eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieRemont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87 i ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich - III części



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87 i ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich - III części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271049051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Jerzego Ziętka 60

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność w zakresie zarządu i administracji nieruchomościami zabudowanymi i niezabudowanymi stanowiącymi własność lub współwłasność Gminy Piekary Śląskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87 i ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich - III części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e4d3df0-dd66-4fca-9d9f-83a9df465b50

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056844/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Jana Długosza 84, ul. Kalwaryjskiej 53, ul. Przyjaźni 87, ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"PROGRAM TERMO" PREMIA MZG Z GRANTEM MZG

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.zgm.piekary.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgm-piekary.logintrade.net//

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem:
https:/zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu,
o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskaza-ne są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej do-stawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zo-stały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej, dostępne pod ad-resem: https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki do-wodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowią-zanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w forma-tach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania pu-bliczne ((Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGM/NZ-263-93/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pod nazwą: ,,Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kalwaryjskiej 53 w Piekarach Śląskich.”
2.1.1. Zakres robót obejmować będzie m.in.:
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS (BSO) z zastosowaniem wełny mineralnej, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, remont stropu piwnicy, docieplenie stropu nad piwnicą, ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, remont dachu, remont komina oficyny, dobudowa kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek kanalizacyjnych, wymiana okien części wspólnych, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż daszku nad wejściem, wymiana parapetów i obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, montaż instalacji domofonowej, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej, wykonanie oświetlenia w piwnicy i na strychu, białkowanie ścian piwnic, wymiana drzwi do piwnic i na strych, wykonanie opaski i odtworzenie chodnika wokół budynku, wykonanie nowej instalacji zewnętrznego monitoringu CCTV, dostawa i montaż systemowych masztów antenowych wraz z okablowaniem, wykonanie nowego oświetlenia przed wejściem do klatki schodowej z nr policyjnym, wymiana źródeł ciepła w mieszkaniach w których w stanie istniejącym jest ogrzewanie węglowe - montaż ogrzewania elektrycznego (piece akumulacyjne);
2.1.2 W celach informacyjnych oraz dla potrzeb określenia zgodności z wymaganiami związanymi z uzyskaniem premii MZG z grantem MZG w ramach PROGRAMU TERMO, Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę na dzień zawarcia umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo - finansowego określającego terminy wykonania poszczególnych etapów prac z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego poniżej dokumentów:
1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia audytu przedrozbiórkowego, mającego na celu analizę jakościową i ilościową strumieni odpadów oraz określającego możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.
2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu segregacji odpadów oraz wykazu odpadów, które powstaną w związku z przygotowaniem terenu robót, umożliwiający ustanowienie wewnętrznego systemu zarządzania odpadami (demontaż, sortowanie, zbieranie) zapewniającego ich selektywny odbiór z terenu robót zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń, występujących wskutek realizacji robót budowlanych. Działania powinny wpływać na efektywne obniżenie natężenia czynników negatywnych bądź prowadzić do ich całkowitego wyeliminowania, dzięki wykorzystaniu najlepszych technik.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania w trakcie prowadzenia robót Zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych lub krajowych deklaracji właściwości użytkowych lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych właściwości przez wyroby budowlane. Deklaracje wy-dawane są w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). W przypadku gdy deklaracje nie będą zawierały informacji o właściwościach wymaganych w ramach reguły DNSH Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inne dokumenty towarzyszące wyrobowi: karta charakterystyki, instrukcja, opis producenta itp.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających gospodarowanie odpadów z budowy i rozbiórki powstałych w trakcie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uwzględniając najlepsze dostępne techniki.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót budowlanych o realizacji przedsięwzięcia remontowego zgodnie z projektem budowlanym na druku wymaganym przez BGK na dzień rozpoczęcia czynności odbiorowych.
Zamawiający zobowiązany jest do gromadzenia wyżej wymienionych dokumentów celem poświadczenia, że przedsięwzięcie nie wyrządza poważnych szkód dla celów środowiskowych i stanowi ono potwierdzenie zgodności inwestycji z wymaganiami reguły DNSH.
2.1.3. Zamawiający nie wymaga dokumentacji wykazującej zgodności z procedurami związanymi z pracami przy wyrobach zawierających azbest oraz uprawnień związanych z usuwaniem azbestu. Budynek nie zawiera wyrobów zawierających azbest.
2.1.4. Świadectwo charakterystyki energetycznej wskazujące jakie jest zapotrzebowanie budynku na energię po przeprowadzeniu inwestycji Zamawiający opracuje we własnym zakresie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- załącznik nr 4 do SWZ, tj.:
Część I - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
Część II - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
Część III - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
- załącznik nr 5 do SWZ tj. Ocena przedsięwzięcia remontowego dla celów środowiskowych – Część I, II, III.
- załącznik nr 7 do SWZ tj. Analiza dotycząca wpisywania się w gospodarkę o obiegu zamkniętym – Część I, II, III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262522-6 - Roboty murarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pod nazwą: ,,Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Przyjaźni 87 w Piekarach Śląskich.”
2.2.1. Zakres robót obejmować będzie m.in.:
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS (BSO) z zastosowaniem wełny mineralnej, docieplenie ścian zewnętrznych piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, do-cieplenie i remont stropu nad piwnicą, remont dachu wraz z jego ociepleniem, dobudowa kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek kanalizacyjnych, wymiana starych okien mieszkań i części wspólnych, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż daszku nad wejściem oraz remont daszku nad wejściem do piwnicy, montaż instalacji domofonowej, remont klatek schodowych, białkowanie ścian piwnic, wymiana drzwi wewnętrznych w piwnicach, remont schodów wejściowych, wymiana rynien, rur spustowych, para-petów i obróbek blacharskich, wykonanie oświetlenia w piwnicy, wymiana wyłazu dachowego wewnętrznego, dostawa systemowej drabiny lub scho-dów drabiniastych do nowego wyłazu, dostawa i montaż systemowych masztów antenowych wraz z okablowaniem, wykonanie chodnika oraz opa-ski wokół budynku, wykonanie nowej instalacji zewnętrznego monitoringu CCTV, przełożenie opraw zewnętrznych – nr policyjny i oświetlenie przed wejściami do klatki schodowej, wymiana źródeł ciepła w dwóch mieszka-niach na ogrzewanie elektryczne (piece akumulacyjne);
2.2.2. W celach informacyjnych oraz dla potrzeb określenia zgodności z wymaganiami związanymi z uzyskaniem premii MZG z grantem MZG w ramach PROGRAMU TERMO, Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę na dzień zawarcia umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo - finansowego okre-ślającego terminy wykonania poszczególnych etapów prac z uwzględnieniem wy-maganych przez Zamawiającego poniżej dokumentów:
1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia audytu przedrozbiórkowego, ma-jącego na celu analizę jakościową i ilościową strumieni odpadów oraz określające-go możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpa-dami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.
2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu segregacji odpadów oraz wykazu odpadów, które powstaną w związku z przygotowaniem ternu robót, umożliwiający ustanowienie wewnętrznego systemu zarządzania odpadami (de-montaż, sortowanie, zbieranie) zapewniającego ich selektywny odbiór z terenu ro-bót zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu działań skutecznie zapo-biegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń, występujących wskutek re-alizacji robót budowlanych. Działania powinny wpływać na efektywne obniżenie natężenia czynników negatywnych bądź prowadzić do ich całkowitego wyelimino-wania, dzięki wykorzystaniu najlepszych technik.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania w trakcie prowadzenia robót Za-mawiającemu deklaracji właściwości użytkowych lub krajowych deklaracji wła-ściwości użytkowych lub innych dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych właściwości przez wyroby budowlane. Deklaracje wydawane są w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). W przypadku gdy deklaracje nie będą zawierały informacji o właściwościach wymaganych w ramach reguły DNSH Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inne dokumenty towarzyszące wyrobowi: karta charaktery-styki, instrukcja, opis producenta itp.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających gospodarowanie odpadów z budowy i rozbiórki powstałych w trakcie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uwzględniając najlepsze dostępne techniki.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót budowlanych o realizacji przedsięwzięcia remontowego zgodnie z projektem budowlanym na druku wymaganym przez BGK na dzień rozpoczęcia czynności odbiorowych.
Zamawiający zobowiązany jest do gromadzenia wyżej wymienionych dokumentów celem poświadczenia, że przedsięwzięcie nie wyrządza poważnych szkód dla celów środowiskowych i stanowi ono potwierdzenie zgodności inwestycji z wymaganiami reguły DNSH.
2.2.3. Zamawiający nie wymaga dokumentacji wykazującej zgodności z procedurami związanymi z pracami przy wyrobach zawierających azbest oraz uprawnień związanych z usuwaniem azbestu. Budynek nie zawiera wyrobów zawierających azbest.
2.2.4. Świadectwo charakterystyki energetycznej wskazujące jakie jest zapotrzebowanie budynku na energię po przeprowadzeniu inwestycji Zamawiający opracuje we własnym zakresie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
 załącznik nr 4 do SWZ, tj.:
Część I - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
Część II - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
Część III - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
 załącznik nr 5 do SWZ tj. Ocena przedsięwzięcia remontowego dla celów środowiskowych – Część I, II, III.
 załącznik nr 7 do SWZ tj. Analiza dotycząca wpisywania się w gospodarkę o obiegu zamkniętym – Część I, II, III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262522-6 - Roboty murarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III pod nazwą: ,,Remont i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wyszyńskiego 8a w Piekarach Śląskich.”
2.3.1. Zakres robót obejmować będzie m.in.:
- docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS Przedmiotem zamówienia jest: docieplenie ścian zewnętrznych ponad poziomem terenu w systemie ETICS (BSO) z zastosowaniem wełny mineralnej, ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, remont stropu piwnicy, ocieplenie stropu nad piwnicą, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, dobudowa kominów wentylacyjnych, wymiana wywiewek kanalizacyjnych, wymiana starych okien mieszkań i części wspólnych, wymiana drzwi zewnętrznych, montaż daszku nad wejściem, montaż instalacji domofonowej, remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej, białkowanie ścian piwnic, remont schodów wejściowych, wymiana parapetów i obróbek blacharskich, przełożenie rur spustowych, wymiana wyłazu na poddasze, dostawa systemowej drabiny lub schodów drabiniastych do nowego wyłazu, dostawa i montaż systemowych masztów antenowych wraz z okablowaniem, wykonanie chodnika oraz opaski wokół budynku, wykonanie nowej instalacji zewnętrznego monitoringu CCTV, wykonanie nowego oświetlenia przed wejściem do klatki schodowej z nr policyjnym wymiana źródeł ciepła w mieszkaniach w których w stanie istniejącym jest ogrzewanie węglowe - montaż ogrzewania elektrycznego (piece akumulacyjne);
2.3.2. W celach informacyjnych oraz dla potrzeb określenia zgodności z wymaganiami związanymi z uzyskaniem premii MZG z grantem MZG w ramach PROGRAMU TERMO, Zamawiający wymaga opracowania przez Wykonawcę na dzień zawarcia umowy o zamówienie publiczne harmonogramu rzeczowo - finansowego okre-ślającego terminy wykonania poszczególnych etapów prac z uwzględnieniem wy-maganych przez Zamawiającego poniżej dokumentów:
1) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia audytu przedrozbiórkowego, mającego na celu analizę jakościową i ilościową strumieni odpadów oraz okre-ślającego możliwości ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowa-nia z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z bu-dowy i rozbiórki.
2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu segregacji odpadów oraz wykazu odpadów, które powstaną w związku z przygotowaniem ternu ro-bót, umożliwiający ustanowienie wewnętrznego systemu zarządzania odpada-mi (demontaż, sortowanie, zbieranie) zapewniającego ich selektywny odbiór z terenu robót zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami i Protokołem UE, dotyczącym gospodarowania odpadami z budowy i rozbiórki.
3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń, występujących wskutek realizacji robót budowlanych. Działania powinny wpływać na efek-tywne obniżenie natężenia czynników negatywnych bądź prowadzić do ich całkowitego wyeliminowania, dzięki wykorzystaniu najlepszych technik.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania w trakcie prowadzenia robót Zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych lub krajowych deklara-cji właściwości użytkowych lub innych dokumentów potwierdzających po-siadanie wymaganych właściwości przez wyroby budowlane. Deklaracje wydawane są w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyro-bach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213). W przypadku gdy deklaracje nie będą zawierały informacji o właściwościach wymaganych w ramach reguły DNSH Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć inne dokumenty towarzyszące wyrobowi: karta charakterystyki, instrukcja, opis producenta itp.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających gospodarowanie odpadów z budowy i rozbiórki powsta-łych w trakcie prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uwzględniając najlepsze dostępne techniki.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót budowlanych o realizacji przedsięwzięcia remontowego zgodnie z projektem budowlanym na druku wymaganym przez BGK na dzień rozpoczęcia czynności odbiorowych.
Zamawiający zobowiązany jest do gromadzenia wyżej wymienionych dokumentów celem poświadczenia, że przedsięwzięcie nie wyrządza poważnych szkód dla celów środowiskowych i stanowi ono potwierdzenie zgodności inwestycji z wymaganiami reguły DNSH.
2.3.3. Zamawiający nie wymaga dokumentacji wykazującej zgodności z procedurami związanymi z pracami przy wyrobach zawierających azbest oraz uprawnień zwią-zanych z usuwaniem azbestu. Budynek nie zawiera wyrobów zawierających azbest.
2.3.4. Świadectwo charakterystyki energetycznej wskazujące jakie jest zapotrzebowanie budynku na energię po przeprowadzeniu inwestycji Zamawiający opracuje we własnym zakresie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
 załącznik nr 4 do SWZ, tj.:
Część I - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
Część II - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
Część III - Dokumentacja projektowa (Projekt budowlany, Przedmiary robót i STWiORB).
 załącznik nr 5 do SWZ tj. Ocena przedsięwzięcia remontowego dla celów środowiskowych – Część I, II, III.
 załącznik nr 7 do SWZ tj. Analiza dotycząca wpisywania się w gospodarkę o obiegu zamkniętym – Część I, II, III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262522-6 - Roboty murarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.4.1. Wykonawca musi wykazać dla każdej części, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budow-lanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegają-ce na termomodernizacji (ociepleniu) budynku wielorodzinnego o wartości 500.000,00 zł brutto, każda z nich.
Uwaga: W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał te same/tą samą robotę budowlaną na każdą część.
3.4.2. Wykonawca musi wykazać dla każdej części dysponowanie osobą/ami zdol-ną/ymi do wykonania zamówienia tj.
a) należy wykazać dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej do kierowania robotami budowlanymi – przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych;
b) należy wykazać dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi instalacji elektrycznych;
c) należy wykazać dysponowanie jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi instalacji sanitarnych;
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów lub których odpowiednie kwalifikacje zawo-dowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych,
oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynie-rów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),
lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.). tj. osobą/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynie-rów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Uwaga:
1) Osoby, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji umowy.
2) Wskazane wyżej osoby muszą posiadać uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszeni we właściwym samorządzie zawodowym, zgodnie z zapisami ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. 2023, poz. 551).
3) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. 2023, poz. 334.)
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień).
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać dysponowanie tymi samymi osobami na każdą część.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmioto-wych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
 oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1,
 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
 oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawia-jącego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 usta-wy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
 w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1.
wykaz robot budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania, powierzchni docieplenia elewacji i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykona-ne zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
 w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.2.
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publiczne-go, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIX SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zgm-piekary.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.