eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiechów › Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970779512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sulechowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.trzebiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_trzebiechow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e65cbd5-173c-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060740/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie - Filia Bełcze 19

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e65cbd5-173c-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale IX SWZ. Adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne określone zostały w rozdziale IX oraz XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte zostały w rozdziale XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte zostały w rozdziale XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-T-AG.281.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zadania pn. „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19” jest dostosowanie 14 istniejących łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez likwidację barier architektonicznych, przywrócenie funkcjonalności użytkowej, poprawę bezpieczeństwa oraz komfortu użytkowania, a także estetycznego wyglądu. Planowane prace będą wykonane w budynku głównym mieszczącym się w Filii Bełcze 19, który przeznaczony jest dla 79 osób przewlekle somatycznie chorych oraz niepełnosprawnych fizycznie.
Zastosowanie nowych rozwiązań oraz urządzeń zwiększy przestronność łazienek i zwiększy możliwość samodzielnego i bezpiecznego korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne.
W ramach zadania planuje się remont 14 istniejących łazienek w zakresie:
- wykonania nowej izolacji podłóg,
- wykonania nowych „oczek” prysznicowych bez brodzików z montażem uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zamontowanym do ściany składanym siedziskiem prysznicowym,
- położenie nowej okładziny z płytek na ścianach i podłodze. Płytki podłogowe antypoślizgowe z zachowaniem kontrastu kolorystycznego pomiędzy podłogą, a ścianą,
- montaż nowych drzwi łazienkowych z uwzględnieniem nawiewników lub podcięciem wentylacyjnym,
- montaż nowego oświetlenia ledowego górnego oraz nad lustrem poprawiającego komfort widzenia,
- montaż wentylacji automatycznej włączanej wraz z oświetleniem,
- wymiany ceramiki sanitarnej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym umywalki z baterią, zestawu prysznicowego oraz zestawu podtynkowego WC montowanego na ścianie wraz z montażem uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- montaż nowego wyposażenia łazienkowego, tj. uchwytu na papier toaletowy, dozownika na mydło w płynie, wieszaka na ręcznik, podajnika na ręczniki papierowe, lustra nad umywalką,
- wymiany włączników i gniazd elektrycznych,
- wymiana istniejących okien,
- wyburzenie niepotrzebnych ścianek działowych w niektórych łazienkach zwiększając ich funkcjonalność,
- wymiana istniejących grzejników na nowe,
- montaż grzejników w łazienkach, w których obecnie brak jest grzejników,
- montaż podnośnika ściennego typu LEVICARE lub równoważny w dwóch łazienkach kąpielowych przy wannie,
- zastosowania rozwiązań służących zachowaniu intymności mieszkańców.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 1B oraz nr 4 do SWZ.

UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w całym zakresie załączonej dokumentacji technicznej bez zakupu i montażu:
- półek na kosmetyki,
- tabliczek zajęte / wolne
- koszy na śmieci bezdotykowe,
- słupków (szafek) do łazienek,
- słupków (szafek) zamykanych na klucz dla personelu do łazienek ogólnodostępnych,
- półek na buty,
- nowych karniszy oraz zasłon.

Miejsce realizacji zadania: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie – Filia Bełcze 19, 66-130 Bojadła.
Jednostka ewidencyjna: gmina 080902_2 Bojadła
Obręb ewidencyjny: 0001 Bełcze
Działka ewidencyjna: 65

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – waga 60%
2) Okres gwarancji - waga 40%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Szczegółowy opis zawarty jest w rozdziale XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy składającego ofertę: (kompletna oferta)
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
Uwaga: oferty nie należy składać na Interaktywnym Formularzy generowanym przez Platformę.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego Centralnej Ewidencji i Informacji lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu w przypadku wskazania przez niego w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ udostępnionym na Platformie e-Zamówienia danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnopolskich i bezpłatnych bazach danych z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez zamawiającego.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy, którego umocowanie nie wynika z dokumentu określonego w ust. 2)
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy wg. załącznika nr 2
5) Potwierdzenie wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale X SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
2. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
1) Współpartnerzy zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywać wszystkich współpartnerów.
3) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)
4) Wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu „nazwa i adres” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego z współpartnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszczaja możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących wykonawcę,
2) w zakresie terminów wynikających z umowy, pod warunkiem, że:
a) zaszła konieczność wykonania dodatkowych prac wykraczających poza przedmiot zamówienia, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zrealizowanie przedmiotu umowy,
b) nastąpiła zmiana przepisów powodująca konieczność wprowadzenia innych rozwiązań niż zakładano w SWZ w chwili otwarcia ofert,
c) nastąpiła zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dokumentów które te przepisy narzucają,
d) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie prac,
e) organy i instytucje nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie,
f) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowana
i inwestycji, danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,
g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
h) wystąpiły nieprzewidziane kolizje z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji,
i) wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
j) z powodu wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,
k) zaszła okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, będąca następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.
3) w zakresie zmiany materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych itp. w stosunku do przewidzianych w SWZ z otwarcia ofert pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego,
4) konieczności zmiany materiałów, urządzeń, instalacji wskazanych w dokumentacji technicznej w stosunku do przewidzianych w SWZ w chwili otwarcia ofert, w sytuacji ich niedostępności na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ich z rynku,
5) w zakresie powierzenia części zamówienia przedmiotu zamówienia Podwykonawcy( -om) lub dalszym Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 3 lub wprowadzenia innych Podwykonawców i/lub wprowadzenia innych podwykonawców i/lub dalszych Podwykonawców, pod warunkiem spełniania wymagań określonych w § 3 dotyczących umowy o podwykonawstwo.
6) w zakresie zmiany podmiotu, na którego potencjale opierał się Wykonawca składający ofertę. Zmiana jest możliwa, pod warunkiem, że Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiającemu spełnienie warunków udziału w postępowaniu w takim samym lub większym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie oraz braku podstaw do wykluczenia określonych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-05 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.