Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247637/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00253429/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00260906/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR ZMIESZANYCH i SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU MIASTA I GMINY SZAMOCIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 19
1.5.2.) Miejscowość: Szamocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 28 48 003
1.5.8.) Numer faksu: 67 28 48 065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.gminaszamocin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR ZMIESZANYCH i SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU MIASTA I GMINY SZAMOCIN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26f79194-36fc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247637/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GO.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 755767,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) usługę odbioru i transportu odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów komunalnych segregowanych wymienionych w pkt. 3 ppkt 2-5 ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych i domków rekreacyjno-wypoczynkowych, na których powstają odpady komunalne, usytuowanych na terenie miasta i gminy Szamocin (zgodnie z załącznikiem nr 2, nr 3 i 4 do SWZ);
b) usługę odbioru i transportu z PSZOK odpadów komunalnych segregowanych wymienionych w pkt. 3 ppkt 2-7;
c) usługę odbioru z PSZOK i zagospodarowanie odpadów wymienionych
w pkt. 3 ppkt 8-11;
d) utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Odpady komunalne zmieszane oraz odpady komunalne segregowane wymienione w pkt. 3 ppkt 2-5 będą odbierane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz domków rekreacyjno-wypoczynkowych. Odpady wymienione z pkt. 3 ppkt. 1-7 będą transportowane do instalacji, tj.: Zakład Zagospodarowania Odpadów Toniszewo, gm. Wągrowiec.
3. Zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie z podziałem na:
1) odpady niesegregowane (zmieszane )
2) odpady segregowane – papier i tektura
3) odpady segregowane – szkło bezbarwne i kolorowe
4) odpady segregowane z tworzyw sztucznych , metali i opakowania wielomateriałowe
5) bioodpady
6) odpady wielkogabarytowe
7) odpady budowlane i rozbiórkowe;
8) odpady niebezpieczne – przeterminowane leki
9) odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), ogniwa i baterie, zużyte akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony
10) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych
11) odpady tekstyliów i odzieży
4. Realizując obowiązek zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 3 ppkt 8-11, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do właściwych instalacji, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz.U.2021 r. poz. 779 ze zm.)
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) cykliczny odbiór oraz transport z nieruchomości zamieszkałych i domków rekreacyjno-wypoczynkowych zmieszanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w pojemnikach:
2) cykliczny odbiór oraz transport odpadów komunalnych segregowanych z nieruchomości zamieszkałych i domków rekreacyjno-wypoczynkowych gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach lub workach, obejmujących:
a) selektywną zbiórkę odpadów z papieru i tektury;
b) selektywną zbiórkę odpadów ze szkła;
c) selektywną zbiórkę odpadów tworzyw sztucznych , metali oraz opakowań wielomateriałowych;
d) selektywną zbiórkę bioodpadów;
3) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych obejmujących odpady niebezpieczne typu chemikalia (farby, lakiery, środki ochrony roślin) oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych pochodzące od właścicieli nieruchomości zamieszkałych gromadzone w PSZOK.
4) odbiór i zagospodarowanie przeterminowanych leków z pojemników usytuowanych w aptekach zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz w PSZOK;
5) odbiór i zagospodarowanie zużytych ogniw, baterii i akumulatorów przenośnych z obiektów użyteczności publicznej, zgodnie z wykazem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz w PSZOK;
6) odbiór odpadów o których mowa w pkt. 3 ppkt 2-7 oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o których mowa w pkt. 3 ppkt 8-11 przekazanych przez właścicieli nieruchomości do PSZOK.
6. Właściciele nieruchomości zamieszkałych, mają prawo do nieodpłatnego przekazania do PSZOK, następujących frakcji odpadów:
1) odpady opakowaniowe z papieru, tektury;
2) szkło;
3) tworzywa sztuczne ,metal i opakowania wielomateriałowe ;
4) odpady ulegające biodegradacji;
5) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych;
6) zużytych opon od samochodów osobowych (4 opony na sezon)
7) powstających w gospodarstwach domowych odpadów niebezpiecznych w tym przeterminowanych leków, chemikaliów
8) zużytych baterii, akumulatorów;
9) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
10) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, pochodzących z drobnych prac remontowych, które prowadzone są samodzielnie oraz na które nie są wymagane decyzje organu budowlanego np. pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót;
11) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych;
12) odpady tekstyliów i odzieży.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża wszystkie nieruchomości zamieszkałe oraz domki rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz do gromadzenia odpadów ze szkła oraz w worki do zbiórki selektywnej. Urządzenia te muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku Miasta i Gminy Szamocin oraz powinny odpowiadać obowiązującym normom i przepisom.
1) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć jednorodzinne i wielorodzinne nieruchomości zamieszkałe oraz domki rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z załącznikiem nr 2,3 i 4 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć jednorodzinne i wielorodzinne nieruchomości zamieszkałe oraz domki rekreacyjno-wypoczynkowe w pojemniki do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych ze szkła zgodnie z załącznikiem nr 2,3 i 4 do SWZ.
3) Wykonawca wyposaża jednorodzinne i wielorodzinne nieruchomości zamieszkałe oraz domki rekreacyjno-wypoczynkowe w worki o pojemnościach 120 l przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z ilością podaną poniżej.
Worki muszą być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas eksploatacji oraz posiadać taśmę umożliwiającą zawiązanie worka. Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację następujących frakcji odpadów zbieranych selektywnie:
• na odpady segregowane z papieru, tektury worek niebieski, szacowana ilość 40 000 szt.;
• na odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych , metali i opakowań wielomateriałowych worek żółty, szacowana ilość 120 000 szt.;
Worki na odpady Wykonawca będzie przekazywał mieszkańcom nieodpłatnie.
8. Bioodpady i odpady zielone właściciele nieruchomości gromadzić będą na swoich posesjach w pojemniku koloru brązowego. Odpady te będą gromadzone w jednym pojemniku 120l lub 240l i wywożone zgodnie z harmonogramem.
Pojemnik do zbiórki bioodpadów i odpadów zielonych, zapewnia Gmina.
Mieszkańcy mogą również dostarczać bioodpady i odpady zielone luzem do PSZOK (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych). Bioodpady przyjmowane będą luzem - należy wysypać z worków lub innych opakowań do oznaczonego kontenera;
Kody odpadów ulegających biodegradacji i odpady zielone 20 02 01, 20 01 08, 20 01 38.
9. Koszt zakupu i umieszczenia kodów RFID (system radiowej identyfikacji pojemników) na pojemnikach ponosi wykonawca, co powinien uwzględnić w składanej ofercie.
10. Nieruchomości powinny zostać wyposażone w pojemniki i worki w terminie do 31 grudnia 2021 r.
11. Na opis przedmiotu zamówienia składa się także wzór umowy (Załącznik NR 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511400-6 - Usługi zbierania papieru
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 863069,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 863069,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 863069,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Oczyszczania ALBA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960000026
7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin - Transport wybranych odpadów.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA ALBA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA ALBA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 863069,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. 19 Stycznia w Szamocinie
- REMONT POMIESZCZEŃ SZATNIOWO - SANITARNYCH W SIŁOWNI NA UL. 19 STYCZNIA W SZAMOCINIE
- Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Szamocinie z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów komunalnych
- REMONT BUDYNKU HALI SPORTOWEJ NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. KOSZALIŃSKIEJ 76 W KOŁOBRZEGU (DZSW).
- ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Odbiór odpadów gastronomicznych
- Remont ogrodzenia przy ul. Wojska Polskiego 76 w m. Wałcz
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.