Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310422/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001257557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budziwojska 149
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-317
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ea8aa4-1ee1-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065878/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-6-DZ/373/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 749000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg.
2. Zakres zamówienia:
- Sól drogowa – 1400 ton;
wraz z dostawą i rozładunkiem do następujących miejsc składowania:
- Obwód Drogowo-Mostowy w Babicy,
- Obwód Drogowo-Mostowy w Błażowej,
- Obwód Drogowo-Mostowy w Wólce Niedźwiedzkiej,
zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Rozdział 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. Wymagania:
Sól drogowa powinna być dostarczona w stanie niezbrylonym (w postaci sypkiej), bez obcych zanieczyszczeń typu kamienie, deski, papier, folia itp. oraz posiadać n/w parametry:
- zawartość chlorku sodu NaCI – co najmniej 90%;
- zawartość wody – 3,0% maksymalnie ;
- zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8% maksymalnie;
- zawartość żelazocyjanku potasowego (dodawanego w celu zapobiegania zbryleniu soli) -
20 mg/kg;
- skład ziarnowy soli:
• zawartość ziaren powyżej 6,0 mm – 5 % maksymalnie
• zawartość ziaren w poniżej 1,0 mm – 35% - 50%
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość.
Pozostałe wymagania dla soli zawarte są w PN-86/C-84081/02. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w wymagań, jednak Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Dostarczona sól drogowa musi:
a) Posiadać aktualna opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań;
b) Posiadać aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości;
c) Posiadać wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające wymagania określone
w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej przedmiotu zamówienia.
4. Całkowita odpowiedzialność za dostarczenie środków chemicznych niezgodnych
z warunkami określonymi w przedmiotowej specyfikacji ciąży na Wykonawcy.
W razie stwierdzenia przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, że dostarczone środki chemiczne są niezgodne ze Szczegółową Specyfikacją Techniczna Przedmiotu Zamówienia lub ustalonymi w umowie warunkami, Wykonawca zostaje obciążony karami zgodnie
z zapisami umowy, aż do zerwania umowy włącznie.
5. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają dostarczone materiały, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania, bądź też zamienników powołanych norm i przepisów,
o ile w warunkach Umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy
i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami, a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone upoważnionemu Przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 2 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1002204,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1002204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1002204,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu Usług "WOJTEX" Wojciech Pasich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 650125787
7.3.3) Ulica: Junacka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-237
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1002204,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup licencji oprogramowania graficznego Adobe Creative Cloud w ilości 3 licencji
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników chemicznych oraz biurety automatycznej
- Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i papieru biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie i Oddziałów Zamiejscowych
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2026r.
- Świadczenie usługi dostępu do platformy umożliwiającej centralne rozliczanie podatku VAT
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli technicznej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto w Józefowie - powtórzenie cz. 2 sól workowana
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 200 ton.
- Sukcesywna dostawa soli drogowej w szacowanej ilości do 1500 ton, przeznaczonej do zimowego utrzymywania dróg
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg 2
- "Zakup i dostawa soli drogowej DR (z antyzbrylaczem) z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich"
- SUKCESYWNA DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





