Og³oszenie z dnia 2023-07-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00377573/01 - Wynik z dnia 2023-09-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt OSB na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Brygady Po¶cigowej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dêblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 261517525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³yt OSB na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-108b7c38-2c4b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00330530
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00012131/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.33 MATERIA£Y BUDOWLANE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/41blsz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020, poz. 344). Zgodnie z art.
61 ust. 1 ustawy Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym
sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ obywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez Platformê Zakupow± SMART PZP. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z
wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (nie maj± tu zastosowania okoliczno¶ci okre¶lone w
art. 65 ust. 1, art. 66 i 69 ustawy Pzp).Platforma zakupowa SMART PZP jest dostêpna pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia i
przekazywania informacji oraz dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.Ofertê oraz o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem
platformy zakupowej SMART PZP: https://portal.smartpzp.pl/41blsz.Korzystanie z Platformy zakupowej SMART PZP mo¿liwe jest
pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ
technicznych i specyfiki po³±czenia:
- posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
• w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
a) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje
b) przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i
pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
c) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji
przegl±darek
• w zakresie sk³adania podpisu kwalifikowanego (za po¶rednictwem platformy SmartPZP):
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powy¿ej znajduje siê na Platformie w zak³adce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu (Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u
Elearning
dla wszystkich u¿ytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla
Wykonawców.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy SMART PZP wynosi 100 MB. Za
po¶rednictwem mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele
pojedynczych plików.Zaleca siê, aby Wykonawca stosowa³ do elektronicznego podpisywania dokumentów i o¶wiadczeñ
certyfikowane programy do sk³adania podpisu elektronicznego. Nie dopuszcza siê podpisywania dokumentów i o¶wiadczeñ przy
u¿yciu podpisu osobistego oraz podpisu zaufanego za po¶rednictwem Epuap.Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie
algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Zamawiaj±cy zaleca aby nie prowadzaæ jakichkolwiek zamian w plikach po podpisaniu ich
pismem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia
oferty w postêpowaniu.
Szczegó³y w Rozdziale 9 SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://portal.smartpzp.pl/41blsz
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany dowype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in.
obowi±zki wynikaj±ce z RODO - rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), w
szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i
od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie
mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust.
4).W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê
do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie ul. Brygady Po¶cigowej 5 08 – 521
Dêblin, NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920, kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawê p³yt OSB na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie SPRAWA NR 44/23/P prowadzonym w trybie podstawowym na
podstawie art. 275
pkt 1).
d) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
f) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; a
je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, - na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Szczegó³owe informacje w Rozdziale 19 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp - Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach
stosowania przepisów rozporz±dzenia 2016/679, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
b) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
w przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.Udostêpnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma
zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679,
zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18
ust. 3–6 ustawy Pzp, stosuje siê odpowiednio. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez
zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby
wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników. Szczegó³y w Rozdziale 19 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 44/23/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa p³yt drewnopochodnych wiórowych OSB, dwustronnie impregnowanych, odpornych na wilgoæ i uderzenia o wymiarze 250x125cm i grubo¶ci 15 mm w ilo¶ci 460 sztuk.
2. Zamówienie nie jest podzielone czê¶ci (zadania) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia. Dostawa stanowi jedn± kompleksow± ca³o¶æ, wzglêdy ekonomiczno-finansowe, logistyka, sposób realizacji oraz specyfika zamówienia uzasadniaj± realizacjê jako jednej – niepodzielnej czê¶ci. Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy nie skorzysta³ z uprawnienia podzia³u zamówienia na czê¶ci, z uwagi na fakt, i¿ zamówienie objête prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest niepodzielne na mniejsze czê¶ci i stanowi jedn± ca³o¶æ. Decyzja w wyniku dokonanej ca³kowitej analizy zdecydowanie i jednoznacznie nie narusza zasad wyra¿onych w przepisie art. 7 ust. 1 p.z.p. tj. zasady konkurencyjno¶ci i zasady równego traktowania Wykonawców. Motyw 78 preambu³y dyrektywy 2014/24/UE, stanowi, ¿e podzia³u zamówienia na czê¶ci mo¿na dokonaæ na zasadzie ilo¶ciowej, tak by wielko¶æ poszczególnych zamówieñ lepiej odpowiada³a mo¿liwo¶ciom M¦P, lub na zasadzie jako¶ciowej, z uwzglêdnieniem ró¿nych zaanga¿owanych bran¿ i specjalizacji, tak by w wiêkszym stopniu dostosowaæ tre¶æ poszczególnych zamówieñ do wyspecjalizowanych sektorów MSP, lub wed³ug ró¿nych kolejnych etapów realizacji. W zakresie prowadzonego postêpowania zasady jak powy¿ej nie maj± zastosowania i nie znajduj± uzasadnienia co do ewentualnego podzia³u w zakresie efektywno¶ci wydatkowania ¶rodków publicznych, gospodarno¶ci i oszczêdno¶ci a tak¿e w zakresie kwestii organizacyjnych, jako¶ciowych i celu jakiemu ma s³u¿yæ udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy, dokonuj±c oceny w zakresie mo¿liwo¶ci podzia³u zamówienia na dalsze czê¶ci tj. podzia³u przedmiotu zamówienia objêtego prowadzonym postêpowaniem wzi±³ pod uwagê kryteria: celowo¶ci: podzia³ jednej to¿samej dostawy nie jest uzasadniony rzeczywistymi potrzebami Zamawiaj±cego, celem udzielenia zamówienia jest zrealizowanie kompleksowe dostawy, ekonomiczno¶æ kontraktu (po stronie Zamawiaj±cego) i op³acalno¶æ (po stronie Wykonawców) wskazuje na zasadno¶æ nie stosowania dalszego podzia³u zamówienia, przy podziale zamówienia koszty jakie poniós³by Zamawiaj±cy by³yby wy¿sze o co najmniej 20%, dodatkowo Zamawiaj±cy obarczony by³by trudno¶ciami w koordynowaniu wspó³pracy Wykonawców równolegle bior±cych udzia³ w realizacji jednej dostawy, efektywno¶ci: Zamawiaj±cy zapewni³ dopuszczenie mo¿liwie najwiêkszej liczby Wykonawców do z³o¿enia ofert w postêpowaniu, w rezultacie prowadz±c do uzyskania konkurencyjnej ceny dostawy i obni¿enia wysoko¶ci wydatkowanych ¶rodków publicznych, konkurencyjno¶ci: charakter zamówienia, jego specyfika stanowi±cych jedn± ca³o¶æ, zapewnia pe³en dostêp do zamówienia ma³ym i ¶rednim przedsiêbiorcom (M¦P) umo¿liwiaj±c z³o¿enie korzystnych ofert uwzglêdniaj±cych równie¿ osi±gniêcie zysku.
Zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy nie skorzysta³ z uprawnienia podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e zamówienie dotyczy asortymentu jednego rodzaju – p³yt drewnopodobnych OSB i jest to zamówienie o ma³ym zakresie (1 pozycja).
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la niniejsza SWZ oraz:
- Za³±cznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy oraz
- Za³±cznik Nr 7- Projektowane postanowienia umowy.
Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ materia³y:
- nowe,
- nie posiadaj±ce wad fizycznych lub prawnych;
- nie posiadaj±ce ¶ladów uszkodzenia lub wcze¶niejszego u¿ywania;
- spe³niaj±ce wszystkie okre¶lone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiaj±cego.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien spe³niaæ wymagania techniczne, jako¶ciowe i u¿ytkowe.
Przyjêcie przez Zamawiaj±cego bez zastrze¿eñ ca³o¶ci niewadliwego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protoko³u Odbioru Towaru przez Strony.
5. Odbiorca towaru:
- Infrastruktura 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie
6. Odpowiedzialno¶æ wykonawcy
Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ (ryzyko utraty, uszkodzenia itp., powsta³e w czasie transportu) za przedmiot Umowy do czasu jego formalnego przyjêcia przez Odbiorcê, tj. podpisania przez strony Protoko³u Odbioru Towaru.
7. Dokumenty wymagane wraz z dostaw±:
- deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych i atest higieniczny zgodne z polskimi normami dopuszczaj±cymi te materia³y do powszechnego u¿ytku i stosowania.
8. Gwarancja:
Dostarczone materia³y objête gwarancj± jako¶ci na okres 12 miesiêcy, liczony od daty dostawy do magazynu Odbiorcy.
9. Wymagania dotycz±ce realizacji umowy, dostaw i gwarancji oraz kar umownych zawarte s± w Za³±czniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
10. W przypadkach nieuregulowanych w umowie dotycz±cych uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji lub rêkojmi za wady fizyczne, stosuje siê odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
11. Rozwi±zania równowa¿ne:
Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie równowa¿nego przedmiotu zamówienia, który posiada równowa¿ne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w niniejszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – za³±cznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do wskazanego przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy (urz±dzenia wymienione w za³±czniku nr 1 do SWZ) spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W tym celu Wykonawca musi za³±czyæ do oferty np.: foldery, specyfikacje techniczne proponowanego urz±dzenia, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawieraj±ce dane techniczne oferowanych produktów.
1. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa ca³o¶ciowa (jednorazowa) w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
2. Miejsce i sposób wykonania zamówienia:
- Dostawa materia³ów nast±pi w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8.00-14.00. O dok³adnym terminie dostawy wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego telefonicznie lub elektronicznie e-mailem, minimum z 2-dniowym wyprzedzeniem.
- Zamawiaj±cy nie dopuszcza dostaw czê¶ciowych przedmiotu umowy w czasie jej obowi±zywania.
- Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ i roz³adowaæ materia³y we w³asnym zakresie do JW 3248 w Dêblinie, do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiaj±cego na terenie kompleksu Twierdza.
3. Zap³ata wynagrodzenia za dostawê
Zamawiaj±cy ureguluje nale¿no¶æ w terminie 21 dni od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury za dostawê. Zap³ata nast±pi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w komparycji umowy. Za datê zap³aty uznaje siê dzieñ z³o¿enia dyspozycji zap³aty w banku Zamawiaj±cego. Warunkiem zap³aty jest otrzymanie przez Zamawiaj±cego nastêpuj±cych dokumentów:
1)orygina³u faktury;
2) Protoko³u odbioru towaru.
Faktura musi byæ wystawiona na Zamawiaj±cego, a ponadto musi okre¶laæ numer, przedmiot Umowy. Wykonawca jest zobowi±zany do wystawienia faktury zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44191300-8 - P³yta wiórowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryteriami i ich znaczeniem (wag±):
KRYTERIUM X - Cena brutto oferty
WAGA KRYTERIUM 100 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w danym kryterium: 100 punktów
1) X- „Cena brutto oferty ” – waga 100%
Opis kryterium „cena brutto oferty”:
Kryterium „cena brutto oferty” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcê w Formularzu ofertowym – za³±czniku nr 1 do SWZ.
Pod pojêciem ceny nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r. poz. 178 z pó¼n. zm.). Cena to warto¶æ wyra¿ona w jednostkach pieniê¿nych, któr± kupuj±cy jest obowi±zany zap³aciæ przedsiêbiorcy za towar lub us³ugê. W cenie uwzglêdnia siê podatek od towarów i us³ug oraz podatek akcyzowy, je¿eli na podstawie odrêbnych przepisów sprzeda¿ towaru (us³ugi) podlega obci±¿eniu podatkiem od towarów i us³ug lub podatkiem akcyzowym. Przez cenê rozumie siê równie¿ stawkê taryfow±.
Za najkorzystniejsz± cenê brutto zamawiaj±cy uznaje cenê najni¿sz±.
Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 100 punktów, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilo¶æ punktów)
gdzie:
X - ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn – najni¿sza cena brutto spo¶ród ocenianych ofert;
Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)
Maksymalna liczba punktów, jak± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium „cena brutto oferty” wynosi 100 punktów.
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanego powy¿ej kryterium.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokr±glania.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów. Wed³ug Zamawiaj±cego za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta, która spe³ni wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz otrzyma najwy¿sz± ilo¶æ punktów obliczonych zgodnie z powy¿szym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wy¿ej kryteriów).
Cena podana w ofercie powinna obejmowaæ wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem zamówienia na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiaj±cego w ogólnych warunkach umowy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: II. Etap B – dokumenty sk³adane na wezwanie - kwalifikacja podmiotowa wykonawców
Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia:
1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – (wed³ug wzoru – za³±cznika Nr 5 do SWZ);
1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust 4 ustawy Pzp nie wezwie do z³o¿enia dokumentów wskazanych w pkt 1.2., je¿eli Zamawiaj±cy mo¿ne je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wska¿e w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (tj. w o¶wiadczeniu stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ).
1.3. o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
- art. 108 ust 1 pkt 6 ustawy,
- art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) - zgodnie ze wzorem - Za³±cznik Nr 6/6a SWZ
W sytuacji wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) - dokumenty wymienione w pkt II.1.1, II.1.2 i II.1.3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik).
W przypadku innego podmiotu, na którego zdolno¶ciach Wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt II.1.1, II.1.2 i II.1.3 Wykonawca sk³ada w odniesieniu do ka¿dego z podmiotów.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.2. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
I. Dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci (je¿eli dotyczy)Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego produkty równowa¿ne, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ oraz w za³±czniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym.
Stosowne dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci nale¿y do³±czyæ do sk³adanej oferty.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje produkt o rozwi±zaniach równowa¿nych, a nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, nie potwierdzaj±, ¿e zaoferowane produkty maj± okre¶lone w formularzu ofertowym – za³±czniku nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia parametry (nie potwierdzaj± zgodno¶ci produktu z cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia) - Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
I. Dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci (je¿eli dotyczy)Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego produkty równowa¿ne, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ oraz w za³±czniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym.
Stosowne dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci nale¿y do³±czyæ do sk³adanej oferty.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje produkt o rozwi±zaniach równowa¿nych, a nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, nie potwierdzaj±, ¿e zaoferowane produkty maj± okre¶lone w formularzu ofertowym – za³±czniku nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia parametry (nie potwierdzaj± zgodno¶ci produktu z cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia) - Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
I. Etap A – dokumenty sk³adane wraz z ofert±Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty (Formularz ofertowy) – Za³±cznik Nr 1 do SWZ:
1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzieñ sk³adania ofert (wg wzoru - Za³±cznik Nr 2 do SWZ), stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.
2. pe³nomocnictwo, w sytuacji, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców:
a) o¶wiadczenie, o których mowa w pkt I. 1 (wg wzoru - Za³±cznik Nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynikaæ bêdzie, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (wg wzoru - Za³±cznik Nr 3 do SWZ),
c) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku gdy Wykonawca, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa w pkt I. 1 tak¿e:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ) lub inny ¶rodek dowody potwierdzaj±cy, ze wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na zasadach okre¶lonych
b) o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzieñ sk³adania ofert (wg wzoru - Za³±cznik Nr 2a do SWZ), stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e podmiot udostepniaj±cy zasoby Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania (o¶wiadczenie musi byæ podpisane przez podmiot udostepniaj±cy zasoby b±d¼ osoby do tego upowa¿nione)
3) uzasadnienie zastrze¿enia informacji stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy)
4) dowody - Samooczyszczenie patrz Rozdzia³ 6 SWZ (je¶li dotyczy)
5) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe − okre¶lone w Rozdziale 8a SWZ(je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.
3. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca musi z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do wykonywania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach okre¶lonych w SWZ.
4. Dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
5. W toku postêpowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiaj±cego bêdzie kierowana do pe³nomocnika danego podmiotu ubiegaj±cego siê wspólnie o zamówienie.
6. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert±:
7.1. stosowne pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do wykonywania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7.2 o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy PZP – (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.)
7.3. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzieñ sk³adania ofert (wg wzoru - Za³±cznik Nr 2 do SWZ), stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegania siê o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w Rozdziale 8 - zobowi±zani s± z³o¿yæ oddzielnie dla ka¿dej z firm (w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego).
Niedopuszczalna jest równie¿ sytuacja, kiedy wykonawca sk³ada jedn± ofertê samodzielnie, drug± za¶ – wspólnie z innymi wykonawcami. Dotyczy to tak¿e sytuacji, kiedy wykonawca ubiega siê o zamówienie jako uczestnik dwóch konsorcjów. W w/w sytuacji Zamawiaj±cy obie oferty odrzuci ze wzglêdu na ich niezgodno¶æ z przepisami ustawy (art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z Za³±cznika nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy,,§ 9
ZMIANY TRE¦CI UMOWY
1. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian Umowy w zakresie poni¿ej wskazanym, w szczególno¶ci w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika³aby z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania Umowy:
1) zmiany terminu wykonania Umowy – gdy z powodu dzia³ania si³y wy¿szej nie jest mo¿liwe wykonanie przedmiotu Umowy w umówionym terminie b±d¼ gdy niewykonanie Umowy w terminie wyniknie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego.
2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotycz±cych stawek podatku VAT), je¿eli wp³ywa ona na wysoko¶æ nale¿nego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami,
2. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci aneksu do Umowy.
3. Zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dopuszczalne s± zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udziale zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówienia na us³ugi lub dostawy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy – na tej podstawie ca³kowita warto¶æ umowy, mo¿e ulec zwiêkszeniu o nie wiêcej ni¿ 10% warto¶ci okre¶lonej w umowie, w § 2 ust. 1 umowy na skutek nieznacznego zwiêkszenia zakresu zamówienia. Zamawiaj±cy dokonywaæ bêdzie weryfikacji zaproponowanych cen jednostkowych w celu stwierdzenia, czy nie przekraczaj± one aktualnych cen rynkowych.
4. W celu dokonania zmian zapisów Umowy wnioskowanych przez Wykonawcê zobowi±zany jest on pisemnie wyst±piæ z propozycj± zmiany wraz z uzasadnieniem."
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-07 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi w niniejszej SWZ dokumentami (za³±cznikami) nale¿y umie¶ciæ na Platformie (Portalu e-us³ug SmartPZP) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz (na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-07 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± brak podstaw wykluczenia napodstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
1.Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów
elektronicznych do oferty.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
5. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia
na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, których celem jest czê¶ciowa wymiana
dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiêkszenie bie¿±cych dostaw lub rozbudowa istniej±cych instalacji, je¿eli
zmiana wykonawcy zobowi±zywa³aby zamawiaj±cego do nabywania materia³ów o innych w³a¶ciwo¶ciach technicznych, co
powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i utrzymaniu
tych produktów lub instalacji.
6. Rozliczenia w walutach obcych
Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcê;
9. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy
Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ
uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania, je¿eli ¶rodki, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie
ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
10. Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±.
Rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± bêd± prowadzone w z³otych polskich (PLN).
11. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
INNE PRZETARGI Z DÊBLINA
- Realizacja us³ug pod nazw± "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzib± przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Modernizacja pomieszczeñ socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym na terenie oczyszczalni ¶cieków
wiêcej: przetargi w Dêblinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.