Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00257030/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 89 527 95 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,200183,82d5251691210b4044eea140f06f8556.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia dla potrzeb Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab1324e-70c0-4078-b60c-e8ce18b647fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048607/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa urządzeń i wyposażenia w ramach zadania pn. Rozwój infrastruktury Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 336370,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9870,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - serwer NAS - przedmiot zamówienia części 1 obejmuje dostawę:a) serwer NAS - 1 szt.,
b) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, liczbę dostaw oraz minimalne parametry techniczne
w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 1;
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń / oprogramowania, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 5 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1B do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenie / oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
4.5.3.) Główny kod CPV: 30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 4380,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) część 2 - sprzęt IT - przedmiot części 1 obejmuje dostawę następujących urządzeń:a) dysk SSD - 2 szt.
b) pamięci RAM - 5 szt.
c) klawiatura - 10 szt.
d) myszka typ 1 - 10 szt.
e) myszka typ 2 - 5 szt.
f) przełącznik sieciowy - 2 szt.
g) router 5G - 1 szt.
h) program do edycji PDF - 5 szt.
i) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne
w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ tabela 2,
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie informacje dotyczące oferowanych urządzeń / oprogramowania, określone wskazane w pkt 1 tabela w kol. 5 formularza ofertowego - załącznik nr 1A-1B do SWZ dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
4. Oferta wykonawcy, który nie poda informacji, o których mowa w ust.3, zostanie odrzucona, na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zweryfikowania zgodności oferowanych rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie publicznych danych, w przypadku wątpliwości czy zaoferowane urządzenie / oprogramowanie jest zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający może skorzystać z uprawnienia do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5490,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5336,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7990,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5653,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXT LEVEL IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542868751
7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 29/9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-019
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5653,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9318,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9318,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9318,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Technika Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411962365
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 19G
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEO TECHNIKA SPÓŁKA JAWNA TOMASZ POLITO I CEZARIUSZ ZALEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
NEO TECHNIKA SPÓŁKA JAWNA TOMASZ POLITO I CEZARIUSZ ZALEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9318,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Zakup zaawansowanych urządzeń na potrzeby sieci teleinformatycznej z zastosowaniem stawki VAT 0% - serwery"
- Świadczenie usług w zakresie napraw głównych silników samochodowych o zapłonie samoczynnym i zapłonie iskrowym oraz usług w zakresie napraw skrzyń biegów manualnych i automatycznych (2 zadania)
- Artykuły biurowe - powtórka 2
- Remont dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 7A - Os. Grunwaldzkie - Projekt OBO (2025) nr 89
- Dostawa i montaż wiat przystankowych wyposażonych w gabloty oraz dostawa i montaż gablot
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
- "Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym"
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.