Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00265335/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00278800/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej – O/Opole, ul. Firmowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-701
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAP_OPOLE@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/209778/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci strukturalnej – O/Opole, ul. Firmowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bfe4606-165f-4844-8bc4-e5bb97211cac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00583779/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265335
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 240000.271.107.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1020045,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. modernizację pomieszczenia punktu dystrybucyjnego,
2. wymianę okablowania poziomego i pionowego,
3. budowę tras kablowych,
4. budowę instalacji bezprzewodowej sieci Wi-Fi,
5. instalację klimatyzacji pomieszczenia punktu dystrybucyjnego,
6. instalację zasilania elektrycznego w tym gwarantowanego,
7. modernizację systemów bezpieczeństwa (kontrola dostępu, system sygnalizacji włamania
i napadu),
8. wymianę szaf RACK,
9. modernizację oświetlenia w pomieszczeniu punktu dystrybucyjnego,
10. przełożenie i podłączenie wyposażenia do nowych szaf, wykonanie połączeń od strony urządzeń końcowych, wykonanie połączeń wewnętrznych w szafie oraz wykonanie mapy połączeń,
11. po zatwierdzeniu sprawności działania nowego systemu okablowania sieciowego – zdemontowanie i zutylizowanie starego okablowania sieciowego, PELi oraz pozostałych zastąpionych elementów starego systemu okablowania (szafy, rozdzielnie itp.),
12. sporządzenie dokumentacji powykonawczej (projektowej z ewentualnymi zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji zadania za zgodą Inwestora i Projektanta, materiałowej, protokołów prób i pomiarów powykonawczych wyszczególnionych w projekcie wykonawczym i STWiOR, wymaganych aktualnymi przepisami prawa),
13. przeprowadzenie bezpłatnego instruktażu dla Użytkowników w zakresie prawidłowej
i bezpiecznej obsługi wykonanych instalacji i zainstalowanych urządzeń,
14. udzielenie gwarancji na całość wykonanego przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, instalacje, zainstalowane urządzenia):
a) wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia – nie mniej niż 36 miesięcy,
b) wymagany okres gwarancji na okablowanie strukturalne 25 lat – certyfikat gwarancji systemowej wydany przez producenta okablowania.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązany jest zamontować w szafie RACK wszystkie niezbędne urządzenia
w celu prawidłowego jej działania; jeżeli jakaś czynność nie została opisana, a jest wymagana do jej prawidłowego działania – wykonawca jest zobowiązany do jej wykonania bez odrębnego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681300-6 - Obwody elektryczne
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42961100-1 - System kontroli dostępu
44322300-6 - Ciągi kablowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 956657,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2137289,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 956657,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELESIS INSTALACJE TELETECHNICZNE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242806790
7.3.3) Ulica: Modlińska 39/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-199
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TELESIS INSTALACJE TELETECHNICZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TELESIS INSTALACJE TELETECHNICZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 956657,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usługi niszczenia elektronicznych nośników danych wraz z utylizacją.
- D/37/2025/A - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do sporządzania kosztorysów na potrzeby Centrum Inwestycyjnego -3 szt.
- D/30/2025/D Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Zakup i dostawa peryferii komputerowych
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Budowa teletechnicznej kanalizacji kablowej wraz z kablem światłowodowym w ramach rozbudowy infrastruktury telekomunikacyjnej Optycznej Sieci Teleinformatycznej Opola (OSTO) [...]
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.