eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa badawcza obejmująca przeprowadzenie badania ankietowego na próbie losowej wylosowanej z populacji Polski w ramach projektu Flexible Approaches to Support Health through financing.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa badawcza obejmująca przeprowadzenie badania ankietowego na próbie losowej wylosowanej z populacji Polski w ramach projektu Flexible Approaches to Support Health through financing.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.8.) Numer faksu: coz@sgh.waw.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa badawcza obejmująca przeprowadzenie badania ankietowego na próbie losowej wylosowanej z populacji Polski w ramach projektu Flexible Approaches to Support Health through financing.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28014cb-1217-47eb-a6c5-7003232e224c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Flexible Approaches to Support Health through financing; akronim: FLASH, który otrzymał finansowanie z programu badań i innowacji Unii Europejskiej Horyzont Europa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/481928

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełną treść wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający zamieścił w Rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załączniku nr 5 do SWZ - Wzór umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.38.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest badanie ankietowe z następującymi założeniami:
1) Próba losowa, warstwowa z operatu pokrywającego populację Polski (np. TERYT, PESEL) o wielkości netto min. 1000 osób (tj. ostatecznie w bazie powinny się znaleźć rekordy dla co najmniej 1000 osób),
2) Realizacja w trybie CAPI z ewentualnym uzupełnieniem CATI/CAWI w celu maksymalizacji response rate,
3) Czas trwania ankiety: ok. 30 minut,
4) Ankieta zawiera: pytania zamknięte, pytania wielokrotnego wyboru oraz cztery opisy przypadków klinicznych z pytaniami zamkniętymi – łącznie ok. 30 pytań łącznie z metryczką.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1.5.1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1.5.1.1. należycie wykonał co najmniej 3 badania społeczne na próbie co najmniej N=700 respondentów,;
1.5.1.2. każde badanie opisane w pkt. 1.5.1.1 powyżej prowadzone było metodą CAPI według dostarczonych kwestionariuszy, zgodnie z ustalonym rozkładem;
1.5.1.3. każde badanie opisane w pkt. 1.5.1.1 powyżej było prowadzone w studiu CAPI wyposażonym w stanowiska teleankieterskie;
1.5.1.4. badania mogły być przeprowadzone w ramach jednej lub kilku usług (umów).
Uwaga: Wykonawca złoży wykaz usług (na wezwanie Zamawiającego), o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 8) lit. a SWZ, wg wzoru stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 do SWZ) przedmiotowego środka dowodowego w postaci Certyfikatu Jakości Badań PKJPA w zakresie badań w technice face to face (CAPI) lub równoważny. Przez dokument równoważny należy rozumieć dokument (np. certyfikat, zaświadczenie, świadectwo) potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości badań rynku (społecznych i opinii) zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR, który zostanie wystawiony przez organizację (krajową lub międzynarodową) zrzeszającą agencje badawcze lub przez podmiot (krajowy lub międzynarodowy) uprawniony do potwierdzania, w drodze kontroli/zewnętrznego audytu, stosowania przez Wykonawcę ww. zasad jakości badań rynku. Przykładem równoważnego dokumentu do Certyfikatu PKJPA jest Certyfikat ESOMAR, który jest międzynarodowym certyfikatem jakości potwierdzającym spełnienie analogicznych norm jakościowych.
2. Certyfikat, o którym mowa w ust. 1, podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą, nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Certyfikat wykonawcy składają wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert, określonego w rozdziale XII ust. 1 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikat Jakości Badań PKJPA w zakresie badań w technice face to face (CAPI) lub równoważny

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana Umowy może nastąpić na zasadach określonych w art. 454 i 455 ustawy Pzp, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:
1) zmiany terminu realizacji usług z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym całkowity termin realizacji nie może być dłuższy niż 10 dni licząc od terminów określonych w § 3 ust. 1 Umowy;
2) w przypadku przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 14;
3) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli owa konieczność powstała na skutek okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
4) zmiany zakresu realizacji przedmiotu umowy z powodu okoliczności, których żadna ze Stron, działając z należytą starannością, nie mogła przewidzieć;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca zobowiązuje się powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z wyprzedzeniem umożliwiającym aneksowanie Umowy.
5. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron Umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej lub o zmianie adresu. W przypadku niedopełnienia obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, uważa się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się skuteczne.
6. Zmiana osób wskazanych w § 4 niniejszej umowy którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie danych teleadresowych osób. W przypadku zaniechania obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poczytuje się, że wszelkie doręczenia i powiadomienia skierowane pod dane teleadresowe, podane w niniejszej umowie uważa się skuteczne.
7. Jeżeli w trakcie realizacji Umowy nastąpi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych –wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt 1, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Powyższa zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmianę stawki podatku od towarów i usług.
9. W przypadku zmian, o których mowa ust. 7 pkt 2) – 4), Strona może wystąpić z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Strona powinna wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.