eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielawaPrzewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Bielawa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Bielawa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000655801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 57

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oswiata.bielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzpo.bielawa.finn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Bielawa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe38407b-71c3-44a9-b1a3-e47a3d8d3b29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00128748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz wraz z apewnieniem opieki dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałymi na terenie Gminy Bielawa do przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe38407b-71c3-44a9-b1a3-e47a3d8d3b29

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.). W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegóły patrz Rozdział VIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także wymagane oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Komunikacja w
postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych, jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Miejskiego Zarządu Placówek Oświaty z siedzibą przy ul. Wolności 57, 58-260 Bielawa;
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Placówek Oświaty w Bielawie, ul. Wolności 57,
58-260 Bielawa: tel. 74 64 52 204, e-mail: iod@oswiata.bielawa.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym ze złożeniem oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną akt;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych ze złożoną przez Panią/Pana oferty;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania*.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania danych osobowych określonego w art. 16 rozporządzenia RODO nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Skorzystanie z prawa żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZPO.SO.251.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do/z Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie, ul. Waryńskiego 50 i ul. Ludowa 11.
Przewóz wraz z opieką ok. 20 dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2025/2026. Dowóz odbywać się będzie w 5 kursach dziennie w tym: w 2 kursach w godzinach porannych tj. ok.6:30-8:00 na trasie wynoszącej ok. 30 km oraz w 3 kursach powrotnych w godzinach popołudniowych tj. ok. 12:30- 15:00 na trasie wynoszącej ok. 40 km.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 70 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności. Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy, a także należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka lokomocji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do/z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium w Bielawie, ul. Piastowska 18. Przewóz wraz z opieką ok. 5 dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami z Bielawy do/z Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Auxilium” w Bielawie, ul. Piastowska 18.
Dowóz odbywać się będzie na trasie liczącej ok. 4 km, tj.: Bielawa: ul. Dzierżoniowska 26, ul. Frankowskiego 26, ul. Waryńskiego 19 – ul Piastowska 18, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach o południowych tj. w godzinach 14:00 – 15:00 na trasie liczącej ok.6 km. tj.: Bielawa, ul. Piastowska 18-ul. Waryńskiego 19, ul. Frankowskiego 26, ul. Dzierżoniowska 26. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 14 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności. Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka lokomocji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do/z Szkół Niepublicznych prowadzonych przez Fundację „Pokolorujmy Szarość” w Dobrocinie.
Przewóz wraz z opieką ok. 1 dziecka z niepełnosprawnością z/do Bielawy do/z Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy „Bajeczne Wzgórza” w Piławie Dolnej, ul. Błotnista 12.
Dowóz odbywać się będzie na trasie liczącej ok. 10 km., tj.: Bielawa, os. Włókniarzy 19 - Piława Dolna, ul. Błotnista 12, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok.14:30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj. Piława Dolna ul. Błotnista 12, Bielawa: os. Włókniarzy 19. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 20 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka lokomocji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
Przewóz wraz z opieką ok. 7 dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami z/do Bielawy do/ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
Dowóz odbywać się będzie na trasie liczącej ok. 20 km., tj.: ul. Lipcowa, os. XXV-lecia 37, ul. K. K. Baczyńskiego, ul. Pocztowa, ul. Grunwaldzka, ul. Brzeżna, SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, w godzinach rannych tj. ok.7:30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok.14:30 na trasie liczącej ok. 21 km. tj. . SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, Bielawa:
ul. Brzeżna, ul. Grunwaldzka, ul. Pocztowa, ul. K. K. Baczyńskiego, os. XXV-lecia37, ul. Lipcowa 2.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 42 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka lokomocji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do/z Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.
Przewóz wraz z opieką ok. 4 dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami z/do Bielawy do/z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.
Dowóz odbywać się będzie w dwóch turach na trasie liczącej ok. 8 km, tj.: Bielawa: os. XXV-lecia 31, ul. Grabskiego 10, ul. Wolności 102, ul. Bankowa - Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, w godzinach rannych tj.: ok. 7:30 oraz ok. 10:00 oraz powrót ok. godz. 12:00 i w godzinach popołudniowych tj. ok. 13:00 i ok. 15:00 na trasie liczącej ok. 9 km. tj.: Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, Bielawa: ul. Wolności 102, ul. Bankowa, ul. Grabskiego 10, os. XXV-lecia 31.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 45 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka lokomocji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowóz dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.
Przewóz wraz z opieką ok. 20 dzieci/uczniów z niepełnosprawnościami
z/do Bielawy do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.
Dowóz odbywać się będzie na trasie liczącej ok. 10 km tj.: Bielawa - ul. Ludowa, os. XXV-lecia (koło bloku 1), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto) - ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44) – ul. Wolności (przystanek Bielawa BIELTEX I 47) - SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, w godzinach rannych, tj. ok 7.30 oraz powrót w dwóch turach w godzinach popołudniowych tj.:
1) ok. 13:30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44), ul. Ludowa, oraz
2) ok. 15:20 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, ul. Wolności (przystanek Bielawa BIELTEX I 47), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto), os. XXV-lecia 1,ul. Ludowa.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 32 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w ww. zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji środka lokomocji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi:
- posiadać odpowiednie zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późń. zm.),
- posiadać zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym.
Doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- świadczył usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych przez co najmniej jeden rok szkolny ( wrzesień- czerwiec) .
Wykonawca musi wykazać również, że posiada zdolności techniczne i zawodowe:
- posiada lub zapewni samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, odpowiednio oznakowany.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-27 23:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.