Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa badawcza obejmująca przeprowadzenie badania ankietowego na próbie losowej wylosowanej z populacji Polski w ramach projektu Flexible Approaches to Support Health through financing.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.8.) Numer faksu: coz@sgh.waw.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa badawcza obejmująca przeprowadzenie badania ankietowego na próbie losowej wylosowanej z populacji Polski w ramach projektu Flexible Approaches to Support Health through financing.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28014cb-1217-47eb-a6c5-7003232e224c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Flexible Approaches to Support Health through financing; akronim: FLASH, który otrzymał finansowanie z programu badań i innowacji Unii Europejskiej Horyzont Europa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4819283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełną treść wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający zamieścił w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.38.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest badanie ankietowe z następującymi założeniami:
1) Próba losowa, warstwowa z operatu pokrywającego populację Polski (np. TERYT, PESEL) o wielkości netto min. 1000 osób (tj. ostatecznie w bazie powinny się znaleźć rekordy dla co najmniej 1000 osób),
2) Realizacja w trybie CAPI z ewentualnym uzupełnieniem CATI/CAWI w celu maksymalizacji response rate,
3) Czas trwania ankiety: ok. 30 minut,
4) Ankieta zawiera: pytania zamknięte, pytania wielokrotnego wyboru oraz cztery opisy przypadków klinicznych z pytaniami zamkniętymi – łącznie ok. 30 pytań łącznie z metryczką.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1.5.1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1.5.1.1. należycie wykonał co najmniej 3 badania społeczne na próbie co najmniej N=700 respondentów,;
1.5.1.2. każde badanie opisane w pkt. 1.5.1.1 powyżej prowadzone było metodą CAPI według dostarczonych kwestionariuszy, zgodnie z ustalonym rozkładem;
1.5.1.3. każde badanie opisane w pkt. 1.5.1.1 powyżej było prowadzone w studiu CAPI wyposażonym w stanowiska teleankieterskie;
1.5.1.4. badania mogły być przeprowadzone w ramach jednej lub kilku usług (umów).
Uwaga: Wykonawca złoży wykaz usług (na wezwanie Zamawiającego), o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 8) lit. a SWZ, wg wzoru stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 do SWZ) przedmiotowego środka dowodowego w postaci Certyfikatu Jakości Badań PKJPA w zakresie badań w technice face to face (CAPI) lub równoważny. Przez dokument równoważny należy rozumieć dokument (np. certyfikat, zaświadczenie, świadectwo) potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości badań rynku (społecznych i opinii) zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR, który zostanie wystawiony przez organizację (krajową lub międzynarodową) zrzeszającą agencje badawcze lub przez podmiot (krajowy lub międzynarodowy) uprawniony do potwierdzania, w drodze kontroli/zewnętrznego audytu, stosowania przez Wykonawcę ww. zasad jakości badań rynku. Przykładem równoważnego dokumentu do Certyfikatu PKJPA jest Certyfikat ESOMAR, który jest międzynarodowym certyfikatem jakości potwierdzającym spełnienie analogicznych norm jakościowych.2. Certyfikat, o którym mowa w ust. 1, podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą, nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Certyfikat wykonawcy składają wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert, określonego w rozdziale XII ust. 1 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Certyfikat Jakości Badań PKJPA w zakresie badań w technice face to face (CAPI) lub równoważnySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiana Umowy może nastąpić na zasadach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:
1) zmiany terminu realizacji usług z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym całkowity termin realizacji nie może być dłuższy niż 10 dni licząc od terminów określonych w § 3 ust. 1 Umowy;
2) w przypadku przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 14;
3) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
4) zmiany zakresu realizacji przedmiotu umowy z powodu okoliczności, których żadna ze Stron, działając z należytą starannością, nie mogła przewidzieć;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy.
5. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron Umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej lub o zmianie adresu. W przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się skuteczne.
6. Zmiana osób wskazanych w § 4 niniejszej umowy którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie danych teleadresowych osób. W przypadku zaniechania obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się skuteczne.
7. Jeżeli w trakcie realizacji Umowy nastąpi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych –wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Powyższa zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę stawki podatku od towarów i usług.
9. W przypadku zmian, o których mowa ust. 7 pkt 2) – 4), Strona może wystąpić z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Strona powinna wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dachowej instalacji PV w systemie zaprojektuj i wybuduj
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja terenowa badania potencjału społeczności uczących się dla wspierania rozwiązań z zakresu uczenia się przez całe życie - lifelong learning (LLL)
- Usługa badawcza obejmująca przeprowadzenie badania ankietowego na próbie losowej wylosowanej z populacji Polski w ramach projektu Flexible Approaches to Support Health through financing.
- PZP.5.2025 - Badanie czynników warunkujących nierówny podział obowiązków domowych między kobietami i mężczyznami żyjącymi w związku we wspólnym gospodarstwie domowym.
- Badanie wiedzy uczniów na temat dostępnych kierunków kształcenia zawodowego w szkołach publicznych w ich rejonie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.