Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302080/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wody wraz z transportem dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej, ul. Struga 88, 26-600 Radom w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 368 09 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcuw.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa72d678-3b3f-43b5-b68e-96baf6a1c5551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wody wraz z transportem dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej, ul. Struga 88, 26-600 Radom w 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa72d678-3b3f-43b5-b68e-96baf6a1c555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026120/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.46.2025.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wody wraz z transportem dla pracowników Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej, przy ul. A. Struga 88, 26- 600 Radom, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia według potrzeb do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Radomiu, wyszczególnionego w § 3 ust. 2 niniejszej SWZ, w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Dom Pomocy Społecznej z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem - pisemnie, faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Dostawy będą realizowane specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach wskazanych w ust. 5 Formularza Ofertowego – Załącznik nr 1.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy gotowości do realizacji codziennych dostaw w dni robocze od poniedziałku do piątku niezależnie od ilości asortymentu.
3. Do pierwszej dostawy należy dostarczyć dokument dopuszczający środek transportu Wykonawcy do przewozu artykułów żywnościowych, zgodnie z wymogami Rozporządzenia WE NR 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29.04.2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z dn. 30.04.2004 r. z późn. zm.).
4. Wszystkie wody mineralne muszą być dostarczone bez oznak zepsucia, w stanie świeżym, wcześniej nie mrożonym. Niedopuszczalny jest zapach świadczący o nieświeżości. Ponadto przy każdej dostawie do każdej butelki wody mineralnej muszą być dołączone etykiety z informacją w języku polskim z czytelnym terminem przydatności do spożycia oraz o posiadanych atestach PZH. Produkty muszą cechować się odpowiednią wartością smakową i odpowiednim stopniem napowietrzenia (w przypadku wody gazowanej). Woda nie może zawierać żadnych innych dodatków niż gaz, w tym smakowych. Muszą się cechować pełną wartością odżywczą, smakową i odpowiednią konsystencją.
5. Za dzień wydania towaru Zamawiającemu uważa się dzień, w którym towar został odebrany przez Dom Pomocy Społecznej.
6. Wykonawca zapewni takie opakowanie towaru, jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15981200-0 - Gazowane wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3044,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3044,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3044,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.MAT MARZENA TKACZUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641436326
7.3.3) Ulica: Zgodna 4B
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3044,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Zakup i dostawa zestawów komputerowych (23 szt.)"
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistyczny Sp. z o.o. w Radomiu
- Kompleksowe ubezpieczenie Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- P.82.2025 Zakup i dostawa aparatu do hemodiafiltracji dla potrzeb RSS w ramach dotacji celowej (...) dla szpitali przyjaznych wojsku w ramach obszaru II
- P.87.2025 Zakup i dostawa napędu do zabiegów ortopedycznych (piła) i zestawu narzędzi chirurgicznych dla potrzeb RSS w ramach dotacji celowej (...) dla szpitali przyjaznych wojsku w ramach obszaru II
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 2 w Toruniu w 2026 r.
- Dostawy żywności na 2026 r. dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 17 w Piekarach Śląskich w roku 2026
- "Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Iławie"
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





