eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Linia › Świadczenie usług przewozowych dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Linia do szkół w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Linia do szkół w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Linia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turystyczna

1.5.2.) Miejscowość: Linia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-223

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.europejskie@gminalinia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalinia.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalinia.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Linia do szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-938e5409-2181-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034980/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu gminy Linia do szkół w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306404

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych dzieci i młodzieży z terenu Gminy Linia do szkół dla których Gmina Linia jest organem prowadzącym w roku szkolnym 2023/2024;
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawcę obowiązuje opis dotyczący części, na którą składa ofertę.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) i Załączniku nr 8 do SWZ (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 364227,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy do szkół w roku szkolnym 2023/2024
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawcę obowiązuje opis dotyczący części, na którą składa ofertę.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w Załączniku nr 7 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) i Załączniku nr 8 do SWZ (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 27317,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć 320.000,00 zł brutto, w tym na sfinansowanie Części 1: 275.000,00 zł. Oferta z najniższą ceną, złożona na Część 1 przez Wykonawcę BALCERAKBUS Przewozy Krajowe i Zagraniczne S.C. Bogdan Balcerak, Zdzisława Balcerak wynosiła 275.200,00 zł, co przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 o kwotę: 200,00 zł.
Cena najkorzystniejszych ofert dla Części 1 i Części 2 przewyższa w sumie kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 176.000,00 zł.
Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert z najniższą ceną.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318400,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć 320.000,00 zł brutto, w tym na sfinansowanie Części 2: 45.000,00 zł.
Oferta z najniższą ceną, złożona na Część 2 przez Wykonawcę PKS Gdynia S.A. wynosiła 220.800,00 zł, co przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części 2 o kwotę: 175.800,00 zł.
Cena najkorzystniejszych ofert dla Części 1 i Części 2 przewyższa w sumie kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 176.000,00 zł.
Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny ofert z najniższą ceną.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.