Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271009/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna opału- pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B
1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna opału- pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbf54e6a-46ee-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016576/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sukcesywna opału – pelletu drzewnego w sezonie grzewczym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271009/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPA.271.1.19.WPA-I.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa granulatu drzewnego – pellet w sezonie grzewczym 2021/2022 dla kotłowni osiedla mieszkaniowego
w miejscowości Jamy, Gmina Rogóźno.
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę granulatu drzewnego – pellet w przewidywanej ilości do 250 ton.
2.3. Pellet musi spełniać minimalne wymagania:
2.3.1. surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący ich mieszankę, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, czy utwardzacze;
2.3.2. średnica: 6 mm;
2.3.3. długość: do 40 mm;
2.3.4. maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
2.3.5. wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
2.3.6. gęstość minimalna: 600 kg/m3;
2.3.7. wilgotność: do 10%;
2.3.8. zgodność z normą PN-EN 14961-2
2.3.9. posiada certyfikat DIN PLUS lub EN PLUS w klasie A1;dostarczany pellet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta
2.4. Podane w pkt 2.2. ilości są szacunkowe, konkretna ilość opału będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie dostarczonego opału. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niewykorzystania pełnej ilości opału.
2.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony pellet na własny koszt
i ryzyko do kotłowni osiedlowej znajdującej się w miejscowości Jamy na terenie gminy Rogóźno przy użyciu samochodu przystosowanego do transportu pelletu oraz do jego rozładunku. Dostawca powinien okazać posiadanie aktualnej certyfikacji na w/w parametry każdorazowo przy dostawie.
2.6. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówienia – telefonicznie lub drogą elektroniczną – określającego ilość i termin dostawy, zgłoszonego z zachowaniem oferowanego w formularzu oferty terminu realizacji dostawy – maksymalnie 7 dni kalendarzowych.
2.7. Przewidywana jednorazowa dostawa w ilości od 15 do 25 ton. Pellet będzie dostarczany w workach, każdy worek o wadze nie większej niż 30 kg.
2.8. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 12:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym, Zamawiający przystąpił do ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych złożonych w postępowaniu, jednakże cena drugiej oferty znacznie przewyższała kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296430 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bystrzyca Kłodzka
- ,,Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie i Przedszkola Gminnego we Władysławowie w 2026r."
- Usługi przewozu uczestników Dziennego Domu Pomocy "Akademia Bieszczadzkiego Seniora" w okresie od stycznia do czerwca 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Miasta Krynica Morska w roku szkolnym 2025/2026 (od dnia 01.01.2026r. do dnia 26.06.2026r.)
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2026 roku
- Wyjazdowe spotkanie integracyjne z okazji Dnia Rodzicielstwa Zastępczego w 2026 r. - organizacja 2 - dniowego wyjazdu integracyjnego Wieliczka-Kraków dla 115 osób
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





