Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297113/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00314778/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawę bezpieczeństwa pracowników i pacjentów SPZOZ w Radzyniu Podlaskim- część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wisznicka 111
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 834132387
1.5.8.) Numer faksu: 834132387
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozrp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzozrp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawę bezpieczeństwa pracowników i pacjentów SPZOZ w Radzyniu Podlaskim- część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd28d2b6-5372-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012501/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń III piętra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2021/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1472992,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pt. „Poprawa bezpieczeństwa pracowników i pacjentów SPZOZ w Radzyniu Podlaskim – część I poprzez:Zadanie 1- adaptację pomieszczeń III i V piętra budynku diagnostyczno-zabiegowego SPZOZ w Radzyniu Podlaskim szczegółowo opisana z zakresem wskazanym w treści niniejszej SWZ - załącznik nr 3.1 do SWZ dokumentacja budowlana
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442110-1 - Malowanie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1371810 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pt. „Poprawa bezpieczeństwa pracowników i pacjentów SPZOZ w Radzyniu Podlaskim – część I poprzez:Zadanie 2- wymiana drzwi na drzwi ppoż i dymoszczelne na klatkach schodowych K1, K4, K5 SPZOZ w Radzyniu Podlaskim szczegółowo opisana z zakresem wskazanym w treści niniejszej SWZ - załącznik nr 3.2 do SWZ dokumentacja budowlana po zmianie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 101182,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia w całości postępowanie w części odnośnie zadania nr 1 i 2.
Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Do zadania nr 1 w niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski
Zadanie nr 1 – 1 381 728,18 zł i ATLANTIK Robert Strojek ul. Słowackiego 31, 21-300 Radzyń Podlaski Zadanie nr 1 – 1 574 846,96 zł.
Do zadania nr 2 w niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych Stanpoż Grzegorz Staniak Szerokie 56, 20-050 Konopnica Zadanie nr 2 – 158 000,00 zł i ATLANTIK Robert Strojek ul. Słowackiego 31, 21-300 Radzyń Podlaski Zadanie nr 2 – 139 004,38 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona wynosi Zadanie nr 1 – 1 371 810 zł, Zadanie nr 2 – 101 182.94 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia w całości postępowanie w części odnośnie zadania nr 1 i 2.
Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Do zadania nr 1 w niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski
Zadanie nr 1 – 1 381 728,18 zł i ATLANTIK Robert Strojek ul. Słowackiego 31, 21-300 Radzyń Podlaski Zadanie nr 1 – 1 574 846,96 zł.
Do zadania nr 2 w niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
Zakład Zabezpieczeń Przeciwpożarowych Stanpoż Grzegorz Staniak Szerokie 56, 20-050 Konopnica Zadanie nr 2 – 158 000,00 zł i ATLANTIK Robert Strojek ul. Słowackiego 31, 21-300 Radzyń Podlaski Zadanie nr 2 – 139 004,38 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona wynosi Zadanie nr 1 – 1 371 810 zł, Zadanie nr 2 – 101 182.94 zł.
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA
- Dostawa sprzętu multimedialnego, narzędzi montażowych i agd na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektryki w Radzyniu Podlaskim.
- Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej poziomu przyziemia i parteru części średniowysokiej oraz łącznika SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej. Etap I
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.