eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susz › Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Susz

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 278 60 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://susz.logintrade.net/zapytania_email,129585,318b1fb9b45dd102e30e2ed9ff2682bb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup imiennych biletów miesięcznych na przejazd do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219ba6a0-fbb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015502/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup imiennych biletów miesięcznych do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym transporcie drogowym osób, w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 519693,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd uprawniający uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym przewozie osób, tj. od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. Część 1 – Dowóz dzieci z miejscowości: Adamowo, Babięty Wielkie, Bałoszyce, Bałoszyce Małe, Brusiny, Chełmżyca, Czerwona Woda Emilianowo, Falknowo, Grabowiec, Huta, Jawty Wielkie, Jakubowo Kisielickie, Januszewo, Krzywiec, Redaki, Różanki, Susz, Ulnowo, Wądoły, Wiśniówek, Żakowice do placówek edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz. Przewozy wykonywane będą do następujących szkół i przedszkoli z miejscowości: 1. Do Przedszkola w Suszu z miejscowości: a) Emilianowo – liczba dzieci : 2; b) Brusiny – liczba dzieci : 3; c) Ulnowo – liczba dzieci: 6. 2. Do Szkoły Podstawowej w Babiętach Wielkich z miejscowości: a) Babięty Wielkie – liczba dzieci : 2; b) Czerwona Woda – liczba dzieci : 11; c) Huta – liczba dzieci : 8; d) Jakubowo Kisielickie – liczba dzieci: 20; e) Krzywiec – liczba dzieci : 6; f) Redaki – liczba dzieci : 14; g) Różanki – liczba dzieci : 6; h) Susz – liczba dzieci : 1. 3. Do Szkoły Podstawowej w Jawtach Wielkich z miejscowości: a) Bałoszyce – liczba dzieci : 24; b) Wądoły – liczba dzieci : 2; c) Wiśniówek – liczba dzieci : 7; d) Żakowice – liczba dzieci : 7. 4. Do Szkoły Podstawowej w Piotrkowie z miejscowości: a) Chełmżyca – liczba dzieci : 5; b) Falknowo – liczba dzieci : 12; c) Grabowiec – liczba dzieci : 8. 5. Do Szkoły Podstawowej w Suszu z miejscowości: a) Adamowo – liczba dzieci : 9; b) Bałoszyce – liczba dzieci : 1; c) Bałoszyce Małe- liczba dzieci: 2; d) Brusiny – liczba dzieci : 14; e) Emilianowo – liczba dzieci : 14; f) Januszewo – liczba dzieci : 13; g) Jawty Wielkie- liczba dzieci: 2; h) Ulnowo – liczba dzieci : 23. 5. Zamawiający będzie nabywał imienne bilety miesięczne dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2022 poz. 900), z zastosowaniem ustawowej ulgi w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia zgodnie z zapisami art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. 2018 poz. 295). 6. Zamawiający najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na bilety na kolejny miesiąc trwania umowy. 7. Bilety miesięczne będą przekazywane Dyrektorowi danej placówki dla której uczniów Gmina Susz zakupiła imienne bilety miesięczne w terminie do 5 dnia każdego miesiąca, w którym przewozy na podstawie tych biletów mają być wykonywane. Przekazanie biletów nastąpi na podstawie protokołu przekazania, który stanowi załącznik nr 2 do umowy o realizację przed-miotu zamówienia. 8. Autobusy przewożące dzieci powinny zatrzymywać się tylko na oznakowanych (znak D15) przystankach autobusowych w danej miejscowości i w najbliższym sąsiedztwie placówek edukacyjnych t.j przy.: 1) Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu, 2) Szkole Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, 3) Szkole Podstawowej w Jawtach Wielkich, 4) Szkole Podstawowej w Piotrkowie, 5) Szkole Podstawowej w Kamieńcu, 6) Szkole Podstawowej w Lubnowych. Jako przystanek dla Przedszkola w Suszu oraz ustala się miejsce zatrzymania autobusu przy Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu. 9. Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami szkół, a w szczególności in-formowania dyrektora o awariach i spóźnieniach autobusów trwających powyżej 10 minut. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonania zamówienia w okresie i na warunkach określonych w umowie także poprzez zorganizowanie zastępczego wykonania przewozów przez innego przewoźnika na koszt i ryzyko Wykonawcy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, w wypadku przemijających zdarzeń losowych uniemożliwiających przejściowo wykonanie umowy przy użyciu własnych pojazdów Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami polegającej na obecności opiekunów, których zadaniem będzie czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dzieci, uczniów i ich opiekunów. 13. W każdej z dwóch części zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania w okresie realizacji zamówienia 4 autobusów, z minimalną ilością 55 miejsc siedzących, każdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 299823,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup imiennych biletów miesięcznych z zastosowaniem ustawowej ulgi na przejazd uprawniający uczniów do korzystania z usługi dowozu do placówek edukacyjnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w regularnym przewozie osób, tj. od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. Część 2 – Dowóz dzieci z miejscowości: Bornice, Bronowo, Dąbrówka Dolina ,Fabianki, Jawty Małe, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Wielkie, Michałowo, Nipkowie, Olbrachtówko, Różnowo, Rudniki, Stawiec do placówek edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz. Przewozy wykonywane będą do następujących szkół i przedszkoli z miejscowości: 1. Do Przedszkola w Suszu z miejscowości: a) Bronowo – liczba dzieci : 2; b) Jawty Małe – liczba dzieci: 3; c) Michałowo – liczba dzieci : 1; d) Nipkowie – liczba dzieci : 3; 2. Do Szkoły Podstawowej w Kamieńcu z miejscowości: a) Dąbrówka – liczba dzieci : 8; b) Dolina – liczba dzieci : 2; c) Lubnowy Małe – liczba dzieci : 1; d) Rudniki – liczba dzieci : 4. 3. Do Szkoły Podstawowej w Lubnowych z miejscowości: a) Bornice – liczba dzieci : 15; b) Lubnowy Małe – liczba dzieci : 14. 4. Do Szkoły Podstawowej w Suszu z miejscowości: a) Bornice – liczba dzieci : 1; b) Bronowo – liczba dzieci : 22; c) Jawty Małe –liczba dzieci : 11; d) Kamieniec – liczba dzieci : 2; e) Lubnowy Wielkie – liczba dzieci : 1; f) Michałowo – liczba dzieci : 18; g) Nipkowie – liczba dzieci : 31; h) Olbrachtówko – liczba dzieci : 17; i) Różnowo – liczba dzieci : 19; j) Rudniki – liczba dzieci : 6; k) Stawiec – liczba dzieci : 2; l) Fabianki – liczba dzieci : 2. 5. Zamawiający będzie nabywał imienne bilety miesięczne dla dzieci w celu wykonania obowiązku określonego w art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. 2022 poz. 900), z zastosowaniem ustawowej ulgi w wysokości 49% dla dzieci i uczniów od rozpoczęcia odbywania obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej do ukończenia szkoły podstawowej nie dłużej niż do 24 roku życia zgodnie z zapisami art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznymi transportu zbiorowego (t.j. Dz.U. 2018 poz. 295). 6. Zamawiający najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na bilety na kolejny miesiąc trwania umowy. 7. Bilety miesięczne będą przekazywane Dyrektorowi danej placówki dla której uczniów Gmina Susz zakupiła imienne bilety miesięczne w terminie do 5 dnia każdego miesiąca, w którym przewozy na podstawie tych biletów mają być wykonywane. Przekazanie biletów nastąpi na podstawie protokołu przekazania, który stanowi załącznik nr 2 do umowy o realizację przed-miotu zamówienia. 8. Autobusy przewożące dzieci powinny zatrzymywać się tylko na oznakowanych (znak D15) przystankach autobusowych w danej miejscowości i w najbliższym sąsiedztwie placówek edukacyjnych t.j przy.: 1) Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu, 2) Szkole Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich, 3) Szkole Podstawowej w Jawtach Wielkich, 4) Szkole Podstawowej w Piotrkowie, 5) Szkole Podstawowej w Kamieńcu, 6) Szkole Podstawowej w Lubnowych. Jako przystanek dla Przedszkola w Suszu oraz ustala się miejsce zatrzymania autobusu przy Szkole Podstawowej im. Generała Józefa Bema w Suszu. 9. Wykonawca jest zobowiązany do stałej łączności z dyrektorami szkół, a w szczególności in-formowania dyrektora o awariach i spóźnieniach autobusów trwających powyżej 10 minut. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości wykonania zamówienia w okresie i na warunkach określonych w umowie także poprzez zorganizowanie zastępczego wykonania przewozów przez innego przewoźnika na koszt i ryzyko Wykonawcy, na warunkach określonych w niniejszej umowie, w wypadku przemijających zdarzeń losowych uniemożliwiających przejściowo wykonanie umowy przy użyciu własnych pojazdów Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami polegającej na obecności opiekunów, których zadaniem będzie czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia miejsc siedzących dla wszystkich dzieci, uczniów i ich opiekunów. 13. W każdej z dwóch części zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania w okresie realizacji zamówienia 4 autobusów, z minimalną ilością 55 miejsc siedzących, każdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 219870,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sadowski Leonard

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811085895

7.3.3) Ulica: Piastowska 39

7.3.4) Miejscowość: Susz

7.3.5) Kod pocztowy: 14-240

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279276,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279276,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279276,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Wilemscy Daniel Wilemski, Kamil Wilemski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441811257

7.3.3) Ulica: Stanisława Komoniewskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Kisielice

7.3.5) Kod pocztowy: 14-220

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279276,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.