Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00135381/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
- 2025/BZP 00145162/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431213647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niecała 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-080
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814665200
1.5.8.) Numer faksu: 814665201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mup.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muplublin.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6623a9c-bb41-4fb6-b00d-cb5fcaef31991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6623a9c-bb41-4fb6-b00d-cb5fcaef3199
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088071/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 usługa dozoru mienia na 24 miesiace od 01.05.2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00135381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MUP.PKIII.371.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 685888,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie usługi stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie przez okres 24 miesięcy, nie wcześniej niż od 01.05.2025r.
Ochronę Urzędu sprawować może jedynie koncesjonowany podmiot świadczący usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniający wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
Wykonawca powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia.
Zamawiający - Miejski Urząd Pracy w Lublinie wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie
pracowników ochrony (na podstawie umowy o pracę odpowiadającej warunkom określonym w przepisach ustawy z dnia 26
czerwca 1974 - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) sprawował stałą, codzienną, całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia, przez cały okres trwania umowy, na obiekcie znajdującym się w Lublinie przy ul. Niecałej 14, w skład którego wchodzą budynek biurowy (pięciokondygnacyjny) o powierzchni 1997,6m2 wraz z posesją o pow. 1105m2 na której usytuowany jest garaż i parking dla pracowników tutejszego Urzędu. Wykonawca wyposaży we własnym zakresie pracowników ochrony w:
- niezbędny sprzęt do wykonywania zadań dozoru (w tym telefon komórkowy, numer którego udostępni Zamawiającemu),
- jednolite umundurowanie,
- identyfikatory,
- prawidłowo oprawioną Książkę służby oraz Książkę wydawania kluczy z możliwością dokonywania w sposób czytelny zapisów.
Ilość roboczogodzin – 17520 w całym okresie trwania umowy 24 miesiące
Wykonywanie nadzoru nad pracownikami ochrony polega na wykonywaniu bezpośredniego nadzoru i kontroli prawidłowości powierzonych pracownikom ochrony zadań wymienionych w pkt 9 OPZ, tj.:
- nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu – w godzinach pracy Urzędu (7:30-15:30), po godzinach pracy urzędu (po godz. 15:30), w dni wolne od pracy, dni świąteczne;
- co najmniej dwa razy w okresie jednego miesiąca kalendarzowego (styczeń, luty, marzec itd.) w porze nocnej,
- osobistym przybyciu wykonującego bezpośredni nadzór do ochranianego obiektu,
- sprawdzaniu dyspozycyjności pełniącego służbę,
- sprawdzaniu prawidłowości i rzetelności wpisów do Książki służby,
- niezwłocznym przybyciu Wykonawcy lub upoważnionego przez Wykonawcę pracownika wykonującego bezpośredni nadzór na każdorazowe wezwanie Zamawiającego,
- każdorazowym potwierdzaniu wizyty wykonującego bezpośredni nadzór poprzez dokonywanie wpisu w Książce służby ze wskazaniem daty, godziny wraz z czytelnym podpisem lub podpisem i pieczątką imienną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 23
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621274,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621274,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARMA SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252573991
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II nr 80, lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621274,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2027-06-30INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, toalet (...) w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie w 2026 r.
- Obsługa bankowa WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie
- Dostawy nabiału, pieczywa, produktów suchych, mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w 2026 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2026r.
- Świadczenie usług ochrony terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Ochrona fizyczna osób i mienia obiektu Centrum Wsparcia Społecznego "Na Targówku" w Warszawie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- Ochrona mienia znajdującego się w posiadaniu Swarzędzkiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o., znajdującego się w Rabowicach, ul. Świerkowa 17
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni w okresie od 01.02.2026 r. do 31.01.2027 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





