eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10c3ee96-94ed-4d2f-8f79-649b0953ef11

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c3ee96-94ed-4d2f-8f79-649b0953ef11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043379/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235173

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AK-IV.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243901,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i doposażenie w urządzenia przystosowane dla dzieci do 3 roku życia istniejącego placu zabaw, na terenie żłobka samorządowego nr 12, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 280/1, 280/2, 280/3 obręb 0011 w Kielcach, w ramach resortowego (Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej) programu „Aktywne Place Zabaw” 2025. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1. opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ oraz obowiązujących przepisów, dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1.2.-1.6., umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
1.2. rozbiórkę istniejących urządzeń zabawowych w ilości 4 szt. znajdujących się na placu zabaw, a następnie przekazanie użytkownikowi obiektu tj. dyrekcji Żłobka Samorządowego nr 12 w Kielcach ul. Gałczyńskiego 7;
1.3. rozbiórkę istniejącej nawierzchni podłoża z gumowego granulatu, nawierzchni mat poliuretanowych na placu zabaw o powierzchni min. 20 m2, a następnie przekazanie użytkownikowi obiektu tj. dyrekcji Żłobka Samorządowego nr 12 w Kielcach ul. Gałczyńskiego 7,
1.4. zakup i montaż wyposażenia urządzeń placu zabaw oraz obiektów małej architektury trwale związanych z gruntem:
1.4.1 zestawu ze zjeżdżalnią (2 szt.),
1.4.2 bujaka (4 szt.), t tym:
- jednoosobowy na sprężynie typ w kształcie „ślimaka’’;
- jednoosobowy na sprężynie typ w kształcie „pojazdu koparki’’;
- jednoosobowy na sprężynie typ w kształcie „karetki pogotowia ratunkowego’’;
- dwuosobowy na sprężynach typ w kształcie „pojazdu samochodu terenowego’’;
1.4.3 urządzeń zabawowych (1 szt.)
1.4.4 huśtawki podwójnej (2 szt.)
1.4.5 gniazda (2 szt.)
1.4.6 ścieżki sensorycznej (1 szt.)
1.4.7 altany (1 szt.)
1.4.8 tablicy z regulaminem placu zabaw (1 szt.)
1.4.9 tablicy informacyjnej dotyczącej finansowania zadania ze Środków Funduszu Pracy (państwowy fundusz celowy) w ramach resortowego programu „Aktywne Place Zabaw” 2025, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 poz. 953 z późn. zm.) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych – (1 szt.),
1.5. wykonanie nawierzchni bezpiecznej w formie wylewanej nawierzchni poliuretanowej na powierzchni/przestrzeni placu zabaw oraz pod obiektem małej architektury tj. altany;
1.6. odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą czy odtworzenie istniejącego chodnika,
1.7. uzyskanie wymaganych certyfikatów z kontroli wykonanego zagospodarowania terenu, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa lub inną akredytowaną jednostkę;
1.8. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej
2. Szczegółowy zakres prac i warunki realizacji określają:
2.1. program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
2.2. wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457405,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288927,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolo5 sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382797229

7.3.3) Ulica: g. J. Sowińskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-524

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288927,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.