eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim wraz z dostawą rozdrabniacza odpadów wielkogabarytowych



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sokołowie Małopolskim wraz z dostawą rozdrabniacza odpadów wielkogabarytowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.4.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.4.7.) Numer telefonu: 17 7729019

1.4.8.) Numer faksu: 17 7729019 w 28

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sokolow-mlp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332078

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00216916/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
Okres Gwarancja i rękojmia

Po zmianie:
Okres Gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1)

Przed zmianą:
Okres Gwarancja i rękojmia

Po zmianie:
Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Informuje się, że : dnia 12 . 07. 2022 r. Zamieszczono na miniportalu dodatkową dokumentację, w tym zmianę SWZ i kilku innych załączników , w tym przedmiarów, zmieniono również kwalifikację podmiotową dla Zadania 1 w kwestii zdolności technicznej lub zawodowej , udzielono odpowiedzi na część pytań .

Informuje się, że dnia 08.07.2022 r. dokonano zmiany SWZ i ogłoszenia w zakresie terminów :składania ,otwarcia ofert i związania ofertą- adekwatnie, tj.:
Rozdział 12 SWZ termin związania ofertą zmienia się z 16 sierpnia na 26 sierpnia.
Rozdział 16 SWZ termin składania ofert zmienia się z 19 lipca na 28 lipca, godzina bez zmian.
Rozdział 17 SWZ termin otwarcia ofert zmienia się z 19 lipca na 28 lipca, godzina bez zmian.
Informuje się również że niebawem na "miniportalu" udzieli się odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do Zamawiającego.

Przed złożeniem oferty należy bezwzględnie zapoznać się z całą dokumentacją zamieszczoną na miniportalu, w tym w szczególności z SWZ i załącznikami.

Aby skutecznie złożyć ofertę należy
1. Spełniać warunki udziału w postępowaniu i nie podlegać wykluczeniu.
2. Przed terminem składania ofert wpłacić/wnieść wadium.
3. Złożyć za pośrednictwem miniportalu prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty:
- ofertę zgodną z formularzem ofertowym,
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- kosztorys ofertowy - dla zadania 1 z ew. wykazem zmian - patrz SWZ rozdz. 8pkt1.3).d, dla zadania 2 kosztorysu się nie wymaga.
- pełnomocnictwa lub inne dokumenty informacje potwierdzające umocowanie osób do podpisania dokumentacji ofertowej.
- zaleca się dołączenie dowodu wniesienia wadium

O pozostałe dokumenty wezwie Zamawiający.

W zadaniu 1 można składać ofertę podstawową (konstrukcje stalowe) lub wariantową (konstrukcje betonowe ) w odniesieniu do kilku budynków.

Opisy szczegółowe dot .wariantów zawarto w polu opcje i w SWZ, nie przewiduje się stosowania opcji.

W zadaniu 2 nie przewiduje się/nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

W przypadku wspólnie ubiegających się i w innych szczególnych wypadkach wytyczne są zawarte w niniejszym ogłoszeniu i SWZ.

Po zmianie:
Informuje się, że : dnia 12 . 07. 2022 r. Zamieszczono na miniportalu dodatkową dokumentację, w tym zmianę SWZ i kilku innych załączników , w tym przedmiarów, zmieniono również kwalifikację podmiotową dla Zadania 1 w kwestii zdolności technicznej lub zawodowej , udzielono odpowiedzi na część pytań .

Informuje się, że dnia 08.07.2022 r. dokonano zmiany SWZ i ogłoszenia w zakresie terminów :składania ,otwarcia ofert i związania ofertą- adekwatnie, tj.:
Rozdział 12 SWZ termin związania ofertą zmienia się z 16 sierpnia na 26 sierpnia.
Rozdział 16 SWZ termin składania ofert zmienia się z 19 lipca na 28 lipca, godzina bez zmian.
Rozdział 17 SWZ termin otwarcia ofert zmienia się z 19 lipca na 28 lipca, godzina bez zmian.
Informuje się również że niebawem na "miniportalu" udzieli się odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do Zamawiającego.

Przed złożeniem oferty należy bezwzględnie zapoznać się z całą dokumentacją zamieszczoną na miniportalu, w tym w szczególności z SWZ i załącznikami.

Aby skutecznie złożyć ofertę należy
1. Spełniać warunki udziału w postępowaniu i nie podlegać wykluczeniu.
2. Przed terminem składania ofert wpłacić/wnieść wadium.
3. Złożyć za pośrednictwem miniportalu prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty:
- ofertę zgodną z formularzem ofertowym,
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- kalkulację cenową (ofertową, zał. 2 do umowy) - dla zadania 1 - patrz SWZ rozdz. 8pkt1.3).d, dla zadania 2 kalkulacji się nie wymaga.
- pełnomocnictwa lub inne dokumenty informacje potwierdzające umocowanie osób do podpisania dokumentacji ofertowej.
- oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej jeśli ma miejsce sytuacja o której mowa w rozdziale 14 pkt 3 SWZ. Zaleca się dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu - nieobowiązkowo.


O pozostałe dokumenty wezwie Zamawiający.

W zadaniu 1 można składać ofertę podstawową (konstrukcje stalowe) lub wariantową (konstrukcje betonowe ) w odniesieniu do kilku budynków.

Opisy szczegółowe dot .wariantów zawarto w polu opcje i w SWZ, nie przewiduje się stosowania opcji.

W zadaniu 2 nie przewiduje się/nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

W przypadku wspólnie ubiegających się i w innych szczególnych wypadkach wytyczne są zawarte w niniejszym ogłoszeniu i SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Dla części 1:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 PLN. (osiem milionów złotych 00/100),
2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych 00/100)
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
4.1. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, z których każde obejmowało budowę/rozbudowę/remont obiektu budowlanego

1) wykonanego w technologii konstrukcji stalowej o powierzchni zabudowy, co najmniej 1 200 m2 oraz wartości robót, co najmniej 5 000 000 zł. (netto) (pięć milionów złotych) (w przypadku oferty podstawowej) lub
2) wykonanego w technologii konstrukcji żelbetonowej lub tradycyjnej lub mieszanej, z elementami o konstrukcji żelbetonowej, o wartości robót, co najmniej 5 000 000 zł. (brutto) (pięć milionów złotych) (w przypadku oferty wariantowej).


Dla części 2:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, z których każde obejmowało dostawę Rozdrabniarki do odpadów, o przepustowości maksymalnej minimum 15 ton na godzinę.

Szczegółowe opisy są dostępne w SWZ

Po zmianie:
Dla części 1:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 8 000 000,00 PLN. (osiem milionów złotych 00/100),
2) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych 00/100)
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
4.1. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, z których każde obejmowało budowę/rozbudowę/remont obiektu budowlanego
o wartości robót, co najmniej 5 000 000 zł. (brutto) (pięć milionów złotych brutto) (dotyczy zarówno wariantu stalowego jak i żelbetowego).

Dla części 2:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie doświadczenia jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia, z których każde obejmowało dostawę Rozdrabniarki do odpadów, o przepustowości maksymalnej minimum 15 ton na godzinę.

Szczegółowe opisy są dostępne w SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
Dotyczy zarówno zadania 1 jaki 2:
Dokumenty wymagane na etapie złożenia oferty:
a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru z zastrzeżeniem lit b) poniżej.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub podmiotu udostępniającego zasoby.
e) Zaleca się dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium.

Wyłącznie w odniesieniu do zadania 1:
d) Wraz z ofertą na zadanie 1 należy przedłożyć kosztorys ofertowy uproszczony oraz ew. dokumenty, o których mowa w rozdziale 8 pkt 1,3) d. SWZ.

Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w Rozdziale 8 pkt 2 lit. f)SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt. 2 lit. f),
2) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 2 lit j)SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3) Dokument, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 3.1) SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 3.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 3.1) i 3.2) SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp , zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

Po zmianie:
Dotyczy zarówno zadania 1 jaki 2:
Dokumenty wymagane na etapie złożenia oferty:
a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru z zastrzeżeniem lit b) poniżej.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub podmiotu udostępniającego zasoby.
e) oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej jeśli ma miejsce sytuacja o której mowa w rozdziale 14 pkt 3 SWZ.
f) Zaleca się dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu , oraz
Wyłącznie w odniesieniu do zadania 1:
d) W raz z ofertą wyłącznie na zadanie 1 należy przedłożyć kalkulację ofertową- załącznik 2 do wzoru umowy.

Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w Rozdziale 8 pkt 2 lit. f)SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt. 2 lit. f),
2) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 2 lit j)SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3) Dokument, o którym mowa w Rozdziale 8 pkt 3.1) SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 3.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale 8 pkt 3.1) i 3.2) SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp , zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z Ofertą:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (nie będące podmiotowym środkiem dowodowym) (odpowiednio Część 1 i Część 2)
a) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 1-4 SWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ, na mocy art. 125 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, każdy Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w Rozdziale 6 oraz w Rozdziale 7 SWZ. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4/4a oraz 5 /5a do SWZ)
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 SWZ oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedkłada oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4a do SWZ).
d) W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
e) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, jest dowodem tymczasowo zastępującym wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe i stanowi wstępne potwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści Rozdziału 6 SWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 7 SWZ.

2) Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr9/9a do SWZ)
b) W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Wzór zobowiązania stanowi nr 10/10a do SWZ)

Po zmianie:
Dokumenty i oświadczenia składane wraz z Ofertą:
Co do zasady Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z ofertą te same dokumenty co pojedynczy wykonawca, (oświadczenia, kalkulację, dok. dotyczące wadium i pozostałe dokumenty ) jednakże z uwzględnieniem tego co następuje:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (nie będące podmiotowym środkiem dowodowym) (odpowiednio Część 1 i Część 2)
a) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 1-4 SWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ, na mocy art. 125 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, każdy Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w Rozdziale 6 oraz w Rozdziale 7 SWZ. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4/4a oraz 5 /5a do SWZ)
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 SWZ oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedkłada oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4a do SWZ).
d) W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
e) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, jest dowodem tymczasowo zastępującym wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe i stanowi wstępne potwierdzenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści Rozdziału 6 SWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale 7 SWZ.

2) Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr9/9a do SWZ)
b) W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Wzór zobowiązania stanowi nr 10/10a do SWZ)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Warunki zmiany umowy zawarte są w zał. 11 i zał. 12 do SWZ -wzory umowy .

Zarówno w zadaniu 1 jaki 2 dopuszczalne są zmiany umowy.

Z uwagi na obszerność zapisów nie umieszcza się ich w niniejszym polu lecz odsyła się i zobowiązuje oferentów do zapoznania się z treścią wzorów umów.

Po zmianie:
Warunki zmiany umowy zawarte są w zał. 11 i zał. 12 do SWZ -wzory umowy .

Zarówno w zadaniu 1 jaki 2 dopuszczalne są zmiany umowy.

Z uwagi na obszerność zapisów nie umieszcza się ich w niniejszym polu lecz odsyła się i zobowiązuje oferentów do zapoznania się z treścią wzorów umów.

Dodatkowo Podkreśla się, że na miniportalu opublikowano dnia 02.09.2022 r. zmienioną treść SWZ - wzorów umów - zał. 11 - Zadanie 1 i 12 - zadanie 2 , gdzie dokonano wiele istotnych zmian- należy bezwzględnie usunąć nieaktualne wersje i zapoznać się z aktualnymi - obowiązującymi.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-09-07 12:00

Po zmianie:
2022-09-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-09-07 14:00

Po zmianie:
2022-09-16 12:00

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

W ramach aktualizacji dokumentacji postępowania na miniportalu dnia 02.09.2022 r. opublikowano szereg istotnych zmian SWZ i załączników, w tym:
zmieniono SWZ, i część załączników , w tym wzór oferty, wzory umów, warunki udziału w postępowaniu, kryteria wyboru ofert, dodano zał. nr 2 do umowy w zadaniu 1, który obligatoryjnie należy złożyć z ofertą (kalkulacja), zmieniono zał. 4 do umowy, usunięto wymóg składania kosztorysu ofertowego z ofertą, udzielono odpowiedzi na pytania techniczne i formalnoprawne , doprecyzowano wymogi świadczenia gwarancji i rękojmi, zmieniono termin składania ofert, i obliczenia ceny oferty, szczegóły w odpowiedziach na pytania i w zmianie SWZ i zmienionych załącznikach, zmiany są wyróżnione w tekstach kolorem żółtym. Należy bezwzględnie zapoznać się ze zmienioną dokumentacją postępowania przed złożeniem oferty (najlepiej usunąć z pamięci swoich komputerów nieaktualne dokumenty. Przewiduje się jeszcze udzielenie kilku odpowiedzi na pytania techniczne.

Przytacza się również poniżej najważniejsze (Z uwagi na limity tekstu) postanowienia dot. zmienionych kryterium wyboru ofert (szczegóły na miniportalu w zmienionym SWZ):
W odniesieniu do cz. 1 zamówienia:

Część 1
1. Przy wyborze oferty, niezależnie od wariantu, w którym zostanie złożona Oferta Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Najniższa Cena (bez zmian) , Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy
2. Znaczenie procentowe poszczególnych kryteriów:
a) Cena - 60%
b) Okres gwarancji i rękojmi - 40%

4. Zasady oceny w kryterium Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy– punktacja maksymalnie 40 pkt.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w pkt 4 Formularza oferty.
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie w następujący sposób:
- udzielenie minimum 36 miesięcznej i krótszej niż 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi— 0 pkt
- udzielenie minimum 48 miesięcznej i krótszej niż 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi — 20 pkt
- udzielenie minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi —40 pkt
5. Zamawiający określa, że minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
- dalsze szczegóły w SWZ

Część 2
6. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Najniższa Cena (bez zmian) , Okres Gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy.
7. Znaczenie procentowe poszczególnych kryteriów:
a) Cena - 60%
b) Okres Gwarancja i rękojmia - 40%

9. Zasady oceny w kryterium Okres Gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy – punktacja maksymalnie 40 pkt.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w pkt 5 Formularza oferty. Ocena punktowa kryterium Okres gwarancji dokonana zostanie w następujący sposób:
- udzielenie gwarancji i rękojmi na minimum 12 miesięcy lub 1000 mth i mniej niż 18 mies. lub 1500 mth — 0 pkt
- udzielenie gwarancji i rękojmi na minimum 18 miesięcy lub 1500 mth i mniej niż 24 miesięcznej lub 2000 mth — 20 pkt
- udzielenie gwarancji i rękojmi na minimum 24 miesiące lub 2000 mth — 40 pkt

Zamawiający określa, że minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy lub 1000 mth (motogodzin) od dnia sporządzenia protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.

dalsze szczegóły w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.