Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247092/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00269541/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-rowerowego w kierunku strefy Krężoły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c4aadee-5e65-4f33-919c-d92d5bf5a0ad1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego w kierunku strefy Krężoły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c4aadee-5e65-4f33-919c-d92d5bf5a0ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025836/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa ciągu pieszo-rowerowego w kierunku strefy Krężoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2) Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest z udziałem środków z Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet – 03 Fundusze Europejskie na rozwój mobilności w Lubuskiem, Działanie – 03.02 Mobilność miejska – ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPW.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje realizację robót budowlanych polegających na budowie ciągu pieszo-rowerowego w kierunku strefy Krężoły, w ciągu drogi gminnej nr 005532F ul. Wolsztyńska na części dz. nr 213/1 obręb 0013 Krężoły.
2) Realizacja przedmiotu zamówienia przewidziana jest z udziałem środków z Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet – 03 Fundusze Europejskie na rozwój mobilności w Lubuskiem, Działanie – 03.02 Mobilność miejska – ZIT.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa opracowanie pn. „Zgłoszenie Robót Budowlanych” sporządzone przez Projektowanie Dróg i Ulic Andrzej Włodarczak z siedzibą we Wschowie przy ul. Wolsztyńskiej 19A/6 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji warunków zamówienia, która stanowi załącznik nr 1 do Umowy. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia budowy z 14.11.2023 r. do którego organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
4) Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 Umowy. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie.
5) Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego.
6) W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania kruszywa pomiedziowego.
7) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
2. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277).
Zastrzeżenie nie dotyczy osób zatrudnionych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne ponieważ mogłoby wywołać nadmierne trudności techniczne, potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w zakresie terminu realizacji zamówienia, gotowości do odbioru, wystawienia i płatności faktur, co mogłoby doprowadzić do nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części również ze względu na nadmierne koszty - wykonywanie prac przez różnych wykonawców groziłoby dublowaniem kosztów pośrednich wpływających na cenę np. materiałów i zabezpieczenia prac po częściowym ich wykonaniu przez danego wykonawcę. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Wprowadzenie podziału prowadziłoby do dezorganizacji robot drogowych w ciągu użytkowanej drogi i wymagałoby dodatkowych czynności koordynacyjnych. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzania negocjacji zgodnie z rozdziałem XX SWZ.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
10. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zmawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641172,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861933,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641172 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo- Budowlane „SPIDBUD” Daria Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300522999
7.3.3) Ulica: Tłoki 1
7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE "SPIDBUD" DARIA KRAWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE "SPIDBUD" DARIA KRAWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641172 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - ulica Okrężna w miejscowości Gzin
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu - NW Nowy Sącz: Remont obwałowania cofkowego potoku Dąbrówka (...) oraz zadanie pn.: (...) Budowa ścieżki rowerowej (...)
- "Modernizacja dróg gminnych: ul. Spacerowej w Rątach oraz ul. Sportowej w Goręczynie"
- Przebudowa drogi gminnej nr 186013N w miejscowości Skurpie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.