eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawRemont drogi powiatowej nr 3122L £opiennik - ¯ulin - Rejowiec od km 7+370 do km 8+740



Og³oszenie z dnia 2023-07-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 3122L £opiennik - ¯ulin - Rejowiec od km 7+370 do km 8+740

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W KRASNYMSTAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110199172

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Borowa 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp-krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zdpkrasnystaw.bipstrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Jednostka organizacyjna administracji samorz±dowej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Administrowanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 3122L £opiennik - ¯ulin - Rejowiec od km 7+370 do km 8+740

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b92273c4-2c81-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00329289

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024409/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Remont drogi powiatowej Nr 3122L £opiennik - ¯ulin - Rejowiec na odcinku od km 7+370 do km 8+740 d³. 1,370 km

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgodne
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Po prawid³owym przekazaniu plików oferty wy¶wietlana jest informacja o pozytywnym przyjêciu oferty przez System.
3. Zgodnie z przepisem art. 64 ustawy Pzp System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przes³ania dokumentów niezbêdne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty.
4. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
5. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data
i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
6. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
7. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
1) Mozzilla Firefoxver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
2) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
3) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
1) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
2) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
3) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
8. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy oraz zgodê na przetwarzanie danych osobowych.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
10.Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodkach komunikacji elektronicznej zawarte s± w pkt 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 22.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³
w niniejszym postêpowaniu jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Krasnymstawie, ul. Borowa 6, 22 – 300 Krasnystaw,
2) z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zarz±dzie Dróg Powiatowych w Krasnymstawie mo¿na siê skontaktowaæ na adres poczty elektronicznej zdp@i-iod.pl,
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 71 i art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z póz. zm.), dalej „ustawa Pzp”,
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
22.2. Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie dotycz±cych jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 22.3. Wykonawcy nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
22.4. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
22.5. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
22.6. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
22.7. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZP.3610.12.2023.AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi powiatowej nr 3122L przewidziany jest na odcinku o d³. 1,370 km tj. od km 7+370 do km 8+740. W ramach prac przewiduje siê wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki kruszywa niezwi±zanego 0/31,5, skropienie emulsj± warstw, warstwê wi±¿±c± z betonu asfaltowego AC11W o gr. 4 cm oraz warstwê ¶cieraln± z betonu asfaltowego AC11S o grubo¶ci 4 cm. Zadanie obejmuje w szczególno¶ci oczyszczenie istniej±cej nawierzchni, wykonanie remontu cz±stkowego nawierzchni, wykonanie warstw konstrukcyjnych oraz poboczy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la wymagania w zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy i osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e:
a) wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia, z których ka¿da polega³a na remoncie, przebudowie lub budowie/rozbudowie drogi,
b) dysponuje minimum 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, o minimalnym do¶wiadczeniu 1 roku ma stanowisku kierownika budowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji (wzór za³±cznik nr 5) zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w pkt 7.1., w oparciu o § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415) i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, celem potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej opisanego w pkt 6.1.4.a) (wzór za³±cznik nr 6);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, celem potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej opisanego w pkt 6.1.4.b) (wzór za³±cznik nr 7).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, wg wymogów za³±cznika nr 2 i nr 3 do SWZ.
b) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
- w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
10.4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
10.5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10.6. W przypadku, o którym mowa w pkt 10.4 i 10.5, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie za-mówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

21.1. Umowa zostanie zawarta z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiaj±cy zawar³ warunki w projekcie umowy (projekt umowy za³±cznik nr 8).
21.2.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu umowy (projekt umowy za³±cznik nr 8).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-16 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zdpkrasnystaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy: POWIAT KRASNOSTAWSKI ul. Sobieskiego 3, 22 – 300 Krasnystaw
NIP 564-16-88-352, REGON 110198209
w imieniu którego dzia³a
Zarz±d Dróg Powiatowych w Krasnymstawie ul. Borowa 6, 22 – 300 Krasnystaw

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.