Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262253/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Malowanie konstrukcji stalowej budynku hali kompostowni zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260229356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzędów 40
1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 816 51 02
1.5.8.) Numer faksu: 15 816 51 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgokrzedow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgokrzedow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgokrzedow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Malowanie konstrukcji stalowej budynku hali kompostowni zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f8b31a9-8906-43ed-9020-193cbe119885
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK.P/03/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 876248,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Malowanie konstrukcji stalowej budynku hali kompostowni zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Rzędowie”
2. Przedmiotem zamówienia jest malowanie konstrukcji stalowej budynku hali kompostowni zlokalizowany na terenie zakładu "ZGOK Sp. z o. o.” Rzędów 40, gmina Tuczępy, powiat buski, województwo świętokrzyskie Działki: Rzędów 260107_2.0012.122/6, Dobrów 260107_2.0003.144/1 i 260107_2.0003.144/11 w tym wykonanie wszystkich prac gwarantujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 12 do SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
- Przedmiar robót.
- Wykaz elementów stalowych.
- Ekspertyza techniczna.
- Część rysunkowa dokumentacji powykonawczej dotycząca elementów stalowych obiektu.
- Dokumentacja fotograficzna.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1). Naprawa pokrzywionych prętów dolnych kratownic.
2). Oczyszczenie konstrukcji stalowej z osadu.
3). Usuniecie słabo przylegających fragmentów powłoki malarskiej.
4). Odczyszczenie stalowych elementów konstrukcji z rdzy i zabezpieczenie poprzez malowanie.
5). Przygotowanie konstrukcję do malowania: odtłuszczenie, osuszenie itp. - wg wymogów producenta powłok malarskich.
6). Pomalowanie konstrukcję zestawem farb antykorozyjnych dostosowanych do agresywnego środowiska, prace realizować etapami (ze względu na użytkowanie hali) wg. następującego harmonogramu:
- I etap przygotowanie i malowanie połowy konstrukcji kompostowni,
- II etap trzytygodniowa przerwa,
- III etap przygotowanie i malowanie drugiej części konstrukcji kompostowni.
4. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt. 21 SWZ.
6. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
7. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442180-2 - Powtórne malowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawowym obowiązkiem Zamawiającego jest prawidłowe sporządzenie SWZ, w tym opisu warunków udziału w postępowaniu, a przed wszystkim ustalenie właściwego „poziomu” spełniania warunków dla wykonawców w odniesieniu do wszystkich elementów opisu przedmiotu zamówienia jako elementu znaczącego i warunkującego złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych wykonawców, a także ustalenia kręgu wykonawców, którzy mogą ubiegać się o dane zamówienie, którzy gwarantują prawidłową jego realizację.
W warunkach udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymagał, aby: „Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, polegającej na oczyszczeniu i malowaniu konstrukcji stalowych hali przemysłowych”.
W ocenie Zamawiającego opis warunku udziału w postepowaniu mógł ograniczyć krąg potencjalnych wykonawców co może być uznane za wadę postępowania albowiem wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego różnych konstrukcji stalowych w tym: mostów, masztów, kratownic i konstrukcji stalowych hal przemysłowych jest podobne. Natomiast spełnienie warunku udziału w postepowaniu następuje jedynie w przypadku zabezpieczenia w zakresie konstrukcji stalowych hal przemysłowych.
Nieprawidłowy opis warunków udziału stanowi naruszenie zasad określonych w ustawie Pzp. Nie można wykluczyć, że gdyby zasady ich spełniania były opisane inaczej, to krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia byłby inny.
Tego rodzaju stwierdzona wada postępowania na obecnym jego etapie nie może zostać usunięta choćby przez zmianę opisu warunków, czy też ich doprecyzowanie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i Wykonawców. Wada ta więc ma charakter nieusuwalny. Niewątpliwie taka sytuacja ma wpływ na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający uznaje powyższe dowody za wadę postępowania mogącą mieć wpływ na jego wynik z naruszeniem postanowień art. 16 pkt 1 Ustawy Pzp - Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z poniższym uzasadnieniem prawnym.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp tj.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736671,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI TUCZĘPY
- "Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczenia roszczeń oraz floty pojazdów dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie"
- "Remont placu zabaw przy żłobku samorządowy "SŁONECZKO" w Tuczępach"
więcej: przetargi TUCZĘPY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa terenów i obiektów należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku obejmująca zadanie pn. Wykonanie naprawy połączeń segmentów oraz malowanie pylonów "Hali Mistrzów"
- Modernizacja 2 toalet (damska i męska) na 3 piętrze w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 (od strony ul. Kościuszki)
- Remont budynku szkoły wraz z remontem pomieszczeń po powodzi. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- "Remont i doposażenie łazienek w placówkach Centrum Medycznego KOL MED z uwzględnieniem potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, objęte dofinansowaniem z PFRON".
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnej Leśnictw Żory, Kłokocin na działce nr 1211 w miejscowości Szczejkowice
- Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.