eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na roboty budowlane: przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach mająca na celu dostosowanie ich do wymogów internatu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane: przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach mająca na celu dostosowanie ich do wymogów internatu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na roboty budowlane: przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach mająca na celu dostosowanie ich do wymogów internatu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96ae42f2-1f0e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach mająca na celu dostosowanie ich do wymogów internatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 846541,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wyodrębniony z udostępnionej dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SWZ) zakres robót dotyczący jedynie przebudowy pomieszczeń fragmentu Zespołu Szkół w Marcinkowicach mającej na celu dostosowanie ich do wymogów internatu. Tak więc przedmiot zamówienia nie obejmuje robót remontowych w pozostałej części budynku szkolnego.
1. Zakres rzeczowy robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem uwzględnia w szczególności:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murarskie i tynkarskie,
- roboty malarskie,
- montaż stolarki drzwiowej,
- licowanie powierzchni ścian płytkami ceramicznymi,
- wykonanie posadzek z płytek ceramicznych oraz wykładziny PCV,
- dostawa i montaż wyposażenia,
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- montaż osprzętu elektrycznego,
- wykonanie okablowania strukturalnego,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,
- wykonanie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej,
- wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej,
- rozbudowę instalacji centralnego ogrzewania (zwiększenie ilości grzejników).
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Budynek oraz teren Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach, 33-393 Marcinkowice 1, powiat nowosądecki, województwo małopolskie (działka ewid. nr 161/21, m. Marcinkowice, obr. 0014 Marcinkowice, gm. Chełmiec). Zarówno budynek szkoły, jak i sąsiadujące z nim pozostałe obiekty budowlane wraz z przylegającym terenem użytkowane są zgodnie z ich przeznaczeniem.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający niezakłócone użytkowanie terenu oraz znajdujących się na nim budynków z zachowaniem bezpieczeństwa osób znajdujących się na tym terenie i w położonych na nim budynkach;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego i bezpiecznego dostępu do budynków oraz pozostałej infrastruktury (chodniki, parking itd.) znajdujących się na terenie działki objętej inwestycją oraz do budynku wspólnoty mieszkaniowej zlokalizowanego przy drodze wewnętrznej;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonywanych prac i zabezpieczenia go przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pomieszczeń sąsiadujących z miejscem wykonywanych prac przed kurzem i brudem;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z dyrektorem placówki.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony za pomocą „dokumentacji technicznej” /zwanej również „dokumentacją projektową”/, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
• Projekt architektoniczno – budowlany opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt techniczny (branża architektoniczna) opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt wykonawczy (branża architektoniczna) opracowany przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Projekt techniczny (branża konstrukcyjna) opracowana przez mgr. inż. Krzysztofa Łukasika,
• Projekt techniczny (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt wykonawczy (branża elektryczna) opracowany przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Projekt techniczny (branża sanitarna) opracowany przez mgr inż. Pawła Majchera,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża architektoniczna) opracowana przez mgr inż. arch. Pawła Michalika,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża elektryczna) opracowana przez mgr inż. Piotra Pawlaka,
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża sanitarna) opracowana przez mgr inż. Pawła Majchera.
Dodatkowo załącznik nr 1 do SWZ zawiera:
• Decyzję nr 737/2023 z dnia 20 czerwca 2023 roku wydaną przez Starostę Nowosądeckiego o zatwierdzeniu projektu architektoniczno – budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę,
• Ekspertyzę techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem podłoża gruntowego (do celów projektowych) opracowaną przez mgr. inż. Krzysztofa Łukasika,
• przedmiary robót (w podziale odpowiednio dla branży architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej), które z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, stanowią jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiary jako podstawę wyceny oferty.
UWAGA nr 1: Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem, z uwzględnieniem zapisu pkt III ppkt 3 tiret trzynaste SWZ, ujęty został w: • Przedmiarze robót pn. Przebudowa części pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania w Zespole Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu do wymogów internatu; Nazwa obiektu lub robót: Budynek użytkowy – przebudowa na internat (Przedmiar robót A1); • Przedmiarze robót pn. Przebudowa części pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania w Zespole Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu do wymogów internatu, Branża: Instalacje elektryczne (Przedmiar robót A2); • Przedmiarze robót pn. Przebudowa części pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania w Zespole Szkół w Marcinkowicach polegająca na dostosowaniu do wymogów internatu, Branża: Instalacje sanitarne (Przedmiar robót A3).
UWAGA nr 2: Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne niż wskazane w projekcie umowy zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zamówienia należy traktować jako niewiążące.
Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną.
4. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczenia znajdują się w pkt III ppkt 7 SWZ.
8. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji technicznej) wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, w tym wymagania w zakresie dostosowania sanitariatów do potrzeb osób niepełnosprawnych.
9. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 1 ustawy Pzp, odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
10. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Tak więc, wykonawca składający ofertę nie jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej i/lub sprawdzenia dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp. Jednakże Zamawiający umożliwia wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia po wcześniejszym zgłoszeniu tego zamiaru nie później niż na 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki. O terminie zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia zainteresowani wykonawcy zostaną poinformowani za pośrednictwem w/w Platformy zakupowej.
Zamawiający wymaga wykonania zamówienia (zgłoszenia gotowości odbiorowej robót) w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu robót budowlanych, przy czym przekazanie terenu robót budowlanych nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
z wybranym wykonawcą. (uwaga: skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1078740,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1078740,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1078740,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Michalik "KAZBUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381378614

7.3.4) Miejscowość: Cieniawa 228, Ptaszkowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-333

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1078740,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.