Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00217989/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
P-05-2024 Zakup i dostawa odczynników do badań histopatologicznych manualnych i procesora tkankowego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr. Tytusa Chałubińskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lekarska 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c0e4cb9-ca6d-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
P-05-2024 Zakup i dostawa odczynników do badań histopatologicznych manualnych i procesora tkankowego dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c0e4cb9-ca6d-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa odczynnikó do badań histopatologicznych manualnych i procesora tkankowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSS/SZP/P-05-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 459844,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33918000-8 - Kasety na przybory chirurgiczne lub akcesoria używane post mortem
4.5.5.) Wartość części: 367913,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do barwienia4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
33918000-8 - Kasety na przybory chirurgiczne lub akcesoria używane post mortem
4.5.5.) Wartość części: 24005,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kasetki histopatologiczne i przykrywki4.5.3.) Główny kod CPV: 33918000-8 - Kasety na przybory chirurgiczne lub akcesoria używane post mortem
4.5.5.) Wartość części: 67925,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych /tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm./- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Powód unieważnienie: w postępowaniu do dnia 08.03.2024r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16956,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17949,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16956,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351517286
7.3.3) Ulica: Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16956,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351517286
7.3.3) Ulica: Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ PAŁKOWSKI ELEKTRO MED
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa, instalacja oraz uruchomienie zestawu reaktora wysokociśnieniowego dla Centrum Biogospodarki i Ekoinnowacji Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
- P.40.2025 Zakup i dostawa środków do dezynfekcji skóry oraz preparatów do płukania ran dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa używanego rozdrabniacza
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Przebudowę, remont i zmianę sposobu użytkowania budynków oraz budowa budynku w Radomiu przy ul. Rwańskiej 13,15 i Szewskiej 16,18.
- Świadczenie usługi wsparcia realizowanej przez inżyniera TAM (Technical Adoption Manager) do Oprogramowania Vmware posiadanego przez Zamawiającego na okres 24 miesięcy.
- Dostawa zestawów komputerowych oraz licencji na pakiet biurowy dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odczynników chemicznych do zastosowań laboratoryjnych na podstawie umowy ramowej z podziałem na 2 części."
- Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - etap III
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 3 części
- Dostawa odczynników i akcesoriów na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 13 zadań
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - (opatrunki, szwy,strzykawki, igły, kaniule, rękawice medyczne itp).
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.