿dej podinstalacji PV badañ termowizyjnych,
4) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej,
5) dokonanie przeszkolenia dla s³u¿b eksploatacji w Muzeum Narodowym w Szreniawie.,
6) przy³±czenie instalacji fotowoltaicznych do sieci OSD ENEA Operator.

3. Szczegó³owy zakres rzeczowy zamówienia okre¶lony zosta³ w programie funkcjonalno-u¿ytkowym, zwanym „PFU”, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, z uwzglêdnieniem dokumentacji, o której mowa w pkt 3.2.7 - 3.2.12 SWZ.

4. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowi±zany jest przed z³o¿eniem oferty, pod rygorem jej odrzucenia, odbyæ wizjê lokaln± miejsca prowadzenia prac. Wizjê bêdzie mo¿na odbyæ w dniach od 21.07 do 25.07.2025 r. oraz od 28.07 do 29.07.2025 r. w godz. 9:00 – 14:00, po uprzednim powiadomieniu Zamawiaj±cego o zamiarze przeprowadzenia wizji. Powiadomienie winno nast±piæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia najpó¼niej do godz. 09:00 danego dnia (spo¶ród dni wskazanych przez Zamawiaj±cego), w którym wykonawca zamierza przeprowadziæ wizjê lokaln±, wskazuj±c w nim liczbê osób oraz godzinê przybycia. Wizja jest obowi±zkowa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez wykonawców nie podlegaj±cych wykluczeniu z postêpowania.
2. Oferta, która w oparciu o kryteria okre¶lone w pkt 4.3.5) og³oszenia uzyska najwiêksz± liczbê punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Wyniki zostan± przedstawione z dok³adno¶ci± do 0,01.
3. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawiaæ taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy zastosuje mechanizm wyboru najkorzystniejszej oferty okre¶lony w art. 248 oraz art. 251 ustawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta dla modu³ów PV oraz podkonstrukcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta na zastosowane falowniki

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji finansowej.
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy sytuacji finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada:
1) ubezpieczanie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 3 000 000,00 z³;
2) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³.

2. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w zakresie do¶wiadczenia.
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³:
1) co najmniej 3 (trzy) zamówienia polegaj±ce na dostawie, monta¿u i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych o mocy min 200kWp ka¿da, posadowionych na dachach budynków;
2) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegaj±ce na wykonaniu i uzgodnieniu z OSD Projektu Wykonawczego przy³±cza zgodnego z wydanymi warunkami przy³±czeniowymi instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 200kW
oraz potwierdzi, ¿e zamówienia te zosta³y wykonane nale¿ycie .

3. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia.
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³:
1) projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych;
2) projektantem posiadaj±cym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
3) kierownikiem budowy, tj. osob±, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, bêd±c± cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du, która posiada minimum 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe w kierowaniu budow± po uzyskaniu tych uprawnieñ,
4) kierownikiem robót, tj. osob±, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, bêd±c± cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du, która posiada minimum 3-letnie do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnieñ
5) osob± posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwa kwalifikacji uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu znamionowym do 15 kV w zakresie: obs³ugi, konserwacji, remontów lub naprawy, monta¿u lub demonta¿u, kontrolno-pomiarowym, na stanowiskach Eksploatacji i Dozoru oraz co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe po uzyskaniu tych uprawnieñ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. - Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
3. wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy;

4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wype³niony formularz ofertowy, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 1 do SWZ.

2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:
1) ofertê podpisuje inna osoba ni¿ wykonawca;
2) ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, którego tre¶æ winna wskazywaæ pe³nomocnika oraz potwierdzaæ jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla wa¿no¶ci pe³nomocnictwa wymaga siê podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców, wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie dotycz±cym braku podstaw wykluczenia o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 2 do SWZ, które stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert wykonawcy i tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w pkt 5.6) og³oszenia.

4. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie dotycz±cym spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 3 do SWZ, które stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert i tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe okre¶lone w pkt 5.7) og³oszenia.

5. O¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³ podzia³ i zakres prac wykonywanych przez poszczególnych wykonawców, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 4 do SWZ - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¿eli w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji tego zamówienia, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

7. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z nastêpuj±cych form:
1) w pieni±dzu: przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w banku Santander Bank Polska S.A. nr 40 1500 1621 1216 2005 3732 0000 z adnotacj± „Wadium DA.271.05.2025”;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. - Dz.U. z 2025 r. poz. 98) .
3. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i na okres nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±.
4. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2-4, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie tego wykonawcy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy o udzielenie zamówienia wraz z ofert± sk³adaj± odpowiednie dokumenty i o¶wiadczenia okre¶lone w pkt 5.5) - 5.7) og³oszenia dotycz±ce ka¿dego z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w § 25 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-30

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.