eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaWykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48896490742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=80240807

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7b4e0c-d0b5-4c82-8ce7-d129944e1d02

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045499/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji hydrantowej w budynku szkoły przy ul. Iławskiej 40 w Suszu

1.1.2 Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Iławie '' -hydroizolacje, termomodernizacja ścian piwnicznych od strony parkingu służbowego

1.1.4 ,Przebudowa Sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie''

1.1.6 remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455305,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 - modernizacja instalacji hydrantowej w budynku szkoły przy ul. Iławskiej 40 w Suszu - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: przebudowę wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku szkoły przy ul. iławskiej 40 w Suszu wraz z budowlanymi robotami towarzyszącymi tj. odtworzeniowymi i naprawczymi po wykonanej przebudowie instalacji hydrantowej w szczególności:
a) likwidację istniejącego zestawu wodomierza wraz z obejściem p.poż.,
b) likwidację istniejących szafek hydrantowych,
c) demontaż istniejących rurociągów DN50mm stalowych przeznaczonych dla instalacji hydrantowej,
d) podłączenie/przełączenie istniejącej instalacji wodociągowej socjalno-bytowej do nowego wodomierza,
e) wykonanie izolacji termicznej rurociągów zimnej wody w pomieszczeniach o temperaturze >16oC,
f) montaż nowego kompletu wodomierza w pomieszczeniu kotłowni,
g) montaż zaworu pierwszeństwa p.poż. w pomieszczeniu kotłowni,
h) montaż szafek hydrantowych DN 25 z wężem półsztywnym o dł. 20 m zgodnych z PN,
i) wykonanie instalacji hydrantowej z rur stalowych łączonych na zacisk – zgodnie
z uzgodnieniem ZUK Susz,
j) montaż instalacji oświetlenia awaryjnego hydrantów,
k) uzgodnienie z Powiatową Komendą Państwowej Straży Pożarnej w Iławie wykonanej instalacji hydrantowej,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44482200-4 - Hydranty gaśnicze

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 44172,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 - termomodernizacja ścian fundamentów obiektu Starostwa Powiatowego w Iławie - przedmiot zamówienia obejmu roboty termomodernizacyjne polegające hydro
i termomodernizacji ścian piwnicznych (od strony parkingu służbowego) budynku Starostwa Powiatowego w Iławie w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki betonowej od ściany budynku na szerokości pozwalającej bezpieczne odkrycie ścian piwnicznych do ławy fundamentowej oraz żelbetowych schodów do kotłowni,
b) wywiezienie gruzu na odpad,
c) wykop (wraz z jego zabezpieczeniem) w celu odkrycia ścian piwnicznych do ławy fundamentowej,
d) oczyszczenie ścian piwnicznych,
e) uzupełnienie tynków zewnętrznych ścian piwnic,
f) wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ścian piwnic,
g) wykonanie izolacji termicznej ścian piwnic,
h) zasypanie wykopów po wykonanych robotach hydro i termomodernizacyjnych,
i) wykonanie nowych schodów z kostki betonowej do kotłowni,
j) wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na szerokości zasypanego wykopu,
k) zabezpieczenie placu budowy
l) utylizację materiałów rozbiórkowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone są w SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45454100-5 - Odnawianie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) część 3 - remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie - przedmiot zamówienia części 3 są roboty budowlano-instalacyjne polegające na remoncie istniejących pomieszczeń biurowych (nr 115 oraz nr 115a) w szczególności:
a) demontaż zabudów z płyt wraz z konstrukcją mocującą (zabudowy grzejników, listwy
na ścianach),
b) demontaż istniejących opraw oświetleniowych,
c) demontaż istniejących parapetów z konglomeratu,
d) demontaż drzwi wejściowych wraz ościeżnicą (do sekretariatu),
e) usunięcie starej warstwy gładzi szpachlowej ze ścian,
f) usunięcie parkietu z posadzki,
g) wewnętrzne gładzie szpachlowe ścian i sufitów,
h) kompleksowe ułożenie paneli podłogowych wraz z listwami wykończeniowymi,
i) malowanie sufitów i ścian wewnętrznych,
j) montaż parapetów z PCV,
k) wymiana kratek wentylacyjnych,
l) wymiana instalacji elektrycznej zasilającej oraz oświetleniowej wraz osprzętem (gniazda, włączniki) ,
m) montaż nowego systemu oświetleniowego wraz osprzętem (oprawami),
n) system oświetleniowy musi zachowywać formę (wgląd), jak istniejący system zamontowany w pomieszczeniach Zamawiającego zgodnie z załączoną dokumentacją fotograficzną oraz poglądowo karty techniczne istniejącego sytemu,
o) kompletny montaż drzwi wejściowych do sekretariatu wraz ościeżnicą
(kolorystyka drzwi musi być taka sama jak istniejąca w chwili obecnej zgodnie załączoną dokumentacją fotograficzną),
p) wymiana korytek kablowych do przewodów od sieci LAN (internet) i telekomunikacyjnych
q) wykonanie końcowych pomiarów elektrycznych.
r) nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45454100-5 - Odnawianie, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45421131-1 instalowanie drzwi, 45262522-6 roboty murarskie, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 45320000-6 - Roboty izolacyjne, 45431200-9 - Kładzenie glazury, 45442100-8 - Roboty malarskie, 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45454100-5 - Odnawianie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 38420,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) część 4 - przebudowa sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego sufitu podwieszanego G-K,
b) demontaż istniejącego oświetlenia wraz z okablowaniem,
c) likwidacja/demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej w piwnicy (pom. techniczne),
d) likwidacja/demontaż istniejących kanałów wentylacji mechanicznej wraz z anemostatami,
e) odcięcie istniejącego rurociągu stalowego zasilającego nagrzewnicę w istn. centrali wentylacyjnej,
f) likwidacja/demontaż istniejących nawiewników podokiennych typ N/A_I,
g) demontaż istniejących grzejników stalowych płytowych typ C22/600/1400,
h) demontaż istniejących zaworów termostatycznych DN15mm grzejnikowych wraz z głowicami
i) demontaż/odcięcie istniejących wentylatorów dachowych DN300mm wraz z podstawami dachowymi,
j) demontaż/odcięcie istniejących wywietrzaków dachowych DN200mm wraz z podstawami dachowymi,
k) demontaż/odcięcie istniejącego wywiewu dachowego wentylacji mechan. wraz z podstawą dachową,
l) wymiana wykładziny,
m) wymiana listew przypodłogowych (montaż nowych listew),
n) cyklinowanie istniejącego parkietu wraz z lakierowaniem,
o) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
p) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej,
q) montaż sufitu podwieszanego G-K,
r) wykonanie instalacji oświetleniowej,
s) montaż rzutnika wraz z ekranem,
t) montaż grzejników stalowych higienicznych wraz z zaworami termostatycznymi
i odcinającymi,
u) malowanie ścian,
v) nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe, 45454100-5 - Odnawianie, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45262522-6 roboty murarskie, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne, 45320000-6 - Roboty izolacyjne, 45442100-8 - Roboty malarskie, 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne, 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45454100-5 - Odnawianie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 315802,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 1 - modernizacja instalacji hydrantowej w budynku szkoły przy ul. Iławskiej 40 w Suszu - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na to, że w postepowaniu na realizację części 1 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69101,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69101,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69101,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Artur Jeziorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441618804

7.3.3) Ulica: Laseczno Małe 89C,

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69101,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 3 - remont pomieszczeń biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, z uwagi na to, że w postepowaniu na realizację części 3 przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 4 - przebudowa sali sesyjnej w Starostwie Powiatowym w Iławie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na to, że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w złożonej ofercie.
Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że na realizację części 1 przedmiotowego zamówienia wypłynęła jedna oferta złożona przez AGDOS B. RUDZIŃSKI, M. RUDZIŃSKI SP. J.,
ul. Kopernika 14A, 13-324 Lubawa, warmińsko-mazurskie, NIP 7441826572. Wykonawca za wykonanie przedmiotowego zamówienia zaoferował cenę brutto w wysokości 534 435,00 zł. Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez jedynego Wykonawcę w postępowaniu kwota za realizację zamówienia 534 435,00 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 148 635,00 zł. Zamawiający po analizie środków przewidzianych na realizację projektu stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 148 635,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 534 435,00 zł brutto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej
2) część 2: do 90 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 30.09.2025 r. W przypadku, gdy zawarcie umowy
nastąpi w terminie przy którym liczba 90 dni będzie wybiegać poza datę 30.09.2025 r., to obowiązującym ostatecznym
terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest dzień 30.09.2025r. W przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi
w terminie przy którym liczba 90 dni będzie upływała przed datą 30.09.2025 r., to obowiązującym ostatecznym terminem
wykonania przedmiotu zamówienia jest 90 dzień liczony od dnia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.