Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247637/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00260906/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00326599/01 - Wynik z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ODBIÓR ZMIESZANYCH i SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW PROBLEMOWYCH Z TERENU MIASTA I GMINY SZAMOCIN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szamocin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791046
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Wolności 19
1.4.2.) Miejscowość: Szamocin
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.7.) Numer telefonu: 67 28 48 003
1.4.8.) Numer faksu: 67 28 48 065
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaszamocin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaszamocin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253429
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00247637/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada:
a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Szamocin,
•odpady komunalne zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
•odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz opakowań z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39 )
•odpady szkła oraz opakowań ze szkła (kod 15 01 07, 20 01 02)
•odpady papieru i tektury oraz opakowań z papieru i tektury (kod 15 01 01, 20 01 01 )
•bioodpady (kod 20 02 01, 20 01 08)
•odpady – przeterminowane leki (kody 20 01 31*, 20 01 32)
•odpady- zużyte baterie i akumulatory (20 01 35*, 20 01 34*)
•odpady- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36)
•odpady budowlano-remontowe pochodzące z remontów i innych robót budowalnych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub zgłoszenie zamiaru budowy lub wykonanie robót (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 03 80 )
•odpady- zużyte opony (16 01 03)
•odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), odpady wielkogabarytowe, tekstylia i odzież (kody 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 03 07, 16 01 03, 20 01 10, 20 01 11 )
b)wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.); wpis zezwalający na transport odpadów winien obejmować co najmniej następujące kody odpadów
•odpady komunalne zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
•odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz opakowań
z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39 )
•odpady szkła oraz opakowań ze szkła (kod 15 01 07, 20 01 02)
•odpady papieru i tektury oraz opakowań z papieru i tektury(kod 15 01 01, 20 01 01 )
•odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone (trawa, chwasty, liście, gałęzie) (kod 20 02 01, 20 01 38)
•odpady – przeterminowane leki (kody 20 01 31*, 20 01 32)
•odpady- zużyte baterie i akumulatory (20 01 35*, 20 01 34*)
•odpady- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36)
•odpady budowlano-remontowe pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub zgłoszenie zamiaru budowy lub wykonanie robót (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 03 80 )
•odpady- zużyte opony (16 01 03)
•odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), odpady wielkogabarytowe, tekstylia i odzież (kody 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 03 07, 16 01 03, 20 01 10, 20 01 11 )
c)posiada zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 ze zm.);
d)posiada wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 ze zm.).
2)Zdolności technicznej lub zawodowej
a)Doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną główną usługę odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania) odpadów komunalnych łącznie ze zbiórką selektywną, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki właściciela nieruchomości, w sposób ciągły, w okresie dwunastu pełnych kolejnych miesięcy kalendarzowych, która to usługa obejmowałaby odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 2000 Mg.
•Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/ jeden kontrakt.
•W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ). Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie;
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
b). Zdolność techniczna
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli:
a)dysponuje bazą magazynowo – transportową:
•usytuowaną na terenie Gminy Szamocin lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy; baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
•teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;
•baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona:
- w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;
- pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób;
•na terenie bazy powinny znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy);
•teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. (Załącznik nr 13 do SWZ)
b)Wykonawca dysponuje co najmniej:
•2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz przystosowanymi do odbierania segregowanych odpadów komunalnych. Pojazdy, o których mowa powyżej muszą spełniać normę emisji spalin nie niższą niż EURO 5;
•1 samochodem bez funkcji kompaktującej, przystosowanym do odbioru odpadów np. wielkogabarytowych;
c)pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;
d)pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu, bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz wyładunku;
e)pojazdy muszą być wyposażone w system identyfikacji RFID pojemników;
f)pojazdy powinny być czytelnie i trwale oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady. (Załącznik nr 14 do SWZ)
Wykonawca musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości(Dz. U. 2013 poz. 122), w ilości minimum 3 szt. do odbioru odpadów komunalnych.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty.
c) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli:
-dysponuje minimum 6 pracownikami zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym 2 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kat. C lub C+E, posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi pojazdów do odbierania odpadów komunalnych oraz 4 ładowaczami.
-dysponuje minimum 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, którą Wykonawca skieruje do bezpośrednich kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. Koordynator powinien posiadać min. 1 roczne doświadczenie w zarządzaniu transportem.
-Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich zakresu prac przy wykonywaniu zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 15 do SWZ)
-Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty.
3)Sytuacji ekonomicznej i finansowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000.00 zł.
b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada:
a)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Szamocin,
•odpady komunalne zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
•odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz opakowań z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39 )
•odpady szkła oraz opakowań ze szkła (kod 15 01 07, 20 01 02)
•odpady papieru i tektury oraz opakowań z papieru i tektury (kod 15 01 01, 20 01 01 )
•bioodpady (kod 20 02 01, 20 01 08)
•odpady – przeterminowane leki (kody 20 01 31*, 20 01 32)
•odpady- zużyte baterie i akumulatory (20 01 35*, 20 01 34*)
•odpady- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36)
•odpady budowlano-remontowe pochodzące z remontów i innych robót budowalnych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub zgłoszenie zamiaru budowy lub wykonanie robót (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 03 80 )
•odpady- zużyte opony (16 01 03)
•odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), odpady wielkogabarytowe, tekstylia i odzież (kody 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 03 07, 16 01 03, 20 01 10, 20 01 11 )
b)wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.); wpis zezwalający na transport odpadów winien obejmować co najmniej następujące kody odpadów
•odpady komunalne zmieszane (kod odpadu 20 03 01)
•odpady opakowaniowe z metali, tworzyw sztucznych oraz opakowań
z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39 )
•odpady szkła oraz opakowań ze szkła (kod 15 01 07, 20 01 02)
•odpady papieru i tektury oraz opakowań z papieru i tektury(kod 15 01 01, 20 01 01 )
•odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady zielone (trawa, chwasty, liście, gałęzie) (kod 20 02 01, 20 01 38)
•odpady – przeterminowane leki (kody 20 01 31*, 20 01 32)
•odpady- zużyte baterie i akumulatory (20 01 35*, 20 01 34*)
•odpady- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36)
•odpady budowlano-remontowe pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, lub zgłoszenie zamiaru budowy lub wykonanie robót (17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 03 80 )
•odpady- zużyte opony (16 01 03)
•odpady komunalne obejmujące: chemikalia (np. farby, lakiery, środki ochrony roślin), odpady wielkogabarytowe, tekstylia i odzież (kody 20 01 27, 20 01 28, 20 01 29, 20 01 30, 20 03 07, 16 01 03, 20 01 10, 20 01 11 )
c)posiada zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 ze zm.);
2)Zdolności technicznej lub zawodowej
a)Doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną główną usługę odbioru i zagospodarowania (lub przekazania do zagospodarowania) odpadów komunalnych łącznie ze zbiórką selektywną, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki właściciela nieruchomości, w sposób ciągły, w okresie dwunastu pełnych kolejnych miesięcy kalendarzowych, która to usługa obejmowałaby odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o łącznej masie minimum 2000 Mg.
•Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/ jeden kontrakt.
•W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ). Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie;
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
b). Zdolność techniczna
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli:
a)dysponuje bazą magazynowo – transportową:
•usytuowaną na terenie Gminy Szamocin lub w odległości nie większej niż 60 km od granic gminy; baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
•teren bazy musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;
•baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona:
- w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, które będą zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;
- pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób;
•na terenie bazy powinny znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsca do mycia i dezynfekcji pojazdów (o ile czynności te nie będą wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy);
•teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy Prawo wodne. (Załącznik nr 13 do SWZ)
b)Wykonawca dysponuje co najmniej:
•2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz przystosowanymi do odbierania segregowanych odpadów komunalnych. Pojazdy, o których mowa powyżej muszą spełniać normę emisji spalin nie niższą niż EURO 5;
•1 samochodem bez funkcji kompaktującej, przystosowanym do odbioru odpadów np. wielkogabarytowych;
c)pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;
d)pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu, bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz wyładunku;
e)pojazdy muszą być wyposażone w system identyfikacji RFID pojemników;
f)pojazdy powinny być czytelnie i trwale oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady. (Załącznik nr 14 do SWZ)
Wykonawca musi dysponować pojazdami, spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości(Dz. U. 2013 poz. 122), w ilości minimum 3 szt. do odbioru odpadów komunalnych.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty.
c) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli:
-dysponuje minimum 6 pracownikami zatrudnionymi w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym 2 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kat. C lub C+E, posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie obsługi pojazdów do odbierania odpadów komunalnych oraz 4 ładowaczami.
-dysponuje minimum 1 osobą pełniącą funkcję koordynatora, którą Wykonawca skieruje do bezpośrednich kontaktów z przedstawicielem Zamawiającego. Koordynator powinien posiadać min. 1 roczne doświadczenie w zarządzaniu transportem.
-Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich zakresu prac przy wykonywaniu zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 15 do SWZ)
-Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) dołączonych do oferty.
3)Sytuacji ekonomicznej i finansowej
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają:
a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000.00 zł.
b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Szamocin,
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.); w zakresie określonym w rozdziale VI.
c) zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 ze zm.);
d) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 ze zm.).
e) Wykaz usług, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Załącznik Nr 12 do SWZ).
f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (Załącznik Nr 15 do SWZ);
g) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik Nr 13 do SWZ);
h) wykazu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno – technicznych ( Załącznik nr 14)
i) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Po zmianie:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Szamocin,
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.); w zakresie określonym w rozdziale VI.
c) zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 ze zm.);
d) Wykaz usług, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Załącznik Nr 12 do SWZ).
e) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (Załącznik Nr 15 do SWZ);
f) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Załącznik Nr 13 do SWZ);
g) wykazu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno – technicznych ( Załącznik nr 14)
h) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-05 11:00
Po zmianie:
2021-11-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-05 11:15
Po zmianie:
2021-11-09 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-03
Po zmianie:
2021-12-07
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. 19 Stycznia w Szamocinie
- REMONT POMIESZCZEŃ SZATNIOWO - SANITARNYCH W SIŁOWNI NA UL. 19 STYCZNIA W SZAMOCINIE
- Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Szamocinie z wymianą oświetlenia
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i konserwacja konstrukcji dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie wraz z robotami towarzyszącymi
- Wykonanie nasadzeń krzewów i roślin cebulowych przy Kanale Bródnowskim w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - projekt z BO pn. "Relaks nad wodą - zielona rewitalizacja terenów nad kanałami na Zaciszu"
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych i pochodzących z prowadzenia działalności gospodarczej
- Letnie oczyszczanie ulic miejskich na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. 3 wytworzonych na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 26 WOG w Zegrzu.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.