Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00321611/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2022/BZP 00064060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00060649/01 - Wynik z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa z montażem systemu oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego w Regionalnym Zakładzie Gospodarowania Odpadami w Słajsinie oraz na stacjach przeładunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Celowy Związek Gmin R-XXI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812546696
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Wolności 5
1.4.2.) Miejscowość: Nowogard
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@czg.nowogard.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg.nowogard.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328944
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00321611/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
120
Po zmianie:
140
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 zł dla całości zamówienia.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.12.2021 r. do godz. 13:00. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując przelewu na konto Zamawiającego nr
5. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek Zamawiającego w wymaganym terminie.
Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 3 lit. b) - d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.1 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest także zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
6.2 Termin ważności wadium wniesionej w innej formie niż pieniądz nie może być krótszy od terminu związania ofertą. Wniesione wadium o terminie ważności krótszym aniżeli termin związania ofertą będzie skutkować odrzuceniem oferty.
7. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
9. Zamawiający stosuje odpowiednio zapisy art. 98 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
• Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10.000,00 zł dla całości zamówienia.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.12.2021 r. do godz. 13:00. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując przelewu na konto Zamawiającego nr 20 1240 6292 1111 0011 1042 4326
5. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek Zamawiającego w wymaganym terminie.
Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 3 lit. b) - d), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.1 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest także zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
6.2 Termin ważności wadium wniesionej w innej formie niż pieniądz nie może być krótszy od terminu związania ofertą. Wniesione wadium o terminie ważności krótszym aniżeli termin związania ofertą będzie skutkować odrzuceniem oferty.
7. Wadium powinno być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację postępowania, którego dotyczy.
8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
9. Zamawiający stosuje odpowiednio zapisy art. 98 ustawy Pzp.
Wymagana forma:
• Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
• Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-27 13:00
Po zmianie:
2021-12-29 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-27 14:00
Po zmianie:
2021-12-29 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-25
Po zmianie:
2022-01-27
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Zakup dwóch agregatów o mocy 250 KW-270 KW i trzech agregatów o mocy 15-18 KW na potrzeby Zarządzania Kryzysowego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjętych harmonogramem oraz chodników na terenie miasta Nowogard w sezonie zimowym 2025/2026
- Modernizacja budynku do przechowywania sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Nowogard polegająca na wymianie pokrycia dachowego i wymianie bram garażowych
- "Nowogardzka Przystań - zielona infrastruktura wodna" Część 4: Zagospodarowanie terenu fragmentu dz. nr 122/6 w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
- Zakup opraw oświetlenia drogowego wraz z systemem sterowania dla Gminy Wrocław - Etap III
- AD/ZP/144/25Wymiana baterii akumulatorów w oprawach oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla PP oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zastępczej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





