Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00223495/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. dok. proj.–koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: „Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 29
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-56-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok. proj.–koszt. wraz z uzysk.dec.o pozwol. na bud. pn.: „Przebud. drogi ul. św. Rocha, ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodn. drogi, przebud. instal. wod. oraz przebud. instal. oświetl. drog.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7888d7cb-56fb-4924-8807-8513c4efae9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021715/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dokumentacja projektowa na przebudowę ul. Św. Rocha w Werblini.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223495
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę inwestycji pn.: „Przebudowa drogi ul. św. Rocha oraz ul. Kościelnej w Werblini wraz z odwodnieniem drogi, przebudową instalacji wodociągowej oraz przebudową instalacji oświetlenia drogowego”.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ) i załączniku: nr 6.1 do SWZ „mapa poglądowa zakresu”.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone osobom trzecim w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83886 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179536 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83886 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Sandomierski DROG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871015562
7.3.3) Ulica: kolejowa 1/6
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83886 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych na rzecz Gminy Miasta Puck
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych 9 miejscowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III"
- Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów komputerowych, komputerów przenośnych, dysków zewnętrznych.
- "BUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH ORAZ POPRAWA ZAGOSPODAROWANIA WÓD DESZCZOWYCH NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1446G W MIEJSCOWOŚCI BRZYNO"
- Kompleksowa organizacja finału ogólnopolskiego w ramach turnieju Ręczna na Orliku w dniach 1-3 grudnia 2025 roku na terenie Ergo Areny w Sopot/Gdańsk
- Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1506G wraz z budową oświetlenia i przebudową sieci teletechnicznej w m. Łebcz.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dot. Przebudowy budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Czarnoleskiej nr 1 w Lesznie
- Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej średniego napięcia 15kV w strefie przemysłowej w Kleszczowie - część północna - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy Centrum badawczo - dydaktycznego w Łomży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.