eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola"Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pożowska

1.5.2.) Miejscowość: Końskowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818816201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konskowola.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/gmina-konskowola/demand/203085/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744565af-091e-4423-89f6-858ca65e2b7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016731/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr FELU.10.03-IZ.00-0096/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.3 Kształcenie ogólne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00178542

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146407,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych do szkół podstawowych na terenie gminy Końskowola z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych na następujące części.
 Część nr 1. Nazwa części: Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Końskowoli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
 dla części nr 1 – w załączniku nr 1A do SWZ.
3. W przypadkach gdy zapisy SWZ nie stanowi inaczej, wszelkie wymagania i warunki, terminy określone w niniejszej SWZ dotyczą wszystkich części zamówienia jednakowo.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, były kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
5. Wykonawca, na co najmniej jeden dzień przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
7. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
8. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
 dla części nr 1 – Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Końskowoli, ul. Lubelska 81, 24-130 Końskowola.
 dla części nr 2 – Szkoła Podstawowa w Pożogu, Pożóg Stary 57e, 24-130 Końskowola.
 - dla części nr 3 – Szkoła Podstawowa w Chrząchowie, Chrząchów 11a, 24-130 Końskowola.
9. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia nie może być regenerowany, niekompletny, wyprodukowany wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
10. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia winny być kompletne, posiadać wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowe do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
11. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
12. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
13. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
CD w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

30213100-6 - Komputery przenośne

30121300-6 - Urządzenia do powielania

38600000-1 - Przyrządy optyczne

30125100-2 - Wkłady barwiące

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

32342100-3 - Słuchawki

4.5.5.) Wartość części: 57702,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych do szkół podstawowych na terenie gminy Końskowola z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych na następujące części.
  Część nr 2. Nazwa części: Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych do Szkoły Podstawowej w Pożogu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
 dla części nr 1 – w załączniku nr 1B do SWZ.
3. W przypadkach gdy zapisy SWZ nie stanowi inaczej, wszelkie wymagania i warunki, terminy określone w niniejszej SWZ dotyczą wszystkich części zamówienia jednakowo.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, były kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
5. Wykonawca, na co najmniej jeden dzień przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
7. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
8. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
 dla części nr 1 – Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Końskowoli, ul. Lubelska 81, 24-130 Końskowola.
 dla części nr 2 – Szkoła Podstawowa w Pożogu, Pożóg Stary 57e, 24-130 Końskowola.
 - dla części nr 3 – Szkoła Podstawowa w Chrząchowie, Chrząchów 11a, 24-130 Końskowola.
9. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia nie może być regenerowany, niekompletny, wyprodukowany wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
10. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia winny być kompletne, posiadać wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowe do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
11. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
12. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
13. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
CD w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

30213100-6 - Komputery przenośne

30121300-6 - Urządzenia do powielania

38600000-1 - Przyrządy optyczne

30125100-2 - Wkłady barwiące

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

4.5.5.) Wartość części: 35255,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych do szkół podstawowych na terenie gminy Końskowola z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych na następujące części.
  Część nr 3. Nazwa części: Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych do Szkoły Podstawowej w Chrząchowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
 dla części nr 3 – w załączniku nr 1C do SWZ.
3. W przypadkach gdy zapisy SWZ nie stanowi inaczej, wszelkie wymagania i warunki, terminy określone w niniejszej SWZ dotyczą wszystkich części zamówienia jednakowo.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, były kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
5. Wykonawca, na co najmniej jeden dzień przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek, w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
7. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
8. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
 dla części nr 1 – Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Końskowoli, ul. Lubelska 81, 24-130 Końskowola.
 dla części nr 2 – Szkoła Podstawowa w Pożogu, Pożóg Stary 57e, 24-130 Końskowola.
 - dla części nr 3 – Szkoła Podstawowa w Chrząchowie, Chrząchów 11a, 24-130 Końskowola.
9. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia nie może być regenerowany, niekompletny, wyprodukowany wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
10. Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia winny być kompletne, posiadać wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowe do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
11. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
12. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
13. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
CD w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

30213100-6 - Komputery przenośne

30121300-6 - Urządzenia do powielania

38600000-1 - Przyrządy optyczne

30125100-2 - Wkłady barwiące

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

4.5.5.) Wartość części: 53450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie I części wpłynęły 4 oferty. W wyniku przeprowadzonego badania ofert, zamawiający odrzucił 3 oferty. Ostatnia oferta- firmy Tronus Polska sp. z o.o. z kwotą 160 207,50 zł przekracza zaś możliwości Zamawiającego, który na tą część postanowił przeznaczyć kwotę 63 981,54 zł brutto.

Z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia zachodzi uzasadniona przesłanka do unieważnienia postępowania.

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierza przeznaczyć 63 981,54 złotych.
Zamawiający wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty Tronus Polska sp. z o.o.. Na podstawie przeprowadzonej analizy budżetu oraz stanu faktycznego zaangażowania środków, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia powyższej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.


Mając powyższe na uwadze należy uznać, ze zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie II części wpłynęły 3 oferty. W wyniku przeprowadzonego badania ofert, zamawiający odrzucił 2 oferty. Ostatnia oferta- firmy Tronus Polska sp. z o.o. z kwotą 169 585,02 zł przekracza zaś możliwości Zamawiającego, który na tą część postanowił przeznaczyć kwotę 40 281,46 zł brutto.

Z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia zachodzi uzasadniona przesłanka do unieważnienia postępowania.

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie tego zamówienia zamierza przeznaczyć 40 281,46 złotych.
Zamawiający wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty Tronus Polska sp. z o.o.. Na podstawie przeprowadzonej analizy budżetu oraz stanu faktycznego zaangażowania środków, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia powyższej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.


Mając powyższe na uwadze należy uznać, ze zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie III części wpłynęły 3 oferty. W wyniku przeprowadzonego badania ofert okazało, że wszystkie 3 oferty podlegały odrzuceniu.

Mając powyższe na uwadze należy uznać, ze zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.