Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263546/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002013610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsndm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsndm.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4913dfce-a4ef-47b0-9195-3c2d020aee451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00868a4d-4132-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00149619/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263546/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.A.26.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług cateringowych - przygotowanie i dostarczanie obiadów jednodaniowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Mazowieckim. Prawo świadczeniobiorców do korzystania z usług wynika z przepisu ustawy z 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1876).
2. Wielkość zamówienia Zamawiający określa na 72 obiady jednodaniowe dziennie, przez 260 dni, co stanowi 18 720 obiadów łącznie. Jest to wartość szacunkowa. Dane faktyczne mogą odbiegać od danych wskazanych w szacunkach, gdyż liczba klientów może się zmieniać i jest to niezależne od Zamawiającego. Zamawiający będzie rozliczał się tylko za faktycznie wydane posiłki na podstawie imiennej karty odbioru posiłku dla każdego klienta w danym miesiącu
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALCZYK ŁUKASZ J&J Łu.Ko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531 156 29 78
7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 326/17
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-160
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-200/2025: Dostawa farb i zestawów malarskich wg. formularza cenowego dla Działu Produkcji Jarosław w ramach zadania: 45 017 Nowa Dęba
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
- "USŁUGI CATERINGOWE"
- Cz. I: Remont instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 2 na terenie kompl. wojsk. w m. Siedlce Cz. II: Budowa instalacji centralnego ogrzewania w bud. nr 52 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu oraz Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZZOZ w Przysusze (w systemie cateringowym)
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników i gości Święta Uniwersytetu zaplanowanego na 10 czerwca 2025
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych w trakcie szkoleń prowadzonych dla uczestników projektu "Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej - szkolenia i kursy zawodowe"
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.