Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211097/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
30/ZP/2025 „Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego” (2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10943341.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
30/ZP/2025 „Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego” (2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7589876f-a33c-4d2a-9860-61913586842a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044721/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa UŁ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211097
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 493552,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2.1. Część Nr 1 – Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami i twardej całopapierowej.Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego o łącznym nakładzie około 26 875 egzemplarzy. W oprawie broszurowej – około 11 250 egzemplarzy, w oprawie broszurowej ze skrzydełkami/1 skrzydełkiem – około 5 625 egzemplarzy; w oprawie twardej całopapierowej około 10 000 egzemplarzy.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dostawy publikacji naukowych (książek i czasopism) w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami/1 skrzydełkiem i twardej całopapierowej. Formaty publikacji: B-5 (i pochodne B-5), A-5 (i pochodne A-5) oraz A-4. Nakłady: od 10 do 600 egzemplarzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 394059,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2.2. Część Nr 2 – Dostawa książek i czasopism naukowych w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami - dostawa przyspieszona.Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego o łącznym nakładzie około 16 000 egzemplarzy. W oprawie broszurowej – około 8 000 egzemplarzy, w oprawie broszurowej ze skrzydełkami/1 skrzydełkiem – około 8 000 egzemplarzy.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dostawy publikacji naukowych (książek i czasopism) w oprawie broszurowej, broszurowej ze skrzydełkami/1 skrzydełkiem. Formaty publikacji: B-5 (i pochodne B-5), A-5 (i pochodne A-5) oraz A-4. Nakłady: od 10 do 600 egzemplarzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.5.5.) Wartość części: 129715,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327908,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413104,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327908,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Volumina.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523230838
7.3.3) Ulica: Księcia Witolda 7-9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-063
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327908,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76589,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167032,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81341,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991148681
7.3.3) Ulica: Perłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81341,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacyjnej w pomieszczeniach kuchni Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Usługa doradztwa prawnego (kompleksowej obsługi prawnej) dla projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24) Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r.
- Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Dostawa preparatów do diagnostyki mikrobiologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Sztuka Czytania: Anne Carson Słodko-gorzki eros. Esej w ilości 1500 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Osso: Muzeum Lubomirskich 1823-1940. Zbiór monet antycznych w ilości 500 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dodruku książki serii Biblioteka Narodowa Aagje Deken, Betje Wolff, Prywatne: Losy panny Sary Burgerhart
- Usługa opracowania i realizacji kampanii społecznej pn.: "Widzę Cię! Słyszę Cię!" dot. uzależnień behawioralnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.