eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/30/2023 "Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZP/30/2023 „Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-531

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 637-13-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/30/2023 „Całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c6b5f7-2b9d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090268/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługa transportu sanitarnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
1.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
1.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1.3.1. Pracownicy Działu Zamówień Publicznych
1.3.2. Tel. 42 6371322
1.4. Adres strony internetowej Zamawiającego : https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
1.5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) – link https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list
1.13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.7. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
1.8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania.
1.9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych .
1.10. Dokumenty elektroniczne wymagane przez Zamawiającego, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych , sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności , z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki
Szczegółowy opis w rozdziale XII i XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/30/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części
1.7. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 1 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 1” oraz w załączniku nr 14 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryterium nr 1 – Cena (C)– waga kryterium 95%
1.2. Kryterium nr 2 – Termin płatności (P) – waga kryterium 5%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części
1.7. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 2 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 2” oraz w załączniku nr 14 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1. Kryterium nr 1 – Cena (C)– waga kryterium 95%
1.2. Kryterium nr 2 – Termin płatności (P) – waga kryterium 5%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części
1.7. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 3 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 3” oraz w załączniku nr 14 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na 3 części
1.7. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku 3 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 3” oraz w załączniku nr 14 do SWZ – „Wzór umowy”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.2.1. posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.3.1. posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.4.1. posiadał zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
1.4.1.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w ramach odrębnych umów co najmniej dwa zamówienia (usługi) obejmujące swym zakresem transport medyczny (część 1 i 2 ), medyczny i/lub sanitarny (dotyczy części 3) w okresie co najmniej 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż:
 dla części 1 min. 120.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy),
 dla części 2 min. 40.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy),
 dla części 3 min. 80.000,00 zł brutto rocznie każda z usług (każda z wykazywanych usług powinna być zrealizowana lub realizowana w ramach odrębnej umowy).
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.
1.4.1.2. dysponował karetkami:
 spełniającymi normę PN-EN 1789: 2015-01 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” – dotyczy części 1 3,
 zgodnymi z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 179/2020/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dn. 12.11.2020r.z późniejszymi zmianami – dotyczy części 1 3,
 posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym – dotyczy części 1 i 2;
 dla części 1 – minimum 3 ambulanse z zespołem specjalistycznym – ambulans typu „C”;
 dla części 2 – minimum 3 ambulanse z zespołem podstawowym – ambulans typu „B” lub „C”;
 dla części 3 – minimum 3 ambulanse z zespołem do transportu sanitarnego – ambulans typu „A”, „B”, lub „C”.
1.4.2. posiadał zdolności zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
1.4.2.1. dysponował osobami zapewniającymi skład karetek (po 3 karetki dla każdej części) w sposób zapewniający skład karetek (zgodnie z ich typem) i zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy:
 dla części 1 – minimum 3 zespoły specjalistyczne
 dla części 2 – minimum 3 zespoły podstawowe
 dla części 3 – minimum 3 zespoły do transportu sanitarnego.
Wykonawca nie może wykazywać danego składu lub typu ambulansu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. W zakresie podstaw wykluczenia z postępowania:
2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo „oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej” wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.
2.1.2. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-4 i 6 oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamiast podmiotowych środków dowodowych będzie żądać oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wzór druku oświadczenia stanowi załączniki nr 8 do SWZ (składane na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt. 2

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2.1. W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a. Kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
2.2.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a. kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, na kwotę minimum 200.000,00 zł., zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VII pkt 1.3.1. SWZ.
2.2.3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
a. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1.1. SWZ – wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA!!! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b. Wykazu narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1.2. SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 10-12 do SWZ.
Do wykazu należy dołączyć:
 Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy PRD potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdział IX pkt. 2.2.3. ppkt. b.) – dotyczy części 1 i 2.
 Kopię zaświadczenia o spełnieniu normy PN-EN 1789: 2015-01 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdział IX pkt. 2.2.3. ppkt. b.) – dotyczy części 1-3.
 Kopię decyzji stacji sanitarno-epidemiologicznej o dopuszczeniu pojazdów do świadczenia usług zdrowotnych potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - dotyczy części 1-3.
c. Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2.1. SWZ. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zapewniającymi skład zespołów poszczególnych typów ambulansów i skieruje osoby do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz uprawnienia, jeżeli stosowane ustawy nakładają na nie taki obowiązek – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik 13 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4.3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
4.3.1. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1. SWZ – wzór druku stanowią Załączniki nr 5 oraz nr 6 do SWZ
4.3.2. zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby Wykonawcy (jeśli dotyczy)
4.3.3. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ – wzór druku stanowi Załączniki nr 5 oraz 6A do SWZ (jeżeli dotyczy).
4.3.4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień, o których mowa w Rozdziale VII pkt. 1.2. SWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we „wzorze umowy”, stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.