eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaSprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brodnicy w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sprzątanie pomieszczeń szkolno-biurowych w obiektach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brodnicy w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W BRODNICY

1.2.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Brodnicy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341319631

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 4

1.4.2.) Miejscowość: Brodnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.4.7.) Numer telefonu: 564982343

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1brodnica@sp1.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1brodnica.edupage.org/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326279

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00306652/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:
15.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) cena - 70 %
2) ilość pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia - 10 %
3) częstotliwość kontroli jakości usługi przez koordynatora – 20 %
15.2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
K1 = Cena najniższa/cena oferty badanej x 100 x 70 %
2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „ilość pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia” obliczona według wzoru:
K2 = liczba punktów oferty badanej / największa lub maksymalna liczna punktów / x 100 x 10 %
Podkryteria - przy ocenie ofert w tym kryterium Zamawiający będzie stosował następującą zasadę:
- do 5 pracowników - 0 pkt
- 6 pracowników - 20 pkt
- 7 pracowników - 60 pkt
- 8 pracowników i więcej - 100 pkt
Uwaga:
Jeśli Wykonawca nie wskaże w ofercie ilości pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca będzie wykonywał usługę minimalną wymaganą ilością osób, tj. 5 pracownikami i przyzna 0 pkt.
*W przypadku zaoferowania ilości pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia powyżej 8 osób, oferta otrzyma liczbę punktów za maksymalnie 8 osób, natomiast zaoferowana ilość osób, zostanie przyjęta jako obowiązująca w ramach ewentualnie zawartej z nim umowy.
3) Wartość punktowa kryterium nr 3) –częstotliwość kontroli jakości usługi przez koordynatora” obliczona według wzoru:
K3 = liczba punktów oferty badanej / największa lub maksymalna liczna punktów / x 100 x 20 %
Przy ocenie w tym kryterium Zamawiający będzie stosował następujące podkryterium:
- jeśli Wykonawca w ofercie zaoferuje, że koordynator będzie sprawdzał jakość sprzątania 1 raz na dwa tygodnie – oferta otrzyma 0 pkt.
- jeśli Wykonawca w ofercie zaoferuje, że koordynator będzie sprawdzał jakość sprzątania 1 raz w tygodniu – oferta otrzyma 50 pkt.
- jeśli Wykonawca w ofercie zaoferuje, że koordynator będzie sprawdzał jakość sprzątania 2 razy w tygodniu (lub częściej) – oferta otrzyma 100 pkt.
Uwaga:
Jeśli Wykonawca nie wskaże w ofercie częstotliwości kontroli jakości, Zamawiający uzna że Wykonawca przyjął minimalną częstotliwość wymaganą w SWZ (tj. 1 raz na dwa tygodnie) i przyzna 0 pkt.
W przypadku zaoferowania częściej niż „2 razy w tygodniu” sprawdzania jakości wykonywanej usługi, oferta otrzyma maksymalnie 100 punktów, natomiast zaoferowane przez Wykonawcę sprawdzanie jakości wykonywanej usługi zostanie przyjęte jako obowiązująca w ramach ewentualnie zawartej z nim umowy.

4) Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów K1 + K2 + K3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

Po zmianie:
15.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1) cena - 80 %
2) ilość pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia - 20 %

15.2. Ocena punktowa zostanie ustalona w następujący sposób:
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
K1 = Cena najniższa/cena oferty badanej x 100 x 80 %
2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „ilość pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia” obliczona według wzoru:
K2 = liczba punktów oferty badanej / największa lub maksymalna liczna punktów / x 100 x 20 %
Podkryteria - przy ocenie ofert w tym kryterium Zamawiający będzie stosował następującą zasadę:
- do 3 pracowników - 0 pkt
- 4 pracowników - 20 pkt

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1)

Przed zmianą:
70

Po zmianie:
80,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2)

Przed zmianą:
10

Po zmianie:
20,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
częstotliwość kontroli jakości usług przez koordynatora

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3)

Przed zmianą:
20

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2022-01-01

Po zmianie:
2022-02-01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu z postępowania. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej
warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że należycie wykonał (lub wykonuje – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę polegającą na przygotowaniu posiłków (minimum obiad składający się z zupy i drugiego dania) dla minimum 40 dzieci lub uczniów w kolejno następujących po sobie 9 miesiącach. Zamówienie musi być rozpoczęte i zakończone w podanym powyżej przedziale czasowym.
Przez „usługę” Zamawiający rozumie jedną umowę/zlecenie/zamówienie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do swz).
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Po zmianie:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu z postępowania. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostepniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez podmioty inne niż wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.

Po zmianie:
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez podmioty inne niż wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-12-16 08:00

Po zmianie:
2021-12-28 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-12-16 09:00

Po zmianie:
2021-12-28 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-01-14

Po zmianie:
2022-01-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.