Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00243975/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie małej architektury oraz zaplecza technicznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drohiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I.Kraszewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 65 65 260
1.5.8.) Numer faksu: 85 655 70 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.zdunek@drohiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie małej architektury oraz zaplecza technicznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8e863e-f855-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem” poprzez Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: VI OCHRONA ŚRODOWISKA I RACJONALNE GOSPODAROWANIE JEGO ZASOBAMI, działanie 6.3 Ochrona zasobów bio i georóżnorodności oraz krajobrazu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2022.DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173880,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1Przedmiotem zamówienia jest utworzenie małej architektury w formule Zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanej na dz. Nr 2000/2 w Drohiczynie.
Szczegółowy zakres prac w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
1. 1.1. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż dwóch sztuk podestów do obserwowania przyrody.
Specyfikacja:
podest o minimalnych rozmiarze 300 x 300 cm;
wysokość podestu od podłoża min. 80 cm – max 120 cm;
podest wyposażony w poręcze i schody;
deski podłogowe podestu powinny być ryflowane, o szerokości min. 12 cm, i grubości min. 2,5 cm;
podest wykonany z konstrukcji drewnianej z drewna dębowego lub jesionu impregnowanego dwukrotnie impregnatem głęboko penetrujacym. Wszystkie drewniane elementy powinny być strugane. Dopuszcza się do 15 % bieli krawędziowej oraz dopuszcza się sęki mokre. Nie dopuszcza się kory oraz zgnilizny. Całość konstrukcji umocowana w gruncie za pomocą wbijanych kotw stalowych przykręconych do słupa pionowego.
1.1.2. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż pięciu sztuk małych miejsc odpoczynku.
Specyfikacja:
kształt w formie dużej „ławki” bez oparcia, o minimalnym rozmiarze 200 x 150 cm;
wysokość od podłoża min. 40 cm – max 50 cm;
deski w miejscu do siedzenia powinny być ryflowane, o szerokości min. 12 cm – max 14 cm, i grubości min. 2,5 cm;
całość wykonana z konstrukcji drewnianej z drewna dębowego lub jesionu impregnowanego dwukrotnie impregnatem głęboko penetrujacym. Wszystkie drewniane elementy powinny być strugane. Dopuszcza się do 15 % bieli krawędziowej oraz dopuszcza się sęki mokre. Nie dopuszcza się kory oraz zgnilizny. Całość konstrukcji umocowana w gruncie za pomocą wbijanych kotw stalowych przykręconych do słupa pionowego.
1.1.3. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 3 sztuk dużych miejsc odpoczynku montowanych między drzewami.
Specyfikacja:
kształt w formie dużej „ławki” bez oparcia, o minimalnym rozmiarze 200 x 300 cm;
wysokość od podłoża min. 40 cm – max 50 cm;
deski w miejscu do siedzenia powinny być ryflowane, o szerokości min. 12 cm – max 14 cm, i grubości min. 2,5 cm;
całość wykonana z konstrukcji drewnianej z drewna dębowego lub jesionu impregnowanego dwukrotnie impregnatem głęboko penetrujacym. Wszystkie drewniane elementy powinny być strugane. Dopuszcza się do 15 % bieli krawędziowej oraz dopuszcza się sęki mokre. Nie dopuszcza się kory oraz zgnilizny. Całość konstrukcji umocowana w gruncie za pomocą wbijanych kotw stalowych przykręconych do słupa pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 84870,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 2Przedmiotem zamówienia jest utworzenie zaplecza technicznego w formule Zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanej na dz. Nr 763/6 i 876 w Drohiczynie.
Szczegółowy zakres prac w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
1.2.1. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż kontenera sanitarnego do obsługi parkingu dla kamperów.
Specyfikacja:
rama kontenera – stalowa z uszami, malowana;
ściany, podłoga i dach wykonane z płyty warstwowej, styropianowej lub blachy stalowej ocynkowanej z wypełnieniem wełną szklaną;
dach wykończony obróbką blacharską lub listwami PCV, rynna PCV;
wymiary zewnętrzne kontenera:
- długość min. 6000 mm,
- szerokość min. 2500 mm,
- wysokość min. 2850 mm;
kontener podzielony ścianą na dwa pomieszczenia sanitarne;
jedno pomieszczenie sanitarne dostosowane do osób niepełnosprawnych zwierające min 1 szt. Sedes, 1 szt. Umywalkę, 1 szt. Kabinę prysznicową, 1 szt. Lustro, min. 1 szt. Uchwyt na papier toaletowy;
drugie pomieszczenie zawierające min. 1 szt. Kabinę prysznicową, min. 1 szt. Sedes, min. 1 szt. Pisuar, min. 1 szt. Umywalki, min. 1 szt. Lustro, min. 1 szt. Uchwyt na papier toaletowy;
kontener wyposażony w Bojler dostarczający ciepłą wodę do pryszniców i umywalek w obydwu pomieszczeniach;
do każdego pomieszczenia drzwi jednoskrzydłowe zamykane na klucz (wkładka);
w obydwu pomieszczeniach okno (otwierane i uchylane);
kontener musi zawierać instalacje elektryczną w postaci oświetlenia Led wszystkich pomieszczeń oraz oświetlenia nad wejściami; oraz instalację elektryczną w postaci gniazd wtykowych;
kontener musi zawierać instalację wentylacyjną w postaci elektrycznych wentylatorów;
kontener musi zawierać kompletną instalację wodno – kanalizacyjną gotową do podłączenia z przyłączem znajdującym się na ww. działce.
1. 2.2 Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż kontenera ekspozycyjnego do obsługi parkingu dla kamperów.
Specyfikacja:
rama kontenera – stalowa z uszami, malowana;
ściany, podłoga i dach wykonane z płyty warstwowej, styropianowej lub blachy stalowej ocynkowanej z wypełnieniem wełną szklaną;
dach wykończony obróbką blacharską lub listwami PCV, rynna PCV;
wymiary zewnętrzne kontenera:
- długość min. 6000 mm,
- szerokość min. 2500 mm,
- wysokość min. 2850 mm;
kontener z dwoma pomieszczeniami;
kontener musi zawierać drzwi podwójne zewnętrzne o szerokości min. 190 cm max 210 cm zamykane na klucz (wkładka); oraz drzwi pojedyncze wewnętrzne między pomieszczeniami;
pomieszczenie większe musi posiadać dwa duże okna min. 200 x 100 cm (otwierane i uchylane);
kontener musi zawierać instalacje elektryczną w postaci oświetlenia Led w środku i nad wejściem oraz instalację elektryczną w postaci gniazd wtykowych;
kontener musi zawierać instalację wentylacyjną w postaci elektrycznych wentylatorów.
Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przed ich skierowaniem do realizacji, w celu ustalenia ich zgodności z opisanym zakresem prac.
Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania na wszystkich polach eksploatacji - w tym określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 89010,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109154,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109154,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141930331
7.3.3) Ulica: Kolonia Białobrzegi 9c
7.3.4) Miejscowość: Kock
7.3.5) Kod pocztowy: 21-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109154,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156607,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156607,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141930331
7.3.3) Ulica: Kolonia Białobrzegi 9c
7.3.4) Miejscowość: Kock
7.3.5) Kod pocztowy: 21-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAAK" Adrian Kozak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156607,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





