Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282302/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00292037/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4544f4df-4cf8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002696/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282302/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.119.2021.AH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) uruchomienie i obsługę 17 szt. parkometrów w strefie płatnego parkowania, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego – poglądowa mapka lokalizacji w załączeniu; 2) uruchomienie i obsługę biura strefy płatnego parkowania, zlokalizowanego na obszarze objętym strefą, czynnego co najmniej w godzinach objętych obowiązkiem wnoszenia opłat za parkowanie, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 800-1700; 3) zatrudnienie i przeszkolenie pracowników biura strefy płatnego parkowania oraz zapewnienie niezbędnego do ich pracy wyposażenia i sprzętu; 4) opracowanie wzorów abonamentów oraz druków zawiadomień/wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej; 5) druk i bieżące zaopatrzenie biura strefy płatnego parkowania w abonamenty oraz druki zawiadomień/wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej; 6) zatrudnienie i przeszkolenie kontrolerów strefy płatnego parkowania (osób odpowiedzialnych za kontrolę uiszczania opłat przez kierowców); 7) zapewnienie umundurowania kontrolerom strefy płatnego parkowania; 8) utrzymania w biurze strefy płatnego parkowania oprogramowania zarządzającego, monitorującego i kontrolującego strefę płatnego parkowania; 9) utrzymanie w biurze strefy płatnego parkowania komputerowej bazy danych strefy płatnego parkowania; 10) prowadzenie ewidencji nie uiszczonych opłat parkingowych oraz parkowania ponad opłacony czas; 11) prowadzenie ewidencji wykupionych abonamentów oraz wszelkich wpływów do celów rozrachunkowych z Zamawiającym; 12) prowadzenie ewidencji opłat dodatkowych; 13) występowanie z upoważnienia Zamawiającego o pozyskiwanie danych z centralnej ewidencji pojazdów oraz centralnej ewidencji kierowców (CEPiK); 14) pobieranie opłat za parkowanie w strefie płatnego parkowania za pośrednictwem parkometrów oraz pozostałych urządzeń do poboru opłat, zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat; 15) pobieranie środków finansowych zgromadzonych w skarbcach parkometrów; 16) prowadzenie kontroli wnoszenia opłat parkingowych przez kontrolerów: a) rejestrowanie nieopłacenia lub przekroczenia czasu opłaconego postoju za pomocą przenośnych terminali kontrolerskich wraz z wykonywaniem dokumentacji zdjęciowej, b) wypisywanie zawiadomień/wezwań o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej; 17) dozór techniczny, prowadzenie kompleksowej konserwacji oraz naprawy parkometrów i innych urządzeń, gwarantujące ciągłą sprawność całego systemu nadzorowania strefą płatnego parkowania; 18) zapewnienie wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych niezbędnych dla prawidłowej pracy całego systemu nadzorowania strefą płatnego parkowania; 19) zapewnienie wszelkich materiałów oraz innych rzeczy niezbędnych dla prawidłowej pracy kontrolerów oraz pracowników biura strefy płatnego parkowania; 20) przekazywanie na wskazany rachunek Urzędu Miejskiego w Namysłowie całości zebranej kwoty brutto, najpóźniej w dniu następnym, po każdorazowym opróżnieniu skarbców parkometrów; 21) przedkładanie i udostępnianie Zamawiającemu dokumentów i informacji niezbędnych do analizy funkcjonowania strefy płatnego parkowania, w tym działalności windykacyjnej; 22) utrzymanie w czystości parkometrów w stopniu zapewniającym czytelność informacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Administracji Nieruchomości „ZAN” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7521330488 REGON 531410741
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI "ZAN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCI "ZAN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy - II postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego - II postępowanie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA NAMYSŁOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.