Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu „Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miączyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miączyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miączyn
1.5.2.) Miejscowość: Miączyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-455
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6180005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miaczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu „Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miączyn”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de75351c-d5f4-4c36-b69a-d5f9d613ac1f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036645/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu „Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miączyn”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miaczyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/miaczyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: -Ofertę wraz z załącznikami Wykonawca składa, pod rygorem nieważności,
w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, pełnomocnictwo lub inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządza się
w języku polskim w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i przekazuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych dla danych dokumentów w SWZ.
- Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na platformę https://platformazakupowa.pl/. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę https://platformazakupowa.pl/.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu oraz Specyfikacja Warunków Zamówienia: https://platformazakupowa.pl/. Na stronie tej Zamawiający będzie zamieszczał również inne informacje wymagane prawem zamówień publicznych związane z niniejszym postępowaniem.
- Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415).
Więcej informacji w rozdziale IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZ-III.271.1.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
Część 1 – Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego:
a) Zakup serwera (1 szt.)
b) Zakup NAS (1 szt.)
c) Zakup przełącznika sieciowego (2 szt.)
d) Zakup UPS do stacji roboczych (4 szt.)
e) Zakup oprogramowania do agregacji logów (2 szt.)
f) Rozbudowa oprogramowania antywirusowego o funkcje EDR, zarządzanie podatnościami (1 szt.)
g) Zakup oprogramowania do zarządzania bezpieczeństwem IT (DLP, monitoring zasobów, zarządzanie dostępem) (1 szt.)
h) Zakup usług konfiguracji i wdrożenia środowiska informatycznego (1 szt.)
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48823000-3 - Serwery plików
31214100-0 - Przełączniki
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Dostawa oprogramowania informatycznego:
a) Zakup oprogramowania do analizy ryzyka i zarządzania uprawnieniami (1 szt.)
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę i instalację/wdrożenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:Część 1
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu informatycznego wraz z jego instalacją i konfiguracją o wartości nie mniejsza niż 150 000 zł brutto w każdym zamówieniu
Część 2
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę i instalację/wdrożenie oprogramowania o wartości nie mniejsza niż 50 000 zł brutto w każdym zamówieniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Więcej informacji w Rozdziale VIII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Więcej informacji w Rozdziale VIII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw lub usług, z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca, który składa ofertę na Część 1 zamówienia zobowiązany jest złożyć:
a) dla zaoferowanego modelu serwera:
-raport z oprogramowania testującego w teście SPECspeed2017_fp_base w standardzie organizacji Standard Performance Evaluation Corporation (www.spec.org) potwierdzający minimalną liczbę punktów określoną w SOPZ dla procesora dedykowanego do pracy z zaoferowanym serwerem – Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu w języku angielskim;
-dokumenty potwierdzające jakość produktu i sposobu jego wykonania: Certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dokument poświadczający, że producent serwera opracował, wdrożył i certyfikował system zarządzania jakością; Certyfikat ISO 50001 lub Certyfikat ISO 14001 lub inny równoważny dokument poświadczający, że producent serwera posiada system zarządzania energią, zmniejszający zużycie energii, wpływy na środowisko i zwiększający rentowność; Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument poświadczający, że oferowany serwer spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE; Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta serwera lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim;
b) dla zaoferowanego modelu urządzenia NAS:
-dokumenty potwierdzające jakość produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument poświadczający, że oferowany NAS spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE; potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub oświadczenia producenta NAS lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;
c) dla zaoferowanego modelu przełącznika:
-dokumenty potwierdzające jakość produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument poświadczający, ze oferowany przełącznik sieciowy spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub oświadczenia producenta przełącznika sieciowego lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim;
d) dla zaoferowanego modelu UPS do stacji roboczych:
-dokumenty potwierdzające jakość produktu i sposobu jego wykonania: Deklaracja zgodności CE lub inny równoważny dokument poświadczający, ze oferowany UPS spełnia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia przewidujących oznakowanie CE. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub oświadczenia producenta UPS lub innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryteriów środowiskowych w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wymienione wyżej (Rozdział V SWZ)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1) Część 1 – 2 000,00 zł
2) Część 2 – 800,00 zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w SWZ.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SWZ;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2025 poz. 98).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu,
nr rachunku: 24 9644 0007 2009 0060 0024 0006
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RZ-III.271.1.9.2025 Część …”.
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7.1 i 7.2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI MIĄCZYN
więcej: przetargi MIĄCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Opieka konserwacyjna i serwisowa oraz świadczenie Usług konsultacyjno-wdrożeniowych posiadanego systemu klasy ERP
- Zakup narzędzi i wyposażenia do wykonania i odtworzenia kopii zapasowych danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Stanisławów
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa modułu do oprogramowania OŚRODEK, umożliwiającego internetową obsługę wniosków o udostępnienie danych z wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Zakup serwera do tworzenia i przywracania kopii zapasowych systemów informatycznych wraz z wbudowanym dedykowanym oprogramowaniem oraz z macierzą dyskową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.