eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń na pralnię chemiczną w budynku nr 4 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń na pralnię chemiczną
w budynku nr 4 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń na pralnię chemiczną
w budynku nr 4 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfa8147a-0e75-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00113739/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Adaptacja pomieszczeń na pralnię chemiczną w budynku nr 4 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/23/IR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164330,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń na pralnię chemiczną w budynku nr 4 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Pełen zakres robót ujęty został w „Programie funkcjonalno – użytkowym”, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.
3. Dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w sposób określony w przepisach (forma opisowa i graficzna) w następujących formach:
- dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy) w czterech egzemplarzach
w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektroniczne w formacie plików pdf. oraz dwg.;
- dokumentacja kosztorysowa w czterech egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej w formacie plików pdf. oraz kst.
Dokumentacja projektowa zawierać będzie niezbędne opinie i uzgodnienia
w przypadku, gdyby były wymagane.
4. W razie konieczności dokonania zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, z późn. zm.) Wykonawca wykona je w ramach niniejszej umowy.
5. Projekt powinien uwzględniać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych oraz wybranych technologii.
6. Przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu całość wykonanej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami.
7. Zamawiający zastrzegł możliwość wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych.
8. Symbol wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45000000 – 7 – roboty budowlane,
45111300 – 1 – roboty rozbiórkowe,
45310000 – 3 – roboty instalacyjne elektryczne,
45314300 – 4 – instalowanie infrastruktury okablowania,
45332000 – 3 – roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
45331200 – 8 – instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
9. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
10. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.
11. Wykonawca oświadczył, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi niezbędne uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający zalecał dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należało uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów,
tel. (47) 725 58 98.
13. Zamawiający informował, iż budynek nr 4 jest w trakcie modernizacji, w obiekcie trwa przebudowa i został on przekazany obecnemu Wykonawcy robót budowlanych.
Mając powyższe na uwadze oraz stosownie do art. 652 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360) oraz art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane koniecznym było uzyskanie oświadczenia od obecnego Wykonawcy o wyrażeniu zgody na wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń.
14. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
15. Zamawiający nie dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
16. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymagał zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r., poz. 1162, z 2022 r., poz. 655).
17. Zamawiający wymagał zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum pięciu osób zgodnie z art. 95 ustawy, które będą wykonywały wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia posiadające świadectwa kwalifikacyjne wydane przez komisję kwalifikacyjną uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem gr. 1 i 2 urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno – pomiarowym dla urządzeń gr. 1 i 2.
18. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
19. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
21. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mogł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostałyby mu przyznane.
22. Zamawiający informował, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona.
23. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
24. Wykonanie robót budowlanych nastąpi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później, niż w terminie trzech tygodni od dnia podpisania umowy – termin wykonania stanowiło jedno z kryterium oceny ofert.
25. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz, w razie potrzeby, dokonaniem zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych – do 5 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162242,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162242,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162242,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEREDA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251701321

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 4

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175221,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.