eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Przebudowa budynków położonych w Poznaniu przy ul. Grobla 26 wraz z zagospodarowaniem terenu - Etap II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Przebudowa budynków położonych w Poznaniu przy ul. Grobla 26 wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302278724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mostowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-855

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 618529625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wmeller@wsck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Przebudowa budynków położonych w Poznaniu przy ul. Grobla 26 wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb7b530-1a10-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048948/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Przebudowa budynków położonych w Poznaniu przy ul. Grobla 26 wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSCK2.A.381.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 584847,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Przebudowa budynków położonych w Poznaniu przy ul. Grobla 26 wraz z zagospodarowaniem terenu – Etap II”.
2. Nadzór inwestorski dotyczy inwestycji obejmującej wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynków położonych w Poznaniu przy ul. Grobla 26 wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach Etapu II, obejmujących branże: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną (instalacje: wodne, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji), elektryczną (instalacje elektryczne) i teletechniczną (w tym instalacje: LAN, systemu kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru, monitoringu wizyjnego). Budynki znajdują się na terenie zespołu urbanistyczno-architektonicznego centrum miasta Poznania wpisanego do rejestru zabytków A 231 decyzją z dnia 14.03.1980 r.
3. Podstawowe dane dotyczące przebudowywanych budynków:
1) budynki A i B:
a) istniejąca powierzchnia użytkowa w m2 -2 200,70;
b) ilość kondygnacji - 5;
2) budynek C - budowany łącznik pomiędzy budynkami A i B:
a) zaprojektowana powierzchnia zabudowy w m2 -97,5;
b) zaprojektowana powierzchnia użytkowa w m2 - 325,6;
c) zaprojektowana ilość kondygnacji - 4.
4. Szczegółowy zakres czynności w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego oraz koordynacji procesu inwestycyjnego zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane Kancelaria Prawna - Paweł Maciejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301684706

7.3.3) Ulica: Graniczna 24

7.3.4) Miejscowość: Złotniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.