eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty budowlane w zakresie malowania ścian i sufitów w wiatrołapach oraz parterów klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Stabłowice we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie malowania ścian i sufitów w wiatrołapach oraz parterów klatek schodowych w budynkach
mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Stabłowice we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie malowania ścian i sufitów w wiatrołapach oraz parterów klatek schodowych w budynkach
mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Stabłowice we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38751929-0371-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135201,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Daktylowej 1, 3
oraz Rodzynkowej 5.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug.
Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.
7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby
i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :
a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do
obrotu wyrobów budowlanych
i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)
i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm
technicznych i przepisów BHP,
b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a
także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,
8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań
równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec
którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.
9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób
przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód
spowodowanych przez pracowników.
10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas
wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do
kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie
ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).
11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 20830,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej
2, 4, 8-10, 16-18, 30, 34-36, 38-40.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami
inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug.
Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.
7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby
i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :
a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do
obrotu wyrobów budowlanych
i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)
i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm
technicznych i przepisów BHP,
b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a
także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,
8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań
równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec
którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.
9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób
przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód
spowodowanych przez pracowników.
10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas
wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do
kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie
ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).
11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 46875,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej
42-44, 62-64, 50-52, 54-56, 58.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją
6. Prace malarskie i tynkarskie należy wykonywać zgodnie z wiedzą techniczną, kartami materiałowymi, oraz oczekiwaniami
inwestora. Dążymy do uzyskania na powierzchni ścian i sufitów jednolitej barwy, równego pokrycia bez prześwitów i smug.
Ściany i sufity muszą być gładkie o jednolitej barwie.
7. Wszystkie wyroby i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie wyroby
i materiały, które zastosuje Wykonawca muszą :
a) być dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do
obrotu wyrobów budowlanych
i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE.L.2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011 r.)
i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570) oraz odpowiednich norm
technicznych i przepisów BHP,
b) nadawać się do zastosowania i gwarantować odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy a
także bezpieczeństwo prowadzenia robót i użytkowania obiektu budowlanego,
8. Zamawiający w uzasadnionych przez Wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań
równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec
którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
9. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWiOR pod
warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z STWiOR, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentach, o których mowa wyżej oraz będą zgodne pod względem:
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, warunkach technicznych.
8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia.
9. Roboty wykonywane będą przy czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób
przebywających w budynku. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód
spowodowanych przez pracowników.
10. Wykonawca jest zobowiązany do stałego sprzątania terenu budowy oraz terenów przylegających, zajętych na czas
wykonywania robót, a także wywozu wraz z utylizacją gruzu i odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót oraz do
kompleksowego uporządkowania terenu budowy przed przekazaniem go Zamawiającemu tj. najpóźniej w terminie
ustalonego odbioru robót i przestrzegania ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2020 poz. 797).
11. Prace winny być prowadzone pod nadzorem osób uprawnionych posiadających stosowne uprawnienia budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 33383,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Remont klatek schodowych w wiatrołapach i na parterach w budynkach we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej
82-84, 66-68, 70, 72, 74-76.Zadanie nr 1-4:
• usuwanie łuszczących się powłok malarskich ścian i sufitów, kasowanie istniejących śladów po zaciekach w przypadku
występowania, likwidacja pęknięć, uszkodzeń w tynku, skucie luźnych tynków gipsowych, przygotowanie powierzchni pod
tynki
• uzupełnienie tynków gipsowych
• gruntowanie i dwukrotne malowanie farbą lateksową ścian (kolor – do uzgodnienia z zamawiającym) i farbą emulsyjną
sufitu (kolor biały) oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego wys. 1,50 m o uziarnieniu 1,0-1,6 mm na parterze klatki
schodowej (kolor do uzgodnienia z zamawiającym),
• uzupełnienie cokolików z płytek gres (brakujących, wymiana luźnych) – parter na klatce schodowej
• mycie po pracach malarskich oraz wywiezienie odpadów po wykonanych pracach wraz z utylizacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 34113,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20864,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27082,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20864,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Robót Ogólnobudowlanych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971633025

7.3.3) Ulica: Piastowska 34/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20864,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51283,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59807,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51283,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Robót Ogólnobudowlanych Piotr Fiksiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971633025

7.3.3) Ulica: Pastowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51283,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36630,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42482,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36630,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBUD Zakład Ogólnobudowlany Krystian Golański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131444630

7.3.3) Ulica: W. Reymonta 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 55-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36630,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37327,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43800,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37327,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEGA-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Piotr Fiksiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971633025

7.3.3) Ulica: Piastowska 34/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37327,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.