Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00226898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023” - powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gminny PROKADO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53091950800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Prószków
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 46 48 943
1.5.8.) Numer faksu: 77 46 48 943
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prokado.proszkow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokado.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.prokado.pl, https://miniportal.uzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zbiorowe zaopatrzenie w wodę ludności
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023” - powtórzenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af91ff68-2a4a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00182211/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2022 – 31.12.2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 949990,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022 r. do
31.12.2023 r. do punktów poboru energii elektrycznej należących do Zamawiającego i
wymienionych w załączniku nr 3 do SWZ - Charakterystyka elektroenergetyczna punktów
odbioru.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Łączna ilość punktów poboru energii elektrycznej 8. (załącznik nr 3 do SWZ – (Charakterystyka
elektroenergetyczna punktów odbioru)
Łączne szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich punktów objętych
zamówieniem wynosi ok. 1 500 000,00 kWh.
Szacunkowe zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do
zakupu energii w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 Charakterystyka elektroenergetyczna
punktów poboru do SWZ.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021r.,poz.716 z późń.zmianami) oraz
zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami
jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią
elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje
Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków
funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
Energia elektryczna powinna być dostarczana nieprzerwanie oraz powinna spełniać parametry
techniczne zgodnie z zapisami Prawa Energetycznego oraz rozporządzeniami wykonawczymi
do tej ustawy i normami europejskimi i normami polskimi. .
Dostawa i sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci
dystrybucyjnej należącej do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) - TAURON
Dystrybucja S.A. Oddział w Opolu, ul. Waryńskiego 1, z którym Zamawiający posiada podpisaną
umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949990,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 949990,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOGENERACJA ZACHÓD S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301936237
7.3.3) Ulica: Ul. Czartoria 1/27
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-102
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949990,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Rościszewie
- Zakup energii elektrycznej
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Dostawy energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT Białystok.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.