eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejska Górka › Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓRKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 33

1.5.2.) Miejscowość: Miejska Górka

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-910

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 5474507

1.5.8.) Numer faksu: +48 65 5474421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083f3119-0522-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088206/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowozy szkolne dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197241,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu gminy Miejska Górka do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu (ul. Gen. Grota Roweckiego 9 F), do Przedszkola Tuptup w Miejskiej Górce (ul. Niepodległości 21 A) oraz do Przedszkola nr 5 „Pod Grzybkiem” w Rawiczu (ul. Sarnowska 9 A) w okresie od 01.09.2023 r. do 31.08.2024 r., od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerwy zimowej i letniej, dni świątecznych, dni, w których nauka będzie odbywać w sposób zdalny, i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej.
2. Do wykonania zadania Wykonawca musi dysponować pojazdem odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu co najmniej 15 osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 3 osób na wózku inwalidzkim.
3. Dzieci należy zabierać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach:
Miejska Górka - 1 dziecko,
Zmysłowo - 2 dzieci,
Rozstępniewo - 1 dziecko,
Gostkowo - 2 dzieci,
Niemarzyn - 3 dzieci,
Melanowo - 1 dziecko,
Kołaczkowice - 1 dziecko,
Oczkowice - 1 dziecko na wózku inwalidzkim,
Konary - 1 dziecko,
Piaski - 1 dziecko na wózku inwalidzkim,
Sobiałkowo – 1 dziecko na wózku inwalidzkim.
Razem dowóz i odwóz 15 dzieci.
Wskazana liczba dzieci od 01.09.2023 r. może ulec nieznacznej zmianie.
4. Godziny rozpoczynania i kończenia zajęć zostaną ostatecznie ustalone pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Podczas transportu osób niepełnosprawnych z domów do szkół i przedszkoli oraz w drodze powrotnej pełną odpowiedzialność za dzieci i prawidłową realizację usługi ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru.
5. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zatrudnienia uprawnionego opiekuna odpowiedzialnego za dzieci w trakcie wykonywania usługi. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Funkcji opiekuna nie może pełnić prowadzący pojazd. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekun przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winien zostać przeszkolony przez Wykonawcę w zakresie przepisów prawa ruchu drogowego.
6. Zabrania się łączenia przewozu dzieci niepełnosprawnych z regularnymi przewozami liniowymi oraz dowozami pracowniczymi.
7. Średnia trasa pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych w ciągu jednego dnia wynosi około 156 km, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdu Wykonawcy do początku trasy (do miejsca, od którego zacznie się dowóz) i od miejsca, na którym zakończy dowóz, do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu osób niepełnosprawnych.
9. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku
z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla pojazdu wykorzystywanego przy wykonywaniu usługi dowozu.
10. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu nie później, niż w czasie zadeklarowanym w ofercie.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie ilości kilometrów oraz godzin dowożenia i odwożenia.
12. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych.
13. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209224,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209224,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209224,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Skorupka Usługowy Przewóz Osób Autobusem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410062430

7.3.3) Ulica: Rzeczna 8

7.3.4) Miejscowość: Miejska Górka

7.3.5) Kod pocztowy: 63-910

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209224,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.